Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Monday, October 1, 2012

Evlen ve Doğur Temalı Şeeler

Yazdıklarımı okudum da milleti evlilikten, bebekten soğutmuşum. Adam benle evlensin diye elli takla attım halbuki. Pardon da okulun en havalı en yakışıklı adamıyla evlendim. Hiç mütevazı olamayacağım bu konuda. Bebeyi daha hazırlıkta kafesledim. Kesin ayrılırlar, çocuk bize kalır diye düşünen kaltaklar avuçlarını yaladı. Hepsi şimdi kel kafalı, göbekli kocalarına bakıp küfrediyordur bana. Meh Meh Meh..

Evlilikte evlilik işte. Büyük büyük laflar etmeye gerek yok. Anan baban nasıl evliyse biz de öyleyiz. Bizimki korktu başlarda özgürlüğüm kısıtlanır mı, arkadaşlarımla görüşemem mi falan diye!!

Arkadaşlarına öyle tutkuyla bağlı ki ben nikahta birinin çıkıp "durun ben hamileyim" diye atlamasını bekledim valla. Neyse sadece ıslıkla protesto ettiler allahtan..

Ne bekliyon hacı evlilikten. Çalışıyorum, eve geliyorum, yemek yapıyorum, adam geç geliyor, yemek soğuyor, etraf dağınık, vur alkolün gözüne oh mis. Çalışıyorum eve geliyorum, yok anasını aramamışım, yok tanasına selam vermemişim, babasına şöyle demişim falan filan.

Çalışıyorum eve geliyorum yok çorabı nerde yok kemeri nerde. Hayat bu. Ama güzel bak sorumluluk sende, dekorasyon sende, faturalar sende, mutfağın var daha ne istiyorsun. Her genç kızın hayali.

Yüzbin baloncuklu sene olmuş hadi bebek yapalım. Bir heyecan bir mutluluk. Hamilesin hayat çok nefis, adam gözünün içine bakıyo. Erkekse hele başının tacısın, kızsa soyu tükenecek yastasın.

Sonra bebek bir geliyor abicim dünya toz pembe, adam her işine yardımcı, karım da karım diyor başka bir şey demiyor. Sen yat ben bakarım diyor, sen git ben oynarım diyor, sen gez ben yediririm diyor. Ay ne tatlı bir hayat.

Ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar.

Diye bitiyor bu masal.

Yersen.

Sonra o bebek gözünün içine bakıp bir gülüyor, ay dünyalara değişmem.

Adamı övdüm, evliliği övdüm, bebe de gözüne baktı gülümsedi. E daha ne diyeyim?

Hadi sevin, evlenin, çocuk yapın.

Sonra yine elime düşersiniz.

mobil hareketler
Location:Ev

14 comments:

  1. Aynen dedigin gibi evlilikten beklentine bagli, hee bi de 'anniee' desin den o zaman gör! ;)
    Bambamın anası

    ReplyDelete
  2. Birinci aşama atlatıldı, nikah yapıldı ama ikinci aşama yemiyo daha :)) senin daha çoook övmen gerek, sen iyisi mi gerçekleri anlat bize :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. çocuktan sonra hayal ve gerçek birbirine karıştı valla.. şikayetim de keyfim de bol ama :)) belli oluyordur :/

      Delete
  3. Offf gördük işte ebemizin nikahını hemde daha çocuk olmadan, o da olursa daha ne görcem bilmiyorum:((

    ReplyDelete
    Replies
    1. eee toplum baskısı diye bişii var :)) illa ki olacak :)) hadi bekliyoz biz

      Delete
  4. merhaba, yazdıklarını okurken cok guluyorum, aglanacak halimize gulmece iste hayat baska nasıl gececek ki :)
    ben en cok ictenligin ve durustlugune hayranım, herkes yasıyor da aynılarını sorsan herkesin evliligi mukemmel, cocuklar cok akıllı vs. vs. vs... :)
    bende de ayrı dert, 7 yıl oldu iliski, bekliyoruz adam hala kendini hazır hissetcek de soracak o soruyu diye, keske kadınlar evlenme teklif ediyor olsa, bekleme psikolojisi fena, adamlar da kendini bir sey sanıyor... ama dedigin gibi bir ask bir ask sormayın gerisi teferruat :)
    yazdıklarını zevkle okuyorum, su sıkıcı hayatta yasadıgımız sıkıcı seyleri ne guzel anlatıyorsun zoi, baskası anlatsa depresyona gircez, sen yazınca egleniyoruz,, kalemine saglık :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa negzel yazmışsın teşekkür ederim.. valla sıkıntı dert nereye kadar.. içinde bulunduğumuz durumdan komedi çıkmaz da ne olur yaw :))

      Delete
  5. Siiissst zoi, sen okulun en yakisiklisini kapmissin da o da en guzelini, en zekisini almis. Yardim etcek gozunun icine bakacak tabi. Fazla simartmayalim please:)
    Hayati yaman asli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aslıcımmm beni düşünen birilerinin olması ne güzel amaa öpücemm :))

      Delete
  6. Vay anasını, hem çalışıyorum, hem donunu dikiyorum, hem gömleğini ütülüyorum, hem de sülalesinde görülmemiş bir ten ve göz rengine sahibim (Fizik de demek isterdim ya doğurduktan sonra dağıldığımı daha toplayamadığımdan o havayı basamıyorum)adam ne gözüme bakıyor, ne de sen git ben bakarım diyo, bildiğin sorumsuz, sorunlu Türk erkeğine döndü benimki..
    Beni ibret alıp da evlenmeyin ey gençlik, diyorumm:)
    Valla sendeki bi muhabbet varken adamın gözünün içine bakması çok normal ama ;)

    ReplyDelete
  7. bi arkadasim tavsiye etmisti iiki de etmis seni..isten bunaldigimda hemen bi-iki yazini okuyup gulup eglenip sonra da isime donuyorum...cok bizdensin :)kanka ve caki'ye yariliyorum :P

    ReplyDelete
  8. gerçeten evlilikten ne beklediğine bağlı, beklediklerimi ve fazlasını(!) buldum. sabah aynı evden kuaförlere dağılıp evlenmeye gidince daha da bir komik oluyor hatta:) o çakiden bir de bizde var, ama maalesef benim üstüme yapışamıyor çalıştığım için:( sen beni gülümsettin, bişieyler de seni gülümsetsin zoicim:)

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic