Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Wednesday, September 26, 2012

Bana Bir Haller, Bir Havalar

Asli görevlerimi eksiksiz yerine getirip, çocuğu babasına bıraktım ve arkama bile bakmadan çıktım evden. Bir daha geri dönmemeyi bile düşündüm. Banane be. Kocaman kız oldu. Babası okutsun, evlendirsin el öpmeye gelsinler artık bana. Temizlediğim boklu bezlerden burdan şam'a yol olur. Beş yıldır evliyim, iki aydır yıkadığım çamaşırı bunca yıldır yıkamadıydım arkadaş. Kendi donumu döndüremedim makinada bunun lekeli üst-başından. Bebeye her öğün üç kat mama önlüğü takıyorum, altına selpak döşüyorum, elimdeki kaşığa bi tepik, ayağından kıçına kadar leke. Yok ya ne dönecem...

Öyle diyorum ama bir telaş, bir acelecilik, bir ocakta yemeğim varcılık, bir ütüyü fişte unuttumculuk. Rahatlasana güzel kardeşim. DNA'sının milyonda birini almış olduğu babası yanında işte. Korkacak bir şey yok. Tamam biraz allaha emanet bir durum söz konusu. Ama bırak şu vicdan işlerini zoi yeaa sen bu diilsin olum. Gaddarsın sen. Bananecisin. N'olacak yaa'cısın. Babası düşünsüncüsün.

Derken bir hışım girmişim kuaföre yangın vaaaaar diye. Artık ne dedim ya da kaçıncı psikopat bakışımı attıysam beş kişi tepemde bişiiler yapıyordu. Biri boyuyor, biri tarıyor, biri yıkıyor, biri kahvemi içiriyor, biri masajda. Şaka lan şaka. Kahvemi kendim içtim. O kadar da değil. Özlemişim bu hengameyi. Eskiden kuaför sırasında kırk dakika beklese bile bir şey diyemeyen zoi kaplan olmuş haberim yok. Attım bacak bacak üstüne, aldım bi dedikodu dergisi, soktum ayakları sıcak suya. Arada pispis süzüyom etrafı, sallanmayın lan dağıtırım valla buraları mesajı veriyorum falan..

Yan tarafımda yüzünü görmediğim bir kadınceez konuşuyor. Seda Sayana benzetiyorlar beni diyor. Adam da hiç alakanız yok hamfendi diyor. Kadın yani tip olarak değil de hava olarak diyor?? O ney lan?? Kuaför muhabbetlerinden uzağım, yeni trend bu mu?? Yani ben bana benziyorum ama şu aralar biraz kadir inanır havam var. Asarım, keserim, vururum, kırarım. Anlamışlardır da zati..

Çokta bambaşka olmadan ama temiz tertipli bir bağyan olaraktan çıktım. Azıcık gezeyim dedim, iki mağazaya girdim saniyelik. Sonra atlı kovalıyomuş gibi geldim eve. Bizimki uyutmuş bebeyi. Gözlerim yaşardı. Bir de normalmiş gibi "e uyutum işte" demez mi. Ağzının ortasına bir tane çakıp sonra da öpesim geldi. Öyle gel-gitli duygular yaşadım.

Hala da uyuyor azman. Lan birşey mi içirdi ki bu bebeye. Bak şimdi geldi aklıma. Ben yatırınca yarım saat uyumuyor bu. Kesin bi bok var çıkar yakında hacı. Altını da temizlememiştir, bok içindedir şimdi. Meyve doğradıydım onu da yedirememiş. Bak yazdıkça asaplarım bozuluyor.

Ne memnun olmaz şirret bir şey oldum ya. Bu aralar bana iyilik yaramaz. Öyle ruhum kadir abi bu aralar. Bebeyi uyuttum dediğinde "yalannn söylüyorsunnnn yalannn" diye iki tane çakaydım keşke. O zaman görürdüm günümü işte. Valla yakında temiz bir dövecek beni ya hayırlısı. Bak burdan ihbar ediyorum sebebim kocamdır. Sırf gülelim eğlenelim diye ateşe atıyorum kendimi.

Hadi bebe hala uyurken ben bir bira açayım. Saçlarımı savura savura bi içeyim. Kendimi kutlayayım. Ojelerime bakayım uzun uzun. Gaza geleyim iki makyaj yapayım hatta. Hadi iki fıs parfüm sıkayım. Şurdan tuvalete bi catwalk yürüyeyim. Yok hacı o kadar olmadık daha. Yavaş yavaş.

Fazla bekletmedim inşallah. Öperim beybilerim benim..


mobil hareketler
Location:Ev

28 comments:

  1. İnsanı kendine getiren bir durum bebe varken kuaföre gitmek çıkta angelina jolie halt etmiş hissi

    ReplyDelete
  2. Yaaaa nasıl birseysin sen. Gözümden gelen yaş neysede altıma işedim be kızım yürü git la. Yerim seni

    ReplyDelete
  3. Ahahahaha yarıldım la gülmekten :) Adam çocuu uyuttu diye önce döv sonra öp :))))))) Deli Kadir uleeen :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. öyle haller içindeyim valla.. iki dakika içinde hem öldürüp hem sarıpsarmalamak geliyor içimden.. sevgi-nefret sınırlarındayım :)))

      Delete
  4. İlk aylarda markete gidince bile havalara giriyordum ,sen kuaföre gitmişsun havan tabi fazla olacak tatlım ;)

    ReplyDelete
  5. cok keyifli bir anlatim hosuma gitti takipteyim yeni saclar hayirli olsun
    once cakip sonra opme fikri hosuma gitti senden ogrenecek cok seyim var :)

    fattosh

    ReplyDelete
  6. Tuvalete kadar catwalk mu ahahaa :D yap arada Zoi cik gez dolas babasi baksin azcik. Baba isallah okumuyodur :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. sanki normalde hep catwalkum ya :)) düz yolda yere kapaklanırım oysa ki :))

      Delete
  7. Bugun yazin OLAY laa....! 'opujeeem emojisi' mayamiya :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaa fotolarına hasta olduğum kadın da burdaymış :) öpüjem

      Delete
  8. Bir önceki yazıya yorum yazdım ama çıkmamış cepten problem oluyor galiba , zaten iki arada bir derede açıp okuyorum .. Ahh bu bebeler , babalar.. Baba olsam 10 tane cocuk isterdim valla :)) heep söylüyorum !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sıkı lafmış haydinscim.. doğru diyorsun :))

      Delete
  9. "Ağzının ortasına bir tane çakıp sonra da öpesim geldi. Öyle gel-gitli duygular yaşadım."

    offf şükür yalnız değilmişim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) hep aynı hikayeler di mi :)) naapalım bu deveyi güdecez işte pıhhh...

      Delete
  10. Harika yapmissin! Pek sevindim, 15 gun sonra yeni versiyonu gorelim :)

    ReplyDelete
  11. Herbiryerlerden yapicam reklamini kitap olacak bu blog zoi, asli dediydi dersin:) operim.
    Hayati yaman asli:)

    ReplyDelete
  12. Blogunu kocan okuyor mu? :))) yine coook gulduummm :D

    ReplyDelete
  13. Allah seni.. Sabah sabah actim okuyorum yazdiklarini .. Hem kendimi buluyorum hem cok egleniyorum supersin zoi seni bu catlak halinle seviyorum haci :)

    ReplyDelete
  14. Bugün başladım bloga! (kitaba der gibi oldu :) ) sondan gidiyorum başa doğru güle güle yarıldım masada, iş güç de hak getire, zaten cuma nemelazımcılığı da var üzerimde :)

    Kuaföre giden kadın aklını evde bırakıyor ama bi kendine geliyor, saç baş, az bi bakım, tırnaklar insan biçimine girmiş hale gelince, keyif de yerine geliyor...
    Dip boyalarınızın gelmediği günler dileklerimle..
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic