Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Saturday, October 6, 2012

Teşekküre Gerek Var

25 Ağustos'ta yazmaya başlamışım. Öyle gülelim eğlenelim diye. İyi de etmişim galiba yorumlar, efenime söyleyim tepkiler falan. Beklemiyordum açıkcası. Benim külüstürik hayatımdan ne olacak biz bize okuruz iste diye.

Güney Afrika'dan okuyanlar var diyorum sana hangi biz bize? Afrikada üç ülke say desem mal mal bakarsın. Hele bir de üşenmeyip yazdıklarımı bildiğim yedi dile bir çevirebilsem o hoo alır yürürüm valla. Ana dilim gibi ingilizce, almanca, fransızca, italyano, boncorno, frappacino, arigato ve hatta flamenko..

Eğitim bende, kültür bende. Avrupa görmüş, Filipinler'de tatil yapmış insanım. İsviçrede kayak, Kızıldeniz'de dalış yapıp, Meksika'da adam öldürmüşlüğüm var. Araba plakalarını ezbere bilirim 63 Urfa, 17 Çanakkale, 51 Niğde. Ne bileyim başkentleri bilirim Almanya'nın başkenti Münşın, Amerika'nın başkenti vaşington, İngilterenin başkenti kraliçe elizabet.

Edebiyat desen o da bende. Rahmetli Maeve Binchy'nin tüm klasikleri, sudoku 1-2-3, bebeyi ne yapsakta millete dudak ısırtacak şekilde büyütsek kitapları.

Sanat. Bebeden önce çok gittik tiyatro, gösteri, konser, müzikal. Şimdi kendi hayatımız bir oyun, film, dizi. İnstagramda fotoğrafçı, tiwitte filozof, pinterestte sanat takipçisiyiz. Son kurukafa eserimi anlatmama gerek yok sanırım. Kocam ayakta alkışladı. O derece.

Japonya, Avustralya, Mısır, Bulgaristan bak tek tek saydırma bana şimdi okuyucuları. Ben şahsım adına vay anasını o ne lan? dedim. Koştum anneme sevinçten sarılıp ağladım, tam sekiz tane bira içtim anca kendime geldim.

Yeri geldi varoş olduk. Ticaret lisesi tecrübemle kroluktada birinciyim. Hepinizin konuşmasını bozdum bi kere. Neabion la? diye başladık, sululuk ve küfürle devam ettik. Gidişata bakılırsa böyle de devam edicem çünkü hormonel sorunlarım var.

Yazarken böyle de yakından görsen haza beyefendiyim. Yavaş yavaş normale döndüğümü bile söyleyenler var.

Herkes birinci senesinde falan teşekkür ediyor ya da kutluyor kendini. Ben o kadar bekleyemeyecem. Yarın ne olur bilinmez. Belki ünlü olurum hiç birinizi tanımam falan o yüzden şimdiden teşekkür edeyim hepinize.

Sağolun olm. Şu Osman abi zamanlarımda gülüp eğleniyoruz iste. Takip ediliyor olmakta güzel bir şeymiş.

Şimdiye kadar toplamda 20bin küsür görüntülenme oranıyla zoiplanet hepinize teşekkür eder ve iyi bir hafta sonu diler.

Saygılar efenim..

mobil hareketler
Location:Çakal Karlos

23 comments:

  1. Ay lav Zoyiiii gooo oooonnn! :)) mcx!

    ReplyDelete
  2. Arkasi yarin gibisin alooo... Seni takip etmicez de ne yapicaz Zoiii... Opuldun...
    mayamiya

    ReplyDelete
  3. Bende seni amerika delaware den takip ediyorum ustelikte butun anlattiklarina ragmen bebek yapiciim :)) simdiden bir blog acayim diyorum adim adim siyirmaya dogru diye :p
    Tebrikler ve yazmaya devam et

    ReplyDelete
    Replies
    1. fayyy anasını ora nere la :)) yap yap bakma sen bana :)) blog aç ama rahatlıyo insan :)))

      Delete
  4. Cem kimmis Ata kimmis, senin ustune tanimiyom kimseyi Zoi!!!!
    Acayip takibindeyim artik ;)
    Bennilay

    ReplyDelete
  5. bu durumda ay ben de taaa iskocya glasgow'dan takip ediyorum seni zoi demek gerekiyormus gibin geldi.. benim blog da ilk hamilelik ve yurtdisi az sosyallikle baslamisti; ama cocuk geldikten sonra evde cok sosyal(!) bi hale geldigim icin 6 ayda bir guncelleme yaptigim (evet herseye ragmen yaziyrm) bir ortam oldu.. (ulen bu kadar buraya yorum yazdim, bari bi guncelleme yapsaydim yaw :p)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iskoçyaaa vay anasını yaww.. çokta uzak değilmiş ama adı güzel memleketin.. iskoçyadan yazıyorum.. bak çok havalı heee :))

      Delete
  6. Seni memleketimin başkentinden takip ediyor, sokakta denk gelebilmeyi istiyorum zoi:)

    ReplyDelete
  7. Biliyorsun ben geçen hafta keşfettim ama 17bin sayısında çoktur benim emeğim zira kimi yazıları bi daha bi daha okudum :)
    Hiç argo konuşmam yoktur ama behzat ç. yi çok severim, bir tek yazı dilinde kendisini taklit eder(d)im lakin senden sonra sözlü olarak da başladı 'la' ile biten cümlelerim :)
    Filozof Rihanna'nın dediği gibi where have you been :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mihihh ben de pek kullanmam yaw.. yazarken valla.. hatta bazen abartıyorum ve siliyorum bazı "la" ları :))

      Delete
  8. sevgili Zoi, ben o taaa Japonya'dan takip edenlerden biriyim ;) ig'de de hayranin ve takipcinim ;) ailecek yani ben keyfim ve kahyasi seni takip ediyoruz :) bigun evlenirsem ve de cocukum olursa senin gibi olabilmeyi isterim, bence sen super anne ve super bi essin ;) i love u zoi and caki *\(^o^)/*
    Japonya'dan sevgiler,
    Goksin (goksinb)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gökşinnn caponyada mısın ne işin var gelsene buralara yaw :)) doğur, gel büyütelim :))

      Delete
    2. okumaya çalışıyorum ama ı-ıh benden bi halt olmayabiler :) yaş olmuş 27 hala Doktora yapçam diye uğraşıyorum :p
      ya ben de doğurmak istiyom da önce dönmem sonra koca bulmam lazım, en iyisi ben uzaktan uzaktan sizi seveyim :)

      Delete
  9. Hakikaten iyisin hoşsun la.
    Benim de kelime dağarcığıma 'la'yı eklemiş bir tatlı kişisin. (Cümle içinde kullanılmış 'de' bağlacı, ben bir hanımefendiyim, ingiliz kanındanım, ona rağmen la'yı öğrendim manasına gelmemiştir inşallah ;)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    ReplyDelete
  10. senin samimiyetin yeter bee. samimiyetinle küfür yaz okuyup ona helal olsun derim ya la !

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic