Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Saturday, September 22, 2012

Korku İçerikli Bişiiler

Ananem anneme hamile ama pek istemiyor. Daha bir yaşında kızı var, teyzem. Hem teyzemle hem evin işleri hem de hayvanların bakımı ile ilgilenmek zor olacak. Yardımcıları falan var ama çok otoriter bir kadın ananem. Herşey ile bizzat ilgileniyor. Neyse, ananem annem karnından düşsün diye elinden geleni yapıyor. Hopluyor, zıplıyor, itiyor, çekiyor. I ıhh..

Bir gece tuvalete kalkıyor. Malum hamileyken gece on sefer çişe kalkılır. Tuvalette kimi görsün; meşhur eli bastonlu, ak sakallı dede! Vay efendim sen bu çocuğu doğuracaksın, düşürmeye çalışmayacaksın, çok hayırlı evlat olacak bu diye bastonuyla bir temiz dövüyor ananemi. Öyle ki rivayete göre ananem tuvalette dayaktan bayılmış halde uyanıyor. Bayılmış halde bulunamıyor çünkü evde kimse yok. Kendi kendine uyanıyor işte.

Niğde'nin hali vakti yerinde insanları. Dedemin restoranı var, gündüzleri adam orada, ananem hayvanlara bakıyor. Manda, sığır, camız. Ananem hamileliğinde biraz fazla yüz göz oluyor hayvanlarla (kendi anlattığı bu) o yüzden annem kapkara ve tüylü doğuyor! Doğduğunda ananem korkmuş ve hiç bakamamış anneme. Sağolsun ak sakallı dede tekrar gelip bastonu ensesine indirince emzirmeye başlamış..

Böyle hikayelerle büyüdük. Aynı sakallı dede annemin de rüyasına girip beni ve abimi müjdelemiş. Tabi ilk çocuk ve ilk rüyası olduğu için abimi anlattığı gibi abartılı anlatmıyor beni. Abimde göz kamaştıran bir ışık huzmesi ve yıldızlar arasında beliren ak sakallı dede mavi kundaklı pamuk tenli bebeği uzatıp 'al yavrum bu senin oğlun' derken, bana olan hamileliğinde vasat bir rüyanın ortasından kafasını uzatıp 'aman bu da kız olacak işte' demiş sanki.

Ak sakallı dede rüyaları genetik olmadığından olsa gerek bana görünmedi. Hamileyken geceleri tuvalete kalktığımda bir ürpermiyor değildim hani. İyi ki de görmedim, altıma zçabilirdim. Ya sen ak sakallı dedesin ne işin var karnı burnunda kadının tuvaletinde di mi ama..

Babaannem de bir gece tuvalete kalktığında küvette uzanmış uyuyan birini görmüş. Bu kim demeye kalmadan ayaklarının ters olduğunu fark edip olduğu yere yığılmış. Bu da her küvete baktığımda aklıma gelen travmatik hikayelerden biri.

Şeytan adlı film çıkmıştı, ilk ya da orta okuldaydım. Bırak karanlığı, gölgede bile tırsardık o film yüzünden. Tuvalete girdiğimde kapıyı kapatmaz, arada anneeee orda mısıııınn diye seslenirdim. O değil de filmin gerçek bir olayın hikayesi olduğunu yeni çekilen versiyonundan öğrendim. Hala elim ayağım titriyor bak tövbe yareppi.

Ama korku da bir adrenalin yani. İnsan kaşınıyor bazen. Yakın zamanda üç kız sinemaya gittik, tabi ki korku filmine. Gözüm kapalı radyo gibi dinledim tüm filmi. Bakamam abicim ben. Dilim içine kaçar valla. Ani çıkan ses ve görüntülere tepkim normal insanlarınkine pek benzemiyor.

Bir de şu karabasan denilen olay var. Tamam bilimsel açıklamasını okuduk, biliyoruz ama gel bunu bilinçaltına anlat. Birkaç kez yaşadım. Gözlerimi açamam, konuşamam, uyanık mıyım, rüyada mıyım, arkamda bir adam var, kaçmam lazım, haraketlerim yavaşlar, bir türlü hızlı olamam, sonunda adam beni yakalar ve rüya biter.

Gelelim "uzaylılar beni kaçırdı" vakalarına. Dördüncü tür diye bir film izlediniz mi. İzleyin bence. O da gerçek bir olaymış mesela. Filmin sonunda gerçek ses kayıtlarını dinletiyorlar. Tüyler diken diken oluyor. Var var, uzaylı dediğimiz varlıklar var ve belki de aramızda. Ayrıca iyi niyetli olduklarını da düşünmüyorum. Şimdiye kadar izlediğimiz tüm filmlerde dünyamızı işgal etmekten başka ne yaptılar allasen?

Korktun mu? Ben korktum da.

mobil hareketler

7 comments:

  1. Gece okunasi bisi diiilmis bu."adamina gore mi muamele" :-)

    ReplyDelete
  2. teşekkürler zoi gece tuvalete kalkma olayım zaten ışık hızındaydı o da gitti bitti :D gunduz okuyorum ama evde tekim valla yine korktum bu konularda korkağım :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hem konuşmayı severim hem de altıma sıçarım ben de :)) gece tuvaletine de ölsem gitmem valla.. kendi gölgemden korkarım :))

      Delete
  3. off zoi naptın ya kabusum gece tuvalet zatiii puffff

    ReplyDelete
    Replies
    1. akşam fazla su içmiyoruz, yine de tuvaletimiz gelirse zabaha kadar tutuyoruz canım benim :))

      Delete
  4. Adı sanı yok cikmisim tavsiyene uyacagim :))) muck muck @filkerinderindoa

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic