Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Saturday, September 8, 2012

Sütleme

Bebekler dogar, emer ve büyür. Gecen seneye kadar konu hakında bildigim bu kadardı. Ne kimseye sordum "emziriyor musun?" - "sütün var mı?" diye ne de zaten merak ettim. Banane allasen. Şu an tecrubeliyim, ona rağmen kimseye ne sordum ne de ilgilendim.

Emziriyor musun? Sütün yetiyor mu? Mama mı veriyorsun? Niye emzirmiyorsun? Hangi mamayı kullanıyorsun? Emzir mutlaka! Emzir emzir ya süt gelir! Aaa ben on yasına kadar emziricem şekerim. Bizim Dr askere gidene kadar ver dedi valla! Ay ben torunları bile emziririm fışkırıyor hahayt!

Şahsen taciz edilmedim ama bu konuda görünmez bir baskı var yahu! Görünmeyen ama gayet sert hissedilen. Emzirenler ve emzirmeyen kahpeler! Vay zoi alkol alıyo olm, bebesi perişan yavrucak!! Kadına bak tuuuu. Konuşmayın olm bunla. Sosyal hizmetleri arayın alsın bebeyi elinden! Edepsiz karı..

Emzirmek bazı kendini bilmezler için övünc kaynağı bile olmuş. İftaarla söylüyorum ki emziriyorum! Madalyam nerde? Mevkiim nerde? Emziriyorum ulan ben allahsizlarr!! Maaşım nerde?

Ya işte darlanmisim yine bak gördün mü. Ne güzel eğleniyorduk surda deli ettiler yine beni. Neyse malzeme oluyor işte. Memelekette malzemeden bol ne var.

Son olarak ne diyim? Sütünüz bol, çeneniz kapalı olsun. Amin..

mobil hareketler

Location:Hala Bodrum!

14 comments:

  1. :)) anne değilim ama benim de dikkatimi çekmişti bu biliyo musun. Of çok güldüm :)) Herkesin doğrusu kendine, insanlar neden şunu bi kabul edemez ki!
    http://craftanddecorate.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. aynen öyle.. herkes kendi doğrusunu yapsın yahu.. kadınlar işte.. her yerde aynı..

      Delete
  2. Sen suppersin yaaa! Helal! Kimsenin sana mudahale etmeye ve sana yorum yapmaya hakki yok! Aslanlar gibi cocuguna bakiyorsun hem de saati saatine, o duduk gibi otenler halt etmis arkadasim... Kimseyi sallama kulak verme soylenen sozlere! Sen supper bir annesin! NOKTA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dolmuşum valla jurjucan.. neyse artık veriyorum ağızlarının payını.. sanane kardeşim nasıl besliyorsam besliyorum sanane?? direk kafadan dalıyorum artık :))

      Delete
  3. emzirmiyorum. sütüm yok. belki bebeğim yok ondandır :)
    ama varya ağzına sağlık. aynı dönemde doğum yapmış iki annenin sohbeti geldi aklıma. birinin sütü yok, ötekinin kendi deyimiyle "şarıl şarıl" bunu sohbet içinde o kdr dile getirdi ki tiksindim bunun havası mı olur Allah aşkına?!
    hangi bebeğinin götülüğünü ister!
    dilerim bu yazın çok kişiye ulaşır!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadın milleti şekerim.. emzirme ortamında bile rekabet, bir havalar, bir ayıplama, bir 'aaaa şuna bak'çılık.. emziriyorum diye yiyip içip götünü büyüt, sonra götünün büyüklüğünü kamufle etmek için emzirmeyen, mama verenlere saldır.. yok öyleeaaa :))

      Delete
  4. Emziriyorum, alkol de aliyorum.. O zaman vah benim de yavruma..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa bendensin.. şerefe beybim.. yavrular da koç gibi maşallah :))

      Delete
  5. Ben 11 ayliga kadar emzirdim valla ne prenses ne kralice taci verdiler bana zoi! bi de uyuz fransanin uyuz insanlari surekli ayyy hala emziriyo musunnnnn diye tepemdeydi! sana ne ulan! en son bizde boyle bizim Turkiyede boyle dedim. Bu da yeni taktigim cok ise yariyo. Mesela julyeti yatagina goturup ninni soyleyerek uyuttuguma ayyyyy kendi uyumuyooo muuu diyip koca burunlarini sokunca Turkiyede boole diyorum kurtuluyorum:)) sen de kendine boole bi taktik bulsan cevap vermeyip keyfine baksan:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben bir süredir "sana ne?" yöntemini uyguluyorum pelocum :) biraz kırıcı ama işe yarıyor kesinlikle..

      Delete
  6. Yegen emmediginde ablama laf soyleyenlere Sende emmissin teyze ama cok ta ise yaramamis dedim tabi izaman kucuktuk..o cesaret yok artik:-(

    ReplyDelete
  7. allahım baştan sona 40 kere okusam bıkmam yani :):))) emzirme muhabbetide çok iy yaaaa ::):):):))

    ReplyDelete
  8. Aynen valla ya okudukca kendimi buldum.

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic