Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Wednesday, October 24, 2012

Ben Yine Bişiiler..

Naber neabion hacı. Bayram tatilin başladı mı. Boşuna heveslenme, zort diye geçecek zaman ve sen yine sıkıcı işine geri dönecen. Emeklilik hayali mezarda biliyosun. Zaten bebeliler için tatil demek işkence demek. En azından evde bi düzenin vardı. İki gün için onu da bozacan. Al sana uykusuz, b*k gibi bi bayram. Taam taam ağlama. Öpeyim gel hadi şimdiden iyi bayramlar.

Bak ben bu gün bebeyi saldım çayıra, aldım elime dikiş nakış kutusunu, kaç zamandır yapacam diye beklettiğim canavarı yaptım. Benim ne eksiğim var doorstepping den diyerek başladım işe. Oturdum saatlerce canavar yapacam diye evde ne kadar çul çaput varsa yığdım önüme. Çul çaput dediğim de çeyizimden çıkan trilyarlık kumaşlar. Canavarın içine de yine (anam duymasın) el değmemiş havluyu kestim bastım.

Diy dediğin fakir işi. Tarz olarak bize ters. Gidecen imecineryuma, verecen beş yüz keş para, alacan böyle birşey. Bebe de yüzüne bakmayacak, atacak koltuk köşelerine. Çakiye hediyeler geldi oradan valla etiketlerini kesmedim. Orta yere de koydum ki öyle aşağı bi yerden hediye getiren olursa utansın diye. Öyle de şekilciyim, görgüsüzüm, ayıyım sizler gibi.

Neyse işte ilerde bebeye "senin annen bir melekti yavrum" desin bu adam diye yaptık, koyduk evin en tepesine. Malum bu herif beni tez zamanda öte tarafa yollayacak. Üstüme de en az üç karı alacak. Bari el emeği göz nurudur, yavruma bir şey bırakayım diye.

Puahuahu valla kendi dediğime kendim gülüyorum bazen kusura bakma. Hiç öyle hisli manyak bi ana olamadım. Ay şekerim sus valla gözlerim doldu hıck mıck. O ne yaa. Ne oldu kardeş niye ağlıyorsun durup durup? Anne olunca anladım şekerim. İyi b*k yedin. Ama sen de annesin anlarsın. Evet keşke erkekler doğursaymış onu anladım ben. Böyle gözlerimin içine bakıp bi gülüyo şekerim. Hea işte başka da bi b*k yok zaten. Olay bu. Gerisi s*ç b*k.

Ben elimde iğne iplik dikiş dikiyorum, kanka tepemde dolanıp duruyor. Herif kıllandı. Ne yapion sen? Napacan o bebeği? İğne mi batıracan? O ben miyim? Üfledin mi bebeğe? falan diye tutuştu adam. Hasta ya kendine büyü yaptım da karıya kıza gidince iğne batıracam sandı herhalde. Eşeğin aklına da karpuz kabuğu düşürdü aslında. Dur bak onu da yapayım ben. Akşamları dışarı kaçtığında iğneleri sokayım da evin yolunu erken bulsun.

Yaptık işte bişeyler. Kolunun biri uzun biri kısa oldu, içini istediğim gibi dolduramadım, evdeki malzemelerle bu kadar. Maksat diy'cı gruba dahil olmak. Hayat böyle. İlla bi gruba dahil olacan.

Diyet grubu, teneke kutucu grup, dantelciler, gezenler aman uzar gider bu. Bak ben ufaktan yerimi yaptım. Zaten ömür boyu diyetteyiz. Al bi de bu işe girdik. Teneke kutuya sarmadım henüz ama göz kırpıyorum uzaktan. Dantelcilerin kafayı hala çözemedim. Bebeyle gezmek desen bana hayal. Yemekçilere de takılıyoruz arada. O hooo tam ortam adamı olmuşum lan ben.

Canavarın bitmiş halini koydum instagrama. Kanka elinde telefon geziniyo. Niye layk yapmadın dedim. Beğenmedim dedi. Allahın hastası. Ben sana bayılıyordum sanki. Akşama kadar hem bebenle uğraşıp, hem karnını doyurup hem de bunu yapmışım, beğenmemiş! Sen benim neyimi beğeniyorsun diye bi sor, bi düşün, bi hayal et. Hiiiiiçç..

Geç oldu. 00:05. Yarın temizlik var. Kadın akşam aradı, gripmiş, ama gelicekmiş, ama biz evden çıkalımmış, bebeğe bulaşmasınmış, akşam erken çıkıp köyüne gidecekmiş falan filan. Yani erken yatıp, erken kalkıp, o gelmeden evi terk etmemiz gerekiyor. Eminim erken çıkacam ayağına, parasını tam alıp işini yarım yapacak. Ama bayram ya olsun di mi.

Bütün dünya buna inansa, bir inansa, hayat bayram olsaa.

Büyüklerimin ellerinden (benden büyük var mı ki burda), küçüklerimin gözlerinden öperim.

Haydin iyi bayramlar.

mobil hareketler

6 comments:

  1. Canavara bayildim.bir anaokulu ogretmeni olarak sinifimda boyle oyuncaklar olsun istiyorum.kurukafali yaratikli felan falan.simdilik baykusla idare edioz.ilerde cansinla beraber okulda etkinlik olarak yapinda millet aile katilimi gorsun.tavsandi melekti kalpti icimiz disimiz cicis oldu.bunlarda hayatin gercekleri dimi ama:-) bu arada iyi bayramlar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hayret yorum yazabilmisim.ne zaman hevesli hevesli yorum yazsam bi turlu ekleyemiyordum.garanti olsundiye instagramada yazdim bu sefer :-) siki takipciyim nede olsa

      Delete
  2. Hah yine bi yazi daha tam diyorum yazicam sen yaziyosun benim yazmak istediklerimi bozuluyorum sonra okurken benim kanka da merakli merakli bakiyo bu ne okuyo nee guluyodu sanki okusa anlayacak allaan dil ozurlu kankasi. Ama canavar super helal sana...deliye hergun bayram bize yarin bayram olsa ne olur ama yienede iyi bayramlar :)

    ReplyDelete
  3. İyi bayramlar bizde öperiz Apla :)

    ReplyDelete
  4. bayramda da yaz zoi! bak ben benim kankayla kavga ettim, kapıları çarptım, odaları ayırdım, yattım yataama, girdim bloguna, iki post okudum simdi raahat rahat uyucam :)) terapi gibi hatunsun valla :))) bu arada virgül çokluğuma dikkat çeker kültür birikimimin altını çizerim ahaha

    ReplyDelete
  5. Yav Bayram öncesi şeker gibisin. Bayramda baklava tadında yazılar bekliyos diyetteyizde

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic