Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Wednesday, September 5, 2012

Simge'sel..

Evli değiliz daha. Bir milyon yıl geçmiş ama evli değiliz. Artık kimin gazına geldiysem! Çaktırmadan cep telefonunu alıp tuvalete kaçtım. Rehberini kurcalayacagim. Kesin beni aldatıyor!! Ne olacaksa? Zaten dediğim gibi bir milyon yıldır beraberiz. Evlensek en fazla iki sene sonra ben menopoza, o antropoza!. Ama işte gazla çalışıyoruz ya bazen.. Artık o zaman yanımda kim varsa dürtmüş beni, vermiş coşkuyu..

A'dan başladık; Abidin abi, Cemal Usta, Doktor Hasan, Kuaför Memet, Nuri Oto Yıkama, bakkal, çakkal.. İyi gidiyor. Rehber temiz gibi. Bildigin askerlik şubesi. Oh daha ne isterim.

S'ye gelince dur usta! Simge..... Simge..... O ne lan? Vaay güzel isim.. Simge....

Yakaladım hacı! Aldatıyor beni. Batu-Simge.. Kalp kalp kalp.. İsim de yıkılıyor!. Batu-Zoi nerdeee Batu-Simge nerde.. Vaay be.. Yemiş beni adam aylardır..!

Ömrüm çürüdü be bu adamla. Tüü yazıklar olsun! Kesin sarışındır abi.. Ulan elli kere dedi millet ne varsa sarisinlarda var diye bi boyatamadık sacı ya! Peeeh gitti herif!. Bi Simge olamadık iyi mi!.

Adam babalar gibi yazmış rehbere. Kim arıyor? Simge... O kimi arıyor? Simge'yi.. Vay bee.. Helalll..

Tuvalette oturmuş Simge'nin ne şahane bir insan olduğunu düşünürken birden zamanımın azaldığını farkedip telefonu kendime kaydedip, onun rehberinden sildim. Evet sildim abi! Simge bitti yok. Artık iliskimizi bozamaz, sildim, gitti.. Bu kadar basit. Pişman miyim? Tabii ki hayır.. Oh canıma değsin..

Tuvaletten çıktım, telefonu yerine koydum, sevgilime ateşli bir öpücük kondurdum (simgeden daha ateşli belki).. Ve gülümsedim bir şey olmamış gibi..

Akşam eve gider gitmez aradım. Bakalim sesi de kendi gibi güzel mi aşiftenin! Çalıyor diit diiiit.. Üçüncü de açtı; Simge şirketler grubuna hoş geldiniz, güvenlik işlemleri için biri, ana menü için ikiyi... Alo? Simge? Noluyo lan? Aşifte? Oyun mu yapıyon lan bana? Alooo??

Olayı anladıktan sonrası panik! Lan naaptik aboww!! Sildik bi de cocuğun rehberden, sictik!!

Neyse ertesi gün aynı tuvalet harekatı ile kaydettim rehberine.. Ve bir daha da bu olaydan kimseye bahsetmedim.

Taa ki bir akşam içkiyi fazla kaçırıp, şaklabanlik yapayım diye anlatana kadar!.

Vay senmisin anlatan arkadaş!. O gün bu gündür mimliyiz!. Üzerinden bir milyon yıl daha geçti hala o mim düşmedi yakamdan.

Bak bu aksam mesela. İcmiş bizimki geldi, sen benim wazzap'imi kurcalamışsin diyor!. Ya yeminle ellemedim. Hem vaktim mi var senin telefonunu kurcalyayim kardesim!! Vermişsin elime çakiyi zaten hayatım bitmiş! Napayim senin wazzapini?

Bak konu konuyu açtı yine nerelere geldik! Simdi de şifre koymuş telefonuna! Sanki şifreyi bilmiyoz! Ah ulan Simge.. Yaktın lan beni!..


mobil hareketler
Location:Bodrum

13 comments:

  1. Teshisi koyduk,manyaksin kizim sen,okurken yeminnen yasadim..neler nelet gecti kafamdan,paranoyanin koynundan aldin kucagina attin..bi de benimki yanimda da deil..niittin zoi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben de aha batu gelicek simdi eyvah tuvalet kapisi acilacak diye heyecanlan okudum ya:)))))))))))))

      Delete
  2. Koptum valla simdi pasayi doyurdum yatiyordum oyle uykum vardi ki kacti :))
    Dis krizindeyiz gunduz bir vakit bulsam gelsem blogunu okuyacagimda minik durmuyor o uyuyunca ben bitiyorum neyse ben seni takibe alirim nokta optum

    ReplyDelete
  3. lanet olsun şirketlerine karı ismi koyan patronlara !
    bizi paranoyak yapıp heriflerin diline düşürüyorlar

    ReplyDelete
  4. ya sen bi de benim bunlari hic bilmedigim bir dilde, hollandacada ajanlik yaptigimi dusunsene. hic karistirmamak en iyisi :))

    ReplyDelete
  5. allah iyiliğini versin gece gece güldürdün:))

    ReplyDelete
  6. vermissin elime cakiyi hayatim bitmis dedi yaaaa HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA oluyorum su an yerde kivraniyorum gulmekten allah seni naaapsin:)))

    ReplyDelete
  7. ben bizimkini arayan dönercinin dönerci olduguna inanmayip gamze diye gizliden kaydettim rehberime.. aradim gizli no dan cagri kabul etmiyo pic:) bi ara ariim bak aklima geldi yine

    ReplyDelete
    Replies
    1. o da iyimiş :)) bak merak ettim hee.. bi ara haber ver :))

      Delete
    2. Bi de oglunun adini Cansu koyup,hem adamin hayatini hem bizim hayatimizi karartan insanlar var.Evet ben de Cansu kim uleeeyyyyn diye bogurup,Cansu'nun galerici bir bey oldugunu ogrenip,kuyrugumu kistirmistim

      Delete

 
Designed by Beautifully Chaotic