Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Monday, October 15, 2012

Güncel III

Kız uyuduktan sonraki zamanı nasıl verimli hale getirebilirim acaba. Evi mi toplasam, telefonla mı konuşsam, yemek mi yapsam, koltuğa mı uzansam, kitap-dergi mi karıştırsam, banyo mu yapsam, dikiş mi diksem, çamaşır mı sersem, oyuncakları mı sudan geçirsem, tuvalete mi girsem, kahve mi içsem, blog mu yazsam, boş boş otursam mı, kankanın halini hatırını mı sorsam..

Bazen o boş zamanda gereksiz, hiç konuşmak istemediğin kişiler arar. Yanlışlıkla da açarsın. Aha gitti canım zaman. Anlatır da anlatır kendi gibi gereksiz hikayelerini. He he he he he dersin, baktın saçmalamaya devam ediyor, valla kızı uyutmam/doyurmam lazım der zart diye kapatırsın. Sonra telsizden ağlama sesi, bi küfür sallarsın arayana, doğru kızın yanına.

Bak şimdi mesela hem tv izliyorum, hem blog yazıyorum, hem kulaklıktan müzik dinliyorum, arada durdum tırnaklarımı kestim. Lan hala uzuyor arkadaş kurtulamadım bu tırnaklardan. Yıllardır onlar uzuyor, ben kesiyorum. Yahu bu kadın bizi istemiyor, kalkın gidelim demiyorlar! Şimdi işin yoksa törpüle. Gırç gırç gırç gırç ıyy içim çekiliyor o sese. Valla şu blog işinden köşeyi dönersem ameliyatla tırnaklarımı aldıracam olm.

Kola içmeye çalışmışım, yarım kalmış. Ortada kızın memory defteri açık duruyo. Doldurmam lazım. Her zaman ki gibi akşama yemek yok. Çamaşır topladım ama yerleştiremedim, onlar da ortada duruyor. Kızın ana kucağında pislikten yeni bir canlı organizma oluşmaya başladı. Hayrına silecek birini arıyorum. Annem utanmıyor musun bunun hali ne dedi, ne utanacam yeaa al bezi sen sil dedim, yüzüme tükürdü gitti kadın.

İyi kötü bir yardımcımız var artık. On beşten on beşe gelecek. Kendim için yazdığım koca bir yapılacak listem var. Unutmayayım diye hep açık durur masanın ortasında. Kadın geçen hafta ilk geldiğinde bunu okumuş, ona yazdım sanmış, altına "zoi bunca işi bir güne sığdıramam, bu şartlarda çalışamam, ben yaşlı bir kadınım" yazmış!

Aradım hemen korkma korkma onları yapacak olan mal benim dedim. Sen gel evde ye, iç, eğlen, git dedim. Üstüne de para veriyoruz daha ne ağlıyorsun dedim. Aman size de bi *ok söylenmiyor, memur emeklisi gibi sızlanıp duruyorsunuz dedim. Ama içimden.

Haftasonu da Niğde'ye gidicez. Düğün var kuzenimin. Ay nasıl mutlu, nasıl şen. Evleniyoruzzz diye haykırıp yazmadığı mecra kalmadı. Allah mutlu mesut ediyor bir süre evet. Sonrası malum. Ben bu bebeyle ne yapacam onu düşünüyorum. Öyle elimi kolumu sallaya sallaya gidemiyorum artık. Bağda bahçede mangal yakıp sabahlara kadar içemeyecez.

Ay bebe üşüyecek, aman karnı acıktı, altını nerde değişsek, geç oldu biz kalkalım, yürüsene kanka, kime diyorum, içme o kadar içme, baba olacan bi de tüü, hadi, hadi ulaaan diye uzayan sohbetler.

Heyecanlı bir haftaya daha başladık genşler. Hepimize hayırlı uğurlu olsun. Ekimin tam ortası. Vay anasını ekim de bitiyor ya. Hüzünlendim valla. Saat erken ama olsun, bi bira içeyim bak şimdi. Gençliğime içeyim hatta.

Şerefe..


mobil hareketler
Location:Ev

13 comments:

  1. Evet çocuk fikrinden bir adım daha uzaklaştım Zoi :)

    ReplyDelete
  2. Evlensin de görsün şeyi...
    Mutluluğu

    ReplyDelete
  3. Düğün dernek iyi gelir, eş dost akraba bebeği tutar, sever, oyalarlar, sen de gezersin,olmadı arada bi kenara kaçar yatarsın :D Hava değişikliği iyi gelir..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hiç sanmıyorum.. yabancıları görünce zırlayıp iyice yakama yapışıyor :)) inşallah senin dediğin gibi olur..

      Delete
  4. Ah zoi ah, yaşlandık sahiden, bi on sene sonra bugünlerimi mumla arıyor olacağım muhakkak ama şimdi de on sene önceyi arıyorum işte :(
    Bi tanesin, beni gerçekten güldüren bi oğlum bi sensin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yuppii gülüyoruz di mi.. tamam işte önemli olan bu..

      Delete
  5. Yani evde kaldık felan derken gerçekten bende de bi evlenmekten soğumak kuzenlerinin çocukları severim yeaa modu oluşuyor laa okumasam mı seni dicem ama :)) dayanabilceğimi sanmam

    ReplyDelete
  6. New York'tan takip ediyorum çok gülüyorum okurken tam kafa dağıtmalık süperrr yani devam lütfen...(Afrika kadar etkili olur mu bilmem ama okyanus ötesi de fena sayılmaz heralde:) )

    ReplyDelete
  7. annemin evini tasiyoz temizliğe bi kadın geldi allah seni inandırsın aynı dediğin model kadıon koltukların altını temizlememiş inanabiliyo musun!!!! çay kahve molası verdi ama. neyse ki sonra kendisiyle konuştu annem anladı burasının ihtiyac molası duraaa olmadıgını pek uzuldu bi daha gelmez herhal

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic