Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Thursday, September 27, 2012

Hormon Duası

Bundan önceki yazılarda bahsetmiştim öyle işveli, cilveli değilimdir. Göz süzeyim, gerdan kırayım olayları bize ters. Islık çalarak yürür, langır lungur konuşur, neabion hacı diye ensene bi tane yapıştırırım.

Hamile kalmadan önce yapılan testlerde östrojen hormonu düşük çıktı diye hap verdi doktor. İşe yaramadı, olanla idare ettik. Neyse hamilelik doğum falan derken şimdi östrojeni bulan mum diksin.

Evde iki tane adam yaşayıp gidiyoruz. Hükümet üç tane yapın diyo da neremizle yapacaz onu bilmemiyorum. Doğumdan sonra cinsiyetleri eşitledik. N'aber topraam, bebeyi bi tut çişim var diye başlıyoruz güne. Bir kankalık, bir amcaoğluculuk aldı gidiyor evde.

Kuaföre gittim geldim etkisi kısa sürdü. Saçları tepede toplayıp zaten eve gelene kadar bozulan ojelerle 'acıktık ya ne yiyek' demeye başladım. Bizimki de zaten kuaförden gelince tuhaf tuhaf baktı. Adam alışmış kankasına. Yaklaşmadı yanıma bir süre. Evde karı var destur! Neyse dedim ya uzun sürmedi.

O kadar kozmetik ürün, onca topuklu ayakkabı, dekolteli kıyafetler. Hepsi kıza çeyiz şimdilik. Acaba oğlum olsaydı farklı mı olurdu diyorum. Zaten az olan hormonu kıza bastık, iliğimiz kemiğimiz kurudu anasını satayım. Erkek olsa belki bu kadar dağılmazdım. Belki.

Yani sayın seyirciler demem o ki varsa bildiginiz hormon duası gelin el ele tutuşalım hayrına iki okuyalım da allah müstehakımızı versin. Yok ben normalim, kocamla hala süper münasebetlerim var diyorsan da açıkla gözünü seveyim.

Bir de olaya batıl tarafından bakalım; aman efenim ikinci olana kadar vücut kendini yenilesin diye hormonlar gelmezmiş, süt veren anneyi hormonlar korurmuşmuş. Ulan adam elden gidiyor hangi koruma? Kim kimi neyden koruyor? Osman abi oldum diyorum alo?

Hayır ben sadece kendime yeter kadarını istiyorum. Fazlasında gözüm yok. Ben yine ıslık çalarak yürüyen, enseye şaplak atan zoi'yi istiyorum o kadar. Zaten zorlasan benden sibel can olmaz. Hadi bi düşün de yazıver..

mobil hareketler
Location:Ev

20 comments:

  1. :)) kelin ilacı olsa kendi başına sürerdi hesbı uzaktan gülümsüyorum.. İg'da iki küpe takıp koyduğum kendi fotoma biri "bişeye benzemişsin" havasında yorum yapmıştı!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. anaa kimmiş o.. tam havamdayım iki çakayım da rahatlayayım elfony söyle :))

      Delete
  2. Of yuvarlanarak güldüm sanırım :)) Süpersin zoi! :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. yok yeaaane bebeli fenomen mi olurmuş.. hayatımız mama-bok üzerine :))

      Delete
  4. Yok ben normalim, kocamla hala züper münasebetlerim var.

    Yedin mi la:)

    Kocam da makina fuarı diye Rimini sahillerine gitti, valize baktım mayo bile koymuş dana. Ne halt edecekse.

    De asıl biz netcez Osman ağbii?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bizim ki de bekar arkadaşlarıyla geziyo olm.. arada "sen de gel istersen" diye de yemliyo beni.. naapak bilmiyom vella.. dua işte açacan elleri havaya dua edecen :))))

      Delete
  5. 😁😁 erkek oluncada bebe durum ayni merak etmee /)))

    ReplyDelete
  6. Hamileliğim suresince o hormon olaylarını bizde yasadık hem de karı koca! Umidi kesip artık kardes kardes takılıp gideriz demiştik:) ancak dogumdan sonra gittği gibi geri gelYani çok takma kafana :)

    ReplyDelete
  7. Bir film tavsiye edicem esinle izle ama o zaman icinde bulundugunuz sureci disardan gozlemlemis olucaksiniz
    Filmin adi " a happy event " benim cocugum yok ama bizde de durum o yone dogru gidiyor gibi malesef bence adamlarda sorun kadina kadinligini erkekler hissettirebilir ancak !

    ReplyDelete
  8. Bir erkek anası olarak durum aynı diyorum.. Kuaföre güdüden kocayı bekliyorum , cmt calışılır mı yauww diye söyleniyorum.. Adam bildim bileli cmt günleri çalışır halbuki off poff , bebede ağlaya ağlaya uyudu zaten :(

    ReplyDelete
  9. Zoi askin omru 3 yil diyolaaaar acep bu hormonlarin dahami az ki ;)))

    ReplyDelete
  10. Her isi ustlenip herseye kosmaktan kendini kadin gibi diil de sadece otomatige baglamis bakici , temizlikci hissederken , yorgunluktan tukenmisken ne hormonu bekliyosunn? Herif sadece ise gider gelir arada sunu yap bunu getir dediginde varligini farkettigin biri olursa Ona karsi nasil hormon siftirtiki insan ben kabullendim cocuuuuktan cocugaaa yeter oda tmm zaten oyuzden dunya ahiret kardesimdir kendisi 

    ReplyDelete
  11. Yahu herkesmi boyle bu ikinci bebeleri yapanlar napiyo o zanan valla iyice merak etmeye basladim.
    Not: bir erkek annesi :))

    ReplyDelete
  12. Gece eliz uyumassa diye okumayayım bi biriktireyim şu zoi'nin yazdıklarını dediydim olmadı dayanamadım bütün yazıları okudum:)İş yerindeyim oda arkadaşım delirdiğimi düşünüyo olabilir şu an sayende hönkürerek kahkaha atıyorum..O arada alper aradı(eşim)sen onu bunu bırakta akşama ne yicez hacı dedi yazdıklarının da gazıyla bilmem bok yemeğe ne dersin dedim telofonu kapattım tık yok demem o ki zoi sen çok yaşa emii:)

    ReplyDelete
  13. Biz analık hormonunun etkisiyle, yok bebemdi, yok işimdi, başımdan aşkındı, yemeği yetiştireyimdi, pijamalar dizi çıkmış, saçlar tepede toplanmış, adam da kendi derdinde ne olacak bu haller hacı :)
    çocuğa kardeş bile şüpheli, bebeler yalnız kalacaklar analar ve hormanlar yüzünden :)

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic