Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Sunday, September 30, 2012

Güncel 1

Terliğim nerde? Ne bileyim arkadaşım nerde? Senin giydiğin terliği ben mi çıkardım psikopat mıyım, manyak mıyım ben? O nerde bu nerde? Bana mı zimmetli olm senin kemerin, anahtarın, şarjın? Evin 'sorun söyleyelim, aramayın bulalım, bulalım sunalım, sunalım enayiliğimize doymayalım' uzmanı zoi!

Aslında her şey aynı yerde. Eve rahat rahat pislemesi için adama iki yer bıraktım. Biri sandalye üstü diğeri kendi masası. Doya doya saç, savur, dök, devir. Hala bardağım nerde?

Sen biliyon mu benim sarı tokam nerde, tavşanlı patiğim, gri hırkam, kaybolan gözlüğüm? Hani benim gençliğim? diye arızaya bağlarmışım. Tüm gün soruyor hacı durduramıyoruz. Bana üç gün şu nerde deme valla kaplıcaya gitmiş gibi rahatlarım. "Ama sevgilim sen biliyorsun nerde olduğunu mıç mıç mıç".. Sevgilim mi dedi lan o? Anoww. Bana hem de. E hadi bi bakayım o zaman.. Burda ya sığır. Ay pardon. Kör müsün hacı aha ya. Yok bu da olmadı. Canım benim burda işte bebeğim. N'oluyor lan? Yine mi tongaya düştük..

Evde arızalı herşeyin sorumlusu zoi. Televizyon açılmıyor? O tuşa değil şuna basacan! Balkonun kapısına ne olmuş? Kırdım attım manyaam çünkü! Banyonun ampulü niye patlak? İki aydır patlak sen nerde yaşıyorsun acaba! Peynir aldıydım beş kilo? Anama verdim o yedi!

Sen benden evvel bunları kime yapıyordun arkadaşım ya? Kaç kişiyi soktun mezara bu sorularla? Benim kaç yıl ömrüm kaldı?

Temizlik hastası değilim. Tek istediğim düzen. Aldığını aldığın yere koy hasta etme adamı. Akşam bebeyi yatırana kadar ev zaten curcuna. Yatınca saksıya dönmüş kafayla ev yerleştir. Yarın ingiltere prensi gelecek sanki. Ertesi gün dağınık eve uyanmak bütün enerjimi emiyor.

Aynı zamanda adamın asistanlığını yapıyorum abicim. Yarın şunu hatırlat, bunu not al, şurayı ara, bunun numarasını kaydet, zart listesi çıkar, zurt hesabı yap, sabah kahvem sütlü, akşam yemeğim sulu olsun.. Hayatımın bandını bi yirmi sene geri sarmak istiyorum. Aynı kafayla eskiye gidemeyeceksem burdan ilerisi mok ben diyim sana..

Artık haberler güncel. Sabah ne yaşıyorsam akşama yetiştiriyorum. Maşallah olay sıkıntım yok. Dün, bugün ve muhtemel yarınlarımla elim klavyeden kalkmaz. Ha sen okur musun bilmem. Bak bu gün arkadaşlarımla buluştum keyfim yerinde. Keyifliyken fazla komedi çıkmaz benden. Anksiyete tavana vurunca gülersin halime.

Bak bir cumartesi akşamı daha. Bizimki dışarıda serserilik yapıyor. Zaten hep öyleydi. Onu sokak hayatından alıp evcilleştirmeye çalışan salak benim. Nooldu? Benim çeneme vurdu ama bebe özünden bir gram kaybetmedi. Aşık olmuş evlenmiş zoi. Peeehh. Annemin zengin bir arkadaşı beni oğluna istediydi de kolumda dövme var diye vazgeçtiydi. Lan şu dövme olmasa şimdi istanbulda yalıdan sesleniyordum size olm.

Hadi daha fazla uzatıp mevcut hayatımı da başıma yıkmayım.. Hepinize düzenli pazarlar şimdiden.

mobil hareketler
Location:Ev

5 comments:

  1. hem ev hanımı ol hem evın duzenını koru ustune kocaya asıstan ol
    her okudugum satırda ahannda aynı ben ne cook dıyorum bır bilsen

    ahh dıyorum istanbulda olsaydı komsu falan olsaydık güçlerımızı bırlestırırdık kocalarımıza karsı :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. valla ceyda ya senle komşu olmayı ben de isterim.. çook eğlenirdik olummm :))

      Delete
  2. :) Süpersin zoi...
    Senin gibisi bulunmaz..

    ReplyDelete
  3. Bizim evi anlatiyosun sandim bi an ;) supersin zoi!
    Kizina da sana da hayranim hojam ;) selinglsy

    ReplyDelete
    Replies
    1. selincimmm ben de size, özellikle de oğluna hayranım.. hem de çoook :))

      Delete

 
Designed by Beautifully Chaotic