Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Friday, October 5, 2012

Diy İliskiler Uzmanı

Dün hamaratlığım tuttu, kıvır, çevir, yıka, yerleştir, pişir, doyur, çiz, kes, dik. Ayol bildiğin hanım olmuşum haberim yok. Dur bir anlatayım da övüneyim, rahatlayayım. Alkışlatayım kendimi, egom tavan görsün, koyayım instagrama iki foto, alem layk sayısı görün.

Sabah kalktım bebenin kahvaltısını hazırladım. Yemedi eşoleşeğin pırlantası hepsini döktüm. İyi aç aç gez o zaman diye saldım bunu oyuna. Güzel bir karatay kahvaltısı hazırladım, kankamla yedik. Islattığım nohutları haşladım, bebeye çorba yaptım, nohut köfte için kolları sıvadım. Bu arada bebe viyaklıyo karnı aç tabi. Sütmüş, yoğurtmuş ne varsa tıktım ağzına hiç hayır demedi. Bayıldı uyudu sonra. O arada banyosuyu'nun biloonda gördüğüm projeyi taktım kafaya. Oturdum kurukafa çizdim. Üç makina çamaşır yıkadım, kuruyanları yerleştirdim, yerleri süpürdüm, sildim.

Yemeğim pişince süpriz misafir geldi. Oh kaynanaları seviyormuş diye yedik yemekleri. Bebe uyandı, oyunlar, masallar. Verdim eline bir dilim kavun, oturttum mama sandalyesine. Yapış yapış oldu ama pek keyif aldı. Ben de bu arada mutfak yerleştir, yoğurt mayala, akşam oldu bebeyi yıka, doyur, uyut. Çizdiğin kurukafayı kes, biç zart zurt.

Bak şimdi anlatınca hiçbir şey yapmamışım gibi geldi. Valla tüm gün totom yer görmedi. Genelde bebeyi savsaklar, uyuyunca bira içmeye çıkar, aman ne yemek yapacam deyip kebapçıyı ararım. "Diy" olaylarını da uzaktan ağzım sulanarak izlerim. Ben bir başlarsam hepsinden alasını yaparım diye avuturum kendimi. Ananemin ruhumu kaçtı içime n'olduysa.

Şu tişörte kuru kafa olayını bitirmeye çalışıyorum akşam. Çıkardım iğne ipliği. Kanka bana bakıyo tip tip. Ne var olm ne bakıyorsun dedim, içeri gitti 5 yıldır biriktirdiği yırtık sökük neyi varsa topladı getirdi. E hadi benim şunları da dik! Lan ben diy yapıyorum olum ev işi yapmıyorum cahil adam!. İyice annesi, teyzesi sandı beni. Oldu burada tüm yaratıcı zekamla (!) almışım elime iğneyi, senin yırtık donunu dikeyim, hevesim orda can versin!.

Sizinle lafa daldım, saat oldu 13, kahvaltı edemedim. İzninizle pörsümüş domates ve yumuşamış salatalıklarımı kemireyim.

Hepinize hayırlı cumalar diler, iğneli iplikli yaratıcı zart zurtlar yapmanızı tavsiye ederim. Ay ben çalışan kadınım şekerim yapamam öyle şeyler diyorsan sipariş için mail adresimi biliyorsun. Ne alırsan 39.99.- a öpüyorum hepinizi..


mobil hareketler
Location:Ev

17 comments:

  1. verdiğin link açılmıyo hacı.

    Neden kuru kafa da, börtü böcük değil?
    Düz 40 yap alayım şunu ha. boş çıkarma beni burdan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyi ki dedin yaw linki eksik girmişim pardongg :)) taam yaa sana 40'a da olur ni demek :))

      Delete
  2. :) Çok güldüm tatlı dilli esprilerinize.
    (Ne espiri la, gerçek onlar' dediğinizi de duyar gibiyim :)
    Biraz kendimi de buldum bu cümlelerde. Aklında bir sürü preojesi olan, hepsini yapılacaklar başlığı altına janjanlı bi ajandaya yazıp, bir ay önceki gezisin postunu daha anca yapmış olmayı marifet sayan biriyim ben de :)(Aynı zamanda da götlü göbekliyim:))
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. biloonuz incelemeye alınmıştır efemmm :)

      Delete
    2. Kendinizden bir şeyler bulabilir misiniz bilmem. Malum sülale fobisi olan koca kişisi, bloguma ambargo koymuş, aman teyzemin gelini okuyo, aman babam okuyor, aman amcam resimlerine bakıyor oan göre yaz, oan göre her resmi koyma, her gititğimzi yeri çizme diye, kalemime ket vuruyo y,a
      banane olm diyorum, amcanın ne işi var lan bizim kıçı kırık web sitemizde diyorum, anlamıyor, anlamıyorr. yeni bi blog açıp kocamdan bile gizlicem, o olucak hııhh :)

      Delete
  3. Çok güzel olmuş, ayakkabıların aynısından oğlumun da var, ben de mi yapsam diye düşünmedim değil ama yok ben çalışan kadınım ne işim olur :P

    ReplyDelete
  4. ahaha olm sen benden de hamaratmışın la.
    ben direk uhuyla yapıştırdım.
    sen kalkıp dikmişsin bir de püü. üstüme iyilik sağlık.
    güle güle giysin cansın bebem. yakışır.

    ReplyDelete
    Replies
    1. neeeey uhuyla mı yapıştırdın ay skandall :)))

      oturdum manyak gibi diktim valla..

      güzel oldu ama hee.. sayende elim iş gördü la :))

      Delete
  5. Cok guzel olmus, ustunde gorelim bide cansinin :)

    Emziriyosun dimi zoi biraya izin varmi, sute gecmiyomu
    Bende iciyim ozaman uyku yaparmi benim baykusa acep?

    ReplyDelete
    Replies
    1. emzirmiyorum artık. sağıyorum, gelen azıcık sütü kahvaltısına ekliyorum.

      bu gün gündüz uykusunu kesintisiz iki buçuk saat uyudu. biranın bi etkisi olabilir eet :))

      Delete
  6. cok tatli olmus kurukafada simdi sende saf degistirdin hamarat anneler tarafina gectinn iyidi obur turlu yaa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heves ettik yaptık bir tane yaw.. keşke dewamı gelse.. bu bana on sene de gidebilir..

      Delete
  7. hamarat zoi harika olmuş beben güle güle kussun üstüne :))

    ReplyDelete
  8. Uuuu guzel olmus bu diy hareketlenmelerinin gerisi gelir ben sana diim. Ya o degilde simdi aklima sen geldin nerden geldin tabiki biradan :D gerci sen ustadsin ama gene sorayim birayi koydugun bardagi buzluga koyup donduruyorsun dimi onun lezzeti bi baska oluyor kanka! King of beer budweiser dan selamlar :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. offf harikasın sen yaaa evet evet soğuk bardak ve bud.. yanına da seninle tatlı bir sohbet ne giderdi ama :))

      Delete

 
Designed by Beautifully Chaotic