Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Friday, October 12, 2012

Soğuk Biraz

Kendi üşümeden kombiyi yakmayan zihniyetin içine tüküreyim.

Kardeş burnumun ucu düşecek ya evde azıcık yaksana şunu! Otuz beş yıllık hayatımda atlet, fanila giymiş insan değilim, yine giymedim tabi ne sandın. İsviçreden aldığım kayak içliği ile hayatta kalma mücadelesi veriyorum. Paranla rezil olmak bu iste.

Kış gelmiş anasını satayım bu ne. Evde ağzımdan duman çıkıyor. Balkonda iki bira içmeye çıkamayacaksak hayatın ne anlamı kaldı. Yok arkadas ben 25 derecenin altında yaşayamıyorum. Şimdiye kadar nasıl yaşadın diyecen, valla otomatik pilotta . Nefes al, ver, al, ver..

Aramızda Miami'ye gitmemiş kimse yoktur herhalde. Sonuçta belli bir okuyucu kitlem olduğunu düşünüyorum. Elit, kalbur üstü, cüzdan dolu, hafif kıro, görgüsüz, markacı, tiki. Ben gitmedim ama. O yüzden tarif sana uyuyorsa yavaştan uza diyecektim.

Miami hep sıcak diyorlar. Deniz, güneş, kum, gençlik, eğlence. Akşama kadar amerikan bayraklı bikininle paten kayabiliyormuşsun. Filmlerde falan gösteriyor ya. Sarışın yollu karılar. Güya spor yapıyorlar ama gözler fıldır fıldır. Yer mi lan anadolu cocuğu. Benim herife bi çarp bakalım o patenle. Sorry morry derken zümzüğü yersin gözünün üstüne.

Ne diyordum ben ya! Üşüdüm ya kafa gitti. Sıcak yerlere gitmek lazım diyorum. Soğuk, kar, battaniye altı film keyfi falan bana göre değil. Zaten adam gazdan tasarruf edecem diye dötümüzü donduruyor.

Babamın evinde böylemiydi. Gazı trilyonla alırdık. Kışın evde şortla gezer, pencere açardık. Elektrikli battaniye hep üçte çalışırdı. Hey gidi günler. Aşk işte. Ne yapacan. Düştük bi zalimin eline.

Buralar boş kalmasın diye saçmaladık yine. Adam saçlarıma yapışıp kafamı duvara sürtmeden kaçayım ben.

Hadi sıcak bir hafta sonu olsun..

mobil hareketler
Location:Ev

24 comments:

  1. "Aramızda Miami'ye gitmemiş kimse yoktur herhalde. Sonuçta belli bir okuyucu kitlem olduğunu düşünüyorum. Elit, kalbur üstü, cüzdan dolu, hafif kıro, görgüsüz, markacı, tiki. Ben gitmedim ama la. O yuzden tarif sana uyuyorsa bi sittir git diycektim.." :):):):):) ben gitmedim cüzdan da boş yazıcaktım sonunu okuyunca koptumm... bağımlılık oldu sürekli sayfayı, twitteri kontrol et:) sevgiler meral

    ReplyDelete
  2. kızım al senin çakiyi de gel dubaiye neyin gidelim
    benim de kıçım donuyor

    ReplyDelete
    Replies
    1. adama diyorum da araplardan hiç hazzetmiyo.. yoksa orda gözüm var eet :)

      Delete
  3. günde 3 yazı girmelisin bence bloguna!! sayfayı kontrol etmekten tiklanma rekoru kıracaksın bu gidişle :p

    ReplyDelete
  4. Bence de aramızda miami'ye gitmemiş kimse yoktur. Belli bi zümreye aidiz ne de olsa, moda ve sosyete bizden sorular, alem dergisinde ailecek pozlarımız boy boy çıkar, kışın isviçrede patende, yazın Miami'de denizde...
    imza: doğalgazı yakmayan kocası yüzünden çocuğa iki kat pantol giyidirip, kendi de evde çetikle gezen anne kişisi

    Şaka bi yana, ben bugün işe açık ayakkabıyla geldim, işyerinde hala beyaz pantolon açık ayakkabı ile gezen genç kızlardan neyim eksik benim :)) fazlam var hatta 15 kilo kadar..
    Ama bebeyi sabah babaneye yollarken bot giydirdiğim doğru, ispatı ile belki instagramda karşılaşırsın :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkek-kadın ve bebek olarak fücut sıcaklıklarımız çok farklı valla.. herkes haklı yani :))

      Delete
  5. İskenderun'a gel hacı. hala klimalar çalışıyor. yarım kollu giyiyoruz.
    Miami gibi paten yapan da yok hem burada. Kocayı rahatlıkla salarsın dışarı.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nilhan, zoi'ye ayrı sana ayrı güldüm :)
      Bizim apartman merkezi sistem, donsak da bişey yapamıyoruz ama sizin evde kombinin kilidi mi var bacım, o açmıyorsa sen aç :)

      Delete
    2. ben açıyorum o kapatıyor.. böyle de bi durum :) adam evde şortla oturuyor hala.. ben çift çorap çekeli bir hafta oldu :))

      Delete
  6. Zoicim bildiğin memleket İzmir diyom başka bişi demiyom ;) bak hala tiföşt le geziyoz al çakiyi gel napacan ankara soğuğunda buranın kışı sana yaz gibi gelir diyim ben saaaaağa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. valla şu ankarada işlerim bitsin yine annemin evine yerleşecem gibi geliyor..

      Delete
  7. Arkadaşım Miami'de yaşıyor. Onun da üşüdüğü zamanlar oluyor. İçin rahat olsun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. benim de yaa geçen suni kar yapıp oynamışlar bana onu anlatıyor :)) suni kar altında tişörtlerle deli gibi eğlenmişler.. yumruğu çakacan ağzına :)))

      Delete
  8. Ay zoi ya bugun dayanamadim erken okudum yazini aslinda hep yatmadan once okurum masal gibi ( ben masalin argo ve komik olanini severim) hakketten ya iyi ki Miami' ye filan gitmedim ha! ay o ne eziklik oyle kendime Miami'ye gitmis dedirtmem cok sukur :) hadi optum cok.
    Bennilay

    ReplyDelete
  9. Masallah argosuz cumle yok lakin komiksin Zoi. Torino'dan yaziyorum, buralar da sogudu ve herkes hasta...puf

    ReplyDelete
  10. Zoican kap gel cansincan i ilk uçakla gelin Tunus'a !! Bak cok ciddiyim buralar hala sicacik klima açık mode deniz Gunes kum :)) odanız bile hazır bak..sana ayrı cansin a ayrı yatağımız yemek sandalyemiz oyun yerimiz...ohoo burası 5yildizli bebek tatil koyü gibi:) elini sicak sudan soğuk suya sokmam :)) öğlen deniz kum aksam bira cipis takılırız :)))
    Dila&Duru

    ReplyDelete
  11. Hala gündüzleri sıcak olan Bodrum'da olduguma utanacağım şimdi !! Denize bile giriyoruz , yuh bize! Ya bu bebelerin gece uyanmayani yok mü ??ondan istiyorum ben , bu iste bir hata var bence yenidogdugunda da 3 saatte bir emiyordu gece yine aynı ya cildiriciiiim, bu sürenin uzaması gerekmiyor mü artık !!

    ReplyDelete
  12. babaevi baska zoicim orda elektrikler surekli yanardı telefonla saatlerce konusulurdu ahhh ahhh:))))

    ReplyDelete
  13. Acaba zabah ağşam yazsan olmaz mı..bööğle günaşırı çok sıkılıom beklerkene.sevgiler.

    ReplyDelete
  14. kızımm annemin google hesabıylen yorum girmişim yanlışlıkla ama annem de olsa aynı şeyi yazardı zira senin blogu kendisine okuttum gülmekten geberip favorilerine ekledi:)

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic