Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Wednesday, October 10, 2012

Şööret Bize Ters

Gazla çalıştığım doğrudur. Misal bu blog öyle açıldı. Blog açsam mı diye bi tiwit attıydım, bazıları hemen tt yapalım diye ele güne rezil etti, olay çıkardı. Öyle bir hal aldı ki bazıları gıcık bile oldu bana. Kim bu zoi, artist mi sanıyor kendini diye kıl oldu millet. Gerçi şimdi gizli gizli okuyup gülüyor ipneler ama neyse.

Zamanında yine gaza gelip kankanın erkek arkadaşına yan baktı diye bi karıyı dövmüşlüğüm de var. Bana ne oluyorsa. Yazık karının ağzına sen bi tane patlat. Hem de mezuniyet balosunda. Ufak tefekte bir şeydi. Haketti ama benden değil. İri yarı kazuletiz ya beni uygun gördüler haddini bildirmeye.

Yine gaza gelip iki şişe viski sonrası arabaya atlayıp gecenin köründe Datça'ya yola çıkmışlığım var. Ankara nere, Datça nere hesabet. Alkol sonrası gazı daha seri alırım evet.

Şimdi hani yorumlarda diyosunuz ya "az kaldı ünlü olacaksın", "bu blogdan kitap çıkar, olmadı gazetede bir köşe" fln, yok arkadaş. O gazı ben almayım. Zaten biz bize gülüp eğleneceğiz dedik olay global bir hal aldı. Gerçi geçen Güney Afrika'dan okuyorlar diye hava attık ama artık hanginizse şu saat oldu tık yok. Adam kaçtı.

Tatlı tatlı okuyalım, eğlenelim. Bilgi yok, tarif yok, reklam yok. Faydası olmadıgı gibi zararı bile olabilir. Ben de isterim yarın çakiye bırakacağım süper içerikli bir blog olsun ama ehehe yok artık. Bebe okumaya başlayınca kapatırım burayı. Benim anam bu mu demesin bebe. Vah yavrum.

Saat 23:20, ışıkları kapatıp yatma vakti. Büyüme hormonu mu ne zkimse gece karanlıkta şey oluyormuş. Aman geç kalmayalım büyüyelim.

Hadi iyi büyümeler.

mobil hareketler
Location:Çakal Karlos

9 comments:

  1. Artik yazilarini okumadan uyuyamiyorum Zoii.. yine harikasin..
    Bennilay
    Hollanda!
    Afrika kadar uzak olmasa da artik idare ediver :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. İdare edemem anne idare edememm!! diyen bi bebe vardı bak o geldi aklıma :))))

      Delete
  2. agzina saglik zoi kardes bi kere okudum ne yaziyomus bu diye sonrada bagimlin oldum ya la:) hergece bakiyorum varmi okumasi eglenceli b yazi diye. afrika degil ama yine taaa amerikalardan okundugunu bilesin ...

    ReplyDelete
  3. Panpalarin panpasi zoi basgan! Biloon nese kaynagimiz gonullerin askitosu bi bilog oldu cikti.sen hep yaz hep guldur bizi ailemizin nesesi ;) hastasinizzz her turlu arkandayiz zoiplanet dunyayi ele gecirene kadar bu bilog okunajak panpaaaa :) mmmuuuujxxxx ( emojiler olmadan hicbi duygusunu yaziyla ifade edemedim :D )


    Gökçe ben :)
    Bakalim basarabilicem mi bu yorumu gondermeyi yihyihyih :}

    ReplyDelete
    Replies
    1. fay ortaam başarmışsın tebrik ederim :)) dur bakalım nereye kadar devam edecez :)) öperim bi denem canım benem..

      Delete
  4. Banyo suyundan buldum seni, amaan çok küfürlü yazıyor yaa, ben sevmem dedim.. nöö küfür dedim. Ama, amaa evet her gün okuyorummmm seni:)) hem ben behzat ç. yi de izliyorum dedim, onda da küfür var dedim:) Çok uzaklardan değil ama ( hollanda yazmış, amerikanya var ) Çanakkale den sevgiler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. buradaki küfürleri de behzat ç'.deki kibi bir kurgu olarak düşünebilirsin :)) çanakkale mi bayılırım.. ne iyi ettin de okudun be ya :))

      Delete
  5. Afrika kadar ses getirmese de İstanbuldan okuyorum, okutturuyorum eşe dosta. Ofiste durduk yerde izleyip gülen biri olmamak için bebesi olmayan kızlara da tanıttım seni, şimdi onlar da okuyor..
    Ama gmail adresi neyim yok tekipçi de olamıyor garipler..
    Sevgiler,

    ReplyDelete
  6. bak kadın! sabahtan beri iş-güç demedim, servis-taksi demedim tüm yazılarını okudum!!! bu nasi bi akıcı yazmadir, nasi bi kendini okutmadir böyle!! hayır anasını satayım, resim foto neyim de koymamışsin hiç ki şöyle onlara bakiverelim gecistirelim postu. cık çık hiç olmuyo böyle, zamane bilogırı böyle olmaz!!! valla bundan sonra peşindeyim haberin olsun. bilimum sosyal ortamda gerek yorumlarimla, gerek layklarimla taciz edociim. ayağını denk al. görüşelim bebeem :)

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic