Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Wednesday, October 31, 2012

Dıkandım Ha..

Herkes ve herşey suyuma gitmeye başladı. Böyle olmaz kardeşim. Ne yazacam ben? Herşey çok güzel, çok rahatım, bebe uyuyor, adam bebeyi kucağından indirmiyor, her gün iki saat banyo yapıyorum, saçları sarıya boyattım, altıma da sıfır cip çektiler, gezip duruyorum mu yazacağım buraya. Hiç bana göre değil..

Vurun kahpeye bi hayatım vardı benim. Negzel kendi çöplüğümden hönkürüp duruyordum. Halkın sesi olduydum. Millet aha işte tamda beni anlatıyo, demek hepimiz aynıyız falan diyodu. B*k aynıyız olm artık. Ayağıma da çektim sıcak ev pabuçlarını. Elimde şarap ooh. Yan gel oğlum osman.

Annem arıyor izmirden hadi kızım gel, ben bebene bakarım, sen gezersin. Kanka diyo gidemezsin, ben bebeyle ilgilenirim sen gez. Çakal karlos diyo her haftasonu başka yere gideriz, gezeriz, rahat ol. Bebe "da da da" demeye başladı. Sanırım anlamı artık sana ihtiyacım kalmadı. Vay lan n'oluyoruz..

Ya da şarap çarptı bana öyle geliyo. Geçen parantez içi sohbetlerimizde bahsettiydim ya. İşte o indirimli italyano şaraplarından aldık bugün. Para b*k ama hala indirim peşinde koşuyoruz o ayrı. Geçmişini unutmayacan hacı. Şarap dedin mi villa dolucaydı bi zamanlar. İçindekiler; sirke ve su.

Şimdi böyle şarabı bardağa koyuyon, havalansın diye sallıyon, ufak bi lokma alıp ağzında gezidiriyon, izmirin şu bölgesinin, keçi b*kuyla yetişmiş çekirdeksiz kırmızı üzümünün, zartla harmanlanmış zurt mahzeninin şarabı falan diyon. Artistik hareketler.

Madem herşey yolunda bari eskileri kurcalayalım. Rahat batsın iyice. İlk evlendiğimiz zamanlar kanka bir türlü evlilik hayatına adapte olamadı. Hatta evlendim ama totoş olmadım diye her gece dışarı çıkıp sabahlara kadar eve gelmedi. Valla ben mışıl mışıl uyudum. Çokta umurum. Zaten otuz yaşında evlenmişim, ele güne "karta kaçtı, kimse almaz artık" lafını yedirmişim bi güzel. İster sabah gel, ister akşam banane.

Haftasonları beraber film izliyoruz mesela. Klasik yeni evli çift atraksiyonu. Akşam kanepede filmi izlerken ben uyurdum. Bu beni bırakıp gider yatardı. Sabah kanepede donarak uyanırdım. Lan bari üstümü ört vicdansız. Neymiş o bekar yaşamaya alışmış, başkasının sorumluluğunu alamazmış. Yok yea. Argadaşım bunu bana değil nikah memuruna anlatacaktın. Hayır diyecektin mesela sorduğu soruya. O kadar içmeyecektin eveeettt diye bağırırken. Bi dinleyecektin neye evet diyorum ben diye.

Çamaşırlarımızı ayrı yıka dedi bi ara. O ne lan? Karışmasın ben huylanırım!! Lan köyden mi gelin aldın beni olm. Dağda öküz otlatıp onun çamurunu mu akıtıyoz biz? Altıma mıçtığımda yok allaha şükür. Neyi ayrı yıkayayım lan? Senin pazar donunla benim dsquared kotlar aynı anda yıkanıyo. İsyanı sen mi yapacan ben mi?

Annemin pilavı gibi olmuyor, ah ulan annemin yemekleri diye tutturdu bi arada. Bas git lan ananın evine o zaman. Bana flörtken "domates çorbası yap alacam seni" dediydi. Yaptım, aldı harbiden. Şimdi de dövünüp durur bi domates çorbasına gittik diye. Bu kadar kolay olmayaydın hacı. Senin bana varasın varmış. Domates çorbası bahane. Bebeğin dibini doğurduk adama hala vah vah tüh tüh. Çarpılacak, ağzı burnu yamulacak o olacak..

İkinci şarap şişesine geçerken ben.. Yine yarın sabah yazdıklarımın hesabını verecek olmanın haklı gururuylan.. İyi indirmişler la bunun fiyatını.. Yarın gidip osbeş koli daha alalım.. Öttürüyo adamı bülbül gibi.. Daha yazardım da.. Şurda gece mesaimin başlamasına dakikalar kaldı.. Gücümü bebeye saklayayım.. Arkası yarın diyerekten iyi geceler diliyorum..

mobil hareketler
Location:Ev

11 comments:

  1. Hayranım sana Zoi :) hem sana hem de Cansın'a :)
    Japon diyarlardan sevgilerle (^.^)

    ReplyDelete
  2. bi çamaşırı ayrı yıkayalım diyene, bi de market poşetini yere koymadan eve getirmeye çabalayana çok pis dalarım!

    yavrum gel de tee etalyalardan bizzatihi kucak dolusu para ödeyip aldığım şarapları içelim, düşünsene indirimlisi böyle öttürüyosa, indirimsizi napar?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bensiz sarap marap içemezsiniz 10 gasimda angaraya geliyom önce Ata'ma saygı duruşunda bulunucam sonra sizi bulucam:)))))

      Delete
    2. anaaa büyük ihtimal biz de orda olucaz 10kasımda :) cülyeti görürmüyüm ki

      Delete
    3. Çamaşırı ayrı yıka diyene beraber dalalım da; marketten poşeti yere koymadan eve getirene saygı duyarım. Bilakis kendim bu konuda hassasiyetin dibine durup bebe yerlerde çıplak ayak geziyo diye sokağın kiri mikrobu vücuduna değecek diye, kazara ayağının ucuyla kapı girişine basmış kocayı evden kovmuşluğum vardır:) Yakarımm eve ayakkabısıyla basanı :)
      Öbür taraftan mercimekler kurtlanmış, pirincin içinde kelebek müsabakaları başlamış umurum olmaz :)

      Delete
    4. pelooom sen bi gel de hayırlısıyla önce julyete sonra şaraplara yumulcaz beraber:))

      Delete
    5. Alooo Ceylinin annesii, Fatoş Hanıım sana diyorum, marketten her geleni de silip yıkayıp dolaba öyle koyuyorsan eyvallah ellerinden öperim, ama yok yapmayıp poşeyi yere koydurmam diyorsan bozuşuruz, o market rafının tozunu yemeğin yanına koyuyorsun da öbürüne mi gıcıksın diye dalarım:)) bak nasıl doluyum, çok arkadaş didiklemişliğim var bu konuda:)

      öperim efem:)

      Delete
  3. Ben de aynısını söylüyorum içimden sürekli, -bana göre- dünyanın en güzel ve akıllı çocuğunu verdik adama ama seninkiyle aynı modda, hakikaten çarpılacaklar sonunda!
    Bi metroya gidesim geldi bu arada :)

    ReplyDelete
  4. Aaa olmadı şimdi kim bizim disi yakarışımız olacak sen de böyle havalara girdiysen? Ezik domestik yengeç olarak kendimi buluyodum sende, yapma dicem ama biliyorum ki durum geçici, bu özgür ruhludan bı tane de bende var ara ara gelip gidiyo bazen kendini evli de sanabiliyo:))Biraz bekle sonra eski haline dönmeye yüz tutmusken bı İzmir çıkarması yap, ben 1 ay Adana yaptım Cok ise yaradı ama etkisi cok sürmüyor yakında yine yolcuyuz:)))

    ReplyDelete
  5. Zoi koca kişisininn evlendikten sonraki 'ulen ben ne yaptım paniğini' dibine kadar yaşamış biri olarak o zamanlar içli içli ağlardım köy gelinleri gibi, 25 inde evlenmekten kaynaklanan bi çömezlik, bir beyaz atlı prensin boklu çıkması sendromuydu kimbilir, şimdiki aklım olsa, senin gibi döner .ötümü yatardım valla :)
    Annem kızımı davullu zurnalarla evden çıkardım, içimde kalmadı sevinciyle yaşarken; benim davul zurna rezilliğini unutmaya çalıştığım yıllardı. Anılarımı deştin be zoi, hadi sen bi şişe daha iç de, gene görüşürüz :)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic