Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Saturday, October 20, 2012

Güncel V

Onu giydim, şunu giydim, bunu giydim yok. Olmadı. İçime sinmedi. Ben olamadım. Ben olamayınca olmaz. Yürüyemem, yüzüm makyaj tutmaz, gülemem, sinirli olurum, içerim, yok bebe var içemem, içemezsem iyice asabi olurum, dağıtırım lan burayı..

Düğünlere ne giyiyoduk ya? Son gittiğim düğünlere hep siyah elbise şeettim. Zaten pms'nin dibindeyim. Saat başı elimde bi çikolat, bi cpis, bi alkollü bişii. Göbek önde yaylanıyor. Kankaya da kükremekten sıkıldım. Noolacaksan ol da bi kurtulak diyip duruyo. Yakacam lan buraları, hepiniz bağıra bağıra gebereceksiniz, ben cuaramı yakıp dışarıdan izleyecem diyorum. Adam korkmaya başladı. Ben de ürküyom bazen kendimden..

En sevdiğim siyah, minnacık elpisenin kenarı yırtılmış. Niğdeli toprak zengini akrabalarıma çarpık çurpuk bacaklarımı süslü, pahalı bi pabuçla satarım diyodum amma olmadı. Ne ara yırtıldı ya o? Tee üj bej sene önce bi yılbaşında giydiydim. Kesin güveler yedi. Benim dolaptaki güveler de mutaassıp mıdır nedir. Uzunlar dururken kısaları yemiş bitirmiş yobazlar..

Valla tişört yaka, cepli, kısa bi elbise buldum. Altına file çorap, dayşmandan ucuz bi topuklu, omzuna da afilli bi şal. Al sana sosyetik zoi. Yersen. Kıza da iki kıyafet aldım. İkisine de daha düğünün başında zıçacak zati. İki de tulum. Önlüğü, bezi, biberonu, çorbası, yoordu derken döt kadar arabaya sığışıp gidecez zabaan köründe.

Bu arada kuzenin biri pizzacı açtı Niğdede. Yolu düşen olursa selamımı söylesin. Paragözdür falan ama zoinin hayranıyız dersen iki üç kuruş indirir belki. Bilemiyorum beni de pek sevmez. "Neööy zoi mi, sittirin gidin layn" diye kovabilir de. Vazgeçtim. En iyisi sen transit geç bizim orayı.

Kanka da hasta ayağına düğünden yırtma peşinde. Bi haftasonu da erkek arkadaşlarınla buluşma kardeşim. Eksik kal bekar maabbetinden. Dakka başı wazzaptan mesaj geliyo. Bana bakıp acıklı acıklı öksürüyo cancağzım. Hani gitmesekte çiçek yollasak, ben de karıya kıza kaçsam hesabı. Yok yeaa!

Düğünde şu uğruna sinek yuttuğum kuplay abi de olur mu ki. Boylu poslu kocamı ve bal lokması kızımı gösterip "bir zamanlar fakir ama gururlu bi kız var dı hatırlar mısın kuplay abi" diye, muhtemelen dötlü döbekli karısı ve obez bebesini bi süzsem şöyle el sıkışırken. Bizim ferrariyi nereye park ettilerse bulamıyos siz gördünüz mü desem sonra. Peheeyyy..

Neyse işte yarın gidecez, görecez, atacaz göbecikleri. Yine buralar ben yokken boş kalmasın diye şeettim. Daha kafamda neler vardaaa. Kız mızıldanıp duruyor telsizde. Üstten dördüncü diş damağını oyup duruyor zavallının. Azılara gelene kadar moku yedik valla. Elimi yüzümü yırttı, sol gözümün altı kedi tırmığı gibi yara bere, yine sol omzum diş izleriyle dolu. Köpek gibi ısırıyor eşolusu. Ulan babasına kakara kikiri, anasına pat küt. Kaplan anne mi, aslan anne mi ne bi kitap varmış onu alıp okuyacam. Yoksa daha yaşına girmeden tepeme pisleyecek bu çaki..

Saatte geç oldu haydi yatak. 00:15.. Bu ara saatlere taktım, her finişte saat veriyom farkındaysan. İyice günlük belledim burayı. Evin içinde dört duvar naapacan işte. Şu bebeyi büyütekte holdingdeki işimize geri dönek. Haydin iyi tatiller beybiler..



mobil hareketler

Location:Ev

2 comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic