Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Sunday, October 7, 2012

Sevgili Günlük

Ne harika bir gün yarebbi. Güne gülerek, kendi kendine uyanarak, yataktan kalkıp, kıçını kaşıyıp, gerinerek başlamak ne güzelmiş. Bizim bebe akşam 9'da yattı sabah 9'da kalktı zoruna gitmesin. E alışmışım sabahın köründe zırlayarak uyanmasına. Ne oluyor lan dedim öldük mü. Bazılarınızın "şekerim bebeye veriyor mamayı uyur tabi sabaha kadar" dediğini duyar gibiyim. Veriyorum yavrum, veriyorum bebeğim, veriyorum aşkım, gel sana da vereyim sen de uyu canım benim.

Annem de bizde kaldı. Sabah verdim eline çakiyi. Çayımı demledim, kahvaltımı hazırladım. İnan bana aynaya baktım, saçımı taradım olum. Böyle bi ancelina colilik, bi viçtorya bekımlık havaları. Kanka yandan yandan aşk dolu gözlerle bakıyor. Kırıta kırıta yürüyorum, çay alır mısın hayatım diyorum. Anneme komutlar veriyorum oraya gitmesin, vitaminini içirmeyi unutma, şu köşeyi silmek lazım, altını kontrol et, çorbasına ekmek doğra.

Dün tartıldım 64.2 diyor tartı. Çıplak ayakla basmış olmasam eğilip öpecektim. Zaten annem sürekli tamam daha verme falan diyor. Vücut kitle indeksi yok artık deve daha ne verecen diyor. Bira şişesi iç iç birşey olmaz diyor. Kanka şu göbeğin de gittimi yatakları birleştiririz diyor. Hamilelikten önceki kıyafetler boşuna kasma bir daha zor girersin diyor. Aynadaki yansımam herşey tamam da o gıdı ne diyor. Taze ekmek ve nutella boşver sür ye bizi diyor. Diyor diyoor diyooor..

Güzel bir pazar ya. Yarım yamalak film bile izledim. Başını ve sonunu göremedim ama. Gemiden ateş eden birileri vardı çok heyecanlıydı. Buna da şükür. Bebe şimdi uyuyor. Uyanınca filmi başından sonuna kadar koltukta yayıla yayıla izleyen babasına vericem. Ne yiyeceğiz diye sorup duruyor şimdiden. Millet mangalda, kokoreçte, balıkta, kebapçıda. Ben tencerenin başına geçip soğan kavuracam?

Yohh yeaa!. Arasın, en pahalısından bi ördek ızgara ve şampanya sipariş etsin. Saçlarımı taradım, kırıttım. O kadarını hak ettim yani. Ben bunları yazarken kendisi çoktan dürüm döner siparişi verdi bile. Öyle romantik öyle şık bir menü.

Akşama da maç varmış. Burdan blogumu okuyan tüm beşiktaş oyuncuları ve yönetim kuruluna başarılar diliyorum. Yensekte yenilsekte benim için değişen bir şey olmayacak. Sıç, bok, temizle, doyur, yıka, uyut. Siz iki gol fazla atamadınız diye çocuğun bezini değiştirmeyecek halim yok. Ne yaparsanız yapın banane? Hiç birinizi de tanımıyorum zaten. Alex varmış birşeyler olmuş millet ağlayıp duruyor. Valla çakinin yemek saatlerinde baby tv'ye çıkıp anlatsın kim ne yapmış anlayalım.

İşte böyle sevgili günlük. Saat 17:45 ve bir gün daha bitiyor. Önümde telsiz, kanepede yayılmış adam, annem kaçtı kurtuldu, bebe uyanmış yatakta zırlıyor ve sipariş için kapı çalmak üzere. Gidip günün geri kalanını yaşayayım bari.

mobil hareketler
Location:Ev

17 comments:

  1. e bunlari paylasabiliyozki paylasi verdim face te ohh niss :)

    ReplyDelete
  2. Zoi seviyoruz seni oluuuuummm :) İngiltere new milton koyünden sevgiler olsun :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeey new milton halkıııı oyunuzu bana verin sizi şehir yapıcam.. havalara girdim iyice valla.. töbe yarebbi.. benden de sevgiler efenim öperim :)

      Delete
  3. Cok severek ailecek takip edioruz cok sıkı takipçiniziz. Burdan almanyada ki teyzemlere ,Belçika'da ki amcamgillere konyada ablamgillere selam etmek istiyorum ..Türkiye'deki annemgilleri cok öpüyorum sizin aracılığınizla ve de ayricana buralar cok pis kohuyo zoican bu Araplar beni bigun öldürecek !! :))
    Tunus'tan bı arkadas bı hayran belki gizli bı dost ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. sdeni tanıyorum seni :)) aralıkta kaave içicez fal bakıcaz senle :))

      Delete
  4. Zoii sen beni guldurdun Allahta seni guldursun emii!! Seni ig den keyifle takip ediyorum ama blogunu okumakta gecikmisim bu benim icin buyuk kayip inan ki.. Tek kelimeyle harikasin !!!!
    Sevgiler
    Nilay (bennilay)

    ReplyDelete
  5. Süpersi yaaaa bende taaa Londra'dan takip ediyorum yaz bunuda hee ;))
    Çaki'ye sonsuz sevgiler, öperim!!!

    ReplyDelete
  6. Beşiktaş mı dedin? O vakit yerini gönlümde sabitledin :P
    Bizim aile hayatımız -babamız sağolsun- beşiktaşa ve futbol camiasına programlı olduğundan ortak muhabbetimiz olsun diye takip ediyorum ben gündemi ille. Mesela dün maçtan önce iki saat ortama ısınma, maçtan sonra 4 saat arkadaşlarla takılma derken yoktu bütün gün yanımızda, önce fikstüre bakıp öyle yapıyorum programları mutlaka.
    Oğlum 27 aylık, bi kere deliksiz 12 saat uyumuşluğu yok daha, maşallah da ne maması veriyorum demiştin sen ona :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. deliksiz olmadı yaw :) gece yine kalktı ama olsun sabahın 4-6sında kalktığı için hep bu 9 bana çok iyi geldi :))

      Delete
  7. Heheyt california dan bile okuyucun var ey zoi insani :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. fayyy anasını velkam tu dı hotel kalifornieeaaa.. güzel şarkı valla..

      Delete
  8. ahh o analar yok mu analar, komutlara harfiyen uymalar. ben bakarım sen git kocanla iki yürüş yap demeler, kayınvalide kişisinin tam aksine hayatını kolaylaştırmalar. yaşasın, varolsun fedekar Türk anaları..
    Biz de bir gün öyle ana olabilecek miyiz acaba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. seve seve olacaz gibime geliür :)) bi tek annem olsun bana bişey olmaazz diyecekler :))

      Delete
  9. ben de anneciyim, hep anneciyim, Kv bal tatlısı ama annenin yeri başkadır canlar yaa...

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic