Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Sunday, September 2, 2012

Bodrum Bodrum

Eve gelir gelmez kızı olduğu gibi yatağa atıp ayaklarımın altını ciflemeye başladım. İki kilometre kadar yalınayak Bodrum dolaştım.

Ayakkabının kaba kumaşı, serçe parmaklarımın üstünde su çadırı oluşturmuş. Eahh bea! deyip çıkardım pabuçları arabaya kadar yürüdüm.

Üzerimde kızın kusmuğu, t-shirt yırtık. Çorabının teki düşmüş, kucağımda perişan. Uykusu kaçtığı için o sinirle saçlarımı da yoldu. Ayna yok ki bakayım, insana benziyor muyum.

Cocuk uykusu gelince her yerde uyur mantığı ile çıkarttılar yola. Öğlen beach'te gölgede üşüttü. Aksam da kalabalıkta bir türlü dalamadı uykuya. Mama vereyim uyusun dedim, üstüme kustu.

Ulu orta altını değiştirmek rezillik. Hoşuma da gitmiyor açıkçası. Ama babası öyle uygun gördü. Çocukla her yere gidilir, her yerde uyur, yer, değişir. İki gram yardımcı oldu mu? Hayır! Çünkü o sadece araba kullanır, çocukla her yerde araba kullanabilir anlıyor musun?

Velhasıl ağlaya zırlaya girdik eve gece 11'de. Yıkamadım bile yavrumu, kusmuklu üst başıyla hop yatağa.

Sonra sar başa. Banyoda cifle ayak ovala.

Neymiş, bebekle Bodrum tatili!

Otur kardesim evinde. Saatli yatır, kaldır, doyur, temizle rahat rahat. Tamam mürebbiye hayatı ama bozma düzenini. Bu sene rahat yok anlamıyor musun!. Hala neyin peşindesin? Gittiğin barlar, restoranlarda herşey aynı mı olacak sanıyorsun.

Masada boklu bez temizlerken kendine gelirsin işte. Bira içeyim diye girdiğin barda üstüne kusar. Ayakkabı da vurur sonra. Öyle kucağında çaki, saçlar maki, kusmuk, yırtık, teki düşmüş çorapla mal mal yürürsün.

Ertesi gün en sevdiğim güneş gözlüğümü o hengamede düşürüp kaybettiğimi anladığımda tatil benim için baştan yas havasına dönmüştü bile.


mobil hareketler
Location:Bodrum

8 comments:

  1. Hep baskalarimi icip icip kusucak azicikta cansin kussun bodruma:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah ah üstüm başım ayağım.. hepsine kustu eşolusu :))

      Delete
  2. Kucaginda caki,saclar maki :D:D bundan guzel sarki olur :D ayak ciflemek cok bana hitap eden bir eylem, ki o durumda camasir suyuna batirip eritebilirdim de ayaklarimi serce parmagim akilli olsun o zaman. İki bira su kadar olaydan sonra 'lan iyiki dogurmusum, ne guzel bisi bu ya' etkisi yapiyorsa aldim tuyoyu Zoim kafalar hep guzel olacak aneyken :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. aynen oyle :)) kafalar güzel.. hep güzel.. en güzel :))

      Delete
  3. Zoi valla ben de elimde juliette onu acilan igrenc bir gomlek bu arada juliette dolmusta bile meme istedi ben de verdim. Inatla orasi senin burasi benim gezdim. Heee bu arada hiic de uykusu gelip de bayilmadi cin cin mubarek ciiinnn:))) darma duman da olunsa o an ha bu arada bankanin tekinde millet para yatirirken bizim bez degistirmisligimiz de var:)))) Ne diyoduk darma duman oluyosun ama sonra cok guluyosun. Bi de buyuyunce acccaaayip uyumlu oluyolar. valla bak keyfe devam inatla devam:))) gez anasini satim

    ReplyDelete
    Replies
    1. sen öyle diyorsan tamam pelocum.. gezerim valla.. uyumlu olsun da :)

      Delete

 
Designed by Beautifully Chaotic