Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Tuesday, September 25, 2012

Kahvaltı Monologları

Aç yavrum ağzını. Tavanı seyredip durma kızım, daha ilk lokmadayız, yapma bana bunu evladım. Ömrümü yedin, yut artık çocuğum yut..

Dayım sakın evlenme, hayatını yaşa demişti. Kuzenim evlen ama sakın çocuk yapma demişti. Annem çocuk yap ama işine devam et demişti. Burada Şebnem Ferah'tan bir kuple geliyor kulağıma; "herkes bana dur demiş, kulağım darbe almış, duymamışım"..

Haydi çocuğum hoop uçak geliyor geliyor, aç yavrum, çiğne evladım çiğne, yut çocuğum, bırak kaşığı evladım, sallamasana battık yine anasını satayım, bıktım lan yer silmekten, yutacaksan yut şunu bebeee!.

Saat sabahın 8i. Bu seans en az bir saat sürecek. Şimdiye duş almış, kahvemi içmiş, kuaföre gidiyor olabilirdim. Kızlarla buluşur alışverişe giderdik. Yemek yer, sohbet eder, kısa tatil programları yapardık. Yarın çarşamba, kesin güzel bir film vardır sinemalarda. Haydi şimdiden bilet alalım. Yine kulağımda acıklı bir şarkı "kendim ettim kendim buldum..."

Nerden öğrendi ağzını kapatmayı bu çocuk yaa. Ne güzel ne versek yiyordu. Nerden çıktı bu kahvaltı olayları. İç sütünü büyü işte. Yok yumurta yok peynir yok pekmez. Açmıyor arkadaş "hımmm" yapıyor kilitliyor ağzını. Şeytan sık yanaklarını, sok ağzına kaşığı diyor. Ama yoo yoo modern yöntemler kullanıyoruz şekerim. Yemiyorsa saatlerce bekleyecek kadar modern yöntemler.

Babannemin eline verecen bu çocuğu muma çevirir valla. Bizi çakmakla yaka yaka yedirirdi yemekleri. Ananem yemiyorsak kaldırır giderdi sofrayı. Sonra bir dilim ekmek diye yalvarırdık. Nooldu yemekten mi soğuduk. Hayatımız diyet oldu!

Bak biz çocuğun maymunu oluyoruz da n'oluyor? Yarın o da diyet yapacak. Yapacak aha buraya yazıyorum işte. Şurada kaybettiğim zamana yanıyorum arkadaş!. Ve şarkı geliyor "hem isteyip hem seçtiklerimle yep yeni bir dünya kursam oOoOo..."

Haydi bu son kaşık çocum, ham yap hadi ham, bir aslan miyav dediiii, hadi bak çıngırak teleleyy teleleyy, şşş geliyor bak hoop (zorlama-itiş-kakış) tamaaam aferin çocuğum, afiyet olsun bebeğim.

Bitti. Saat 9:15. İyi bir skor. Babası deliksiz uykularından kalkamadı daha. Zor tabi. Sabaha kadar dertsiz tasasız uyumak yoruyor insanı. Canım benim yaa. Tüm aşıklar için söylüyor İsmail YK "Allah belanı versin.."

Ne o zoi yine mi isyan? Kocandan, bebenden aaa?. Biliyorsun ki yuvayı dişi kuş yapar çocum. Annelik sabır işidir yavrum. Meali; madem bu bokları yedin, s.s. yola devam edeceksin!.

Annemin de hasta olacağı tuttu. Ne güzel veriyorduk bebeyi azıcık nefes alıyorduk. Şimdi tüm gün yıka, temizle, doyur, uyut. Hayat mı lan bu. Ama bir gülüşü yetiyor tabii yetmez mi şekerim. Böyle gözlerimin içine bakıp bir gülümsüyor ki tüm yazdıklarımı silip yüzüme tüküresim geliyor.

Hadi zoi hadi!! Kafanın içinde konuşmayı bırak ve temizliğe başla. Malesef seni kimse duymuyor bebeyim..

mobil hareketler
Location:Ev

25 comments:

  1. Çocuk sahibi olmaktan zaten tırsıyordum, senin yazılarını okudukça hazır yapılmışından şöyle 20 yaşında falan bi tane evlat edinmeyi düşünüyorum sanırım artık :)
    http://craftanddecorate.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. yok bebeim sen paşa paşa yap çocuğunu.. duruma göre evlatlıkta alırsın :))

      Delete
  2. Kızım yemiyosa burnu kısıktırmak suretiyle tıkayıp ağzı açtırıyoruz. Sonra lop lop sokuyoruz Allah ne verdiyse. Anamgil beni öyle doyurmuş, bende Aren'i öyle doyuruyorum. Yemezse de bırakıyorum napim. Tam ağzında yemek varken hapşırası öksüresi geliyor, pasak içinde kalıyoruz. Tam rezillik yani.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayyy sağ eli resmen kaşığa vurmak üzere pusuda duruyor abicim yaa.. tam yaklaşırken pattt!! zaten diş yüzünden iştahsız.. iki zorlayayım dedim şimdi tövbe açmıyor.. trip üstüne trip atıyor 7 aylık cüce la.. bıraktım valla ben de.. yediği kadar..

      Delete
  3. Ben duyuyorum Zoi!!!!!! Cocuk yapmama inadimda yilmaz da devam edersem, en buyuk destegi senin bu yazilarindan almis olabilecegim, bilgine :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyi taraflarını da yazmak istiyorum inan bana :)) hani bak diyorum ya gözlerinin içine bakıp bir gülümsüyor :)))) işe yaramıyor mu ikna edici değil mi :))))

      Delete
    2. hayir hic ikna edici degil :)) yegenlerim de gozlerimin icine bakiyor, beni cok seviyor. kendim dogurmus kadar da seviyorum. e zorum ne laaa zoi? :)))

      Delete
  4. anneme sorarsan en acısı, 6 sene bir lokma ye evladım diye yalvarıp şekillere girmesinden sonra, ergenlikte aman yeme evladım diye yakardığı günlere geçmekmiş.
    dün gece de elimden börekleri aldı :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hayat bi düz bi ters tokat atıyor her zaman eet :)))

      Delete
  5. zamanında aynı bizdik .. şimdi, doydum ben diyor 2 lokmada, ben de tamam yeme napayım diyor önünden alıyorum valla aç kalan yok napayım ya ( iç ses: ya tabii ya düzgün beslenemezse bu çocuk diye çektiğin vicdan azapları nolek??)

    savaş çağlar

    ReplyDelete
  6. aynı sarkıyı sabah o saatlerde bende beyıme armagan edıyorum :))

    ReplyDelete
  7. Sabahlari bizimde kabusumuz ama sadece sabah degil tum ogunler agizda tutmalar vs benzer seyler ama sonrasinda gelen okul saati ve anneye kalan free saatler ve o saatlerde yasanan ozlemde tadindan yenmez ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yapma yeeaaa.. hadi inşallah.. ay negzel umut verdin.. allah seni de rahatlatsın bebeem :)

      Delete
  8. Ay koptum yemin ederim koptummmm :) super yazmissin canim biz daha kati gidaya gecmesekte hislerime tercuman olmussun :) bizimkinin tuvalet problemi vardi kabiz diye uzulurken ishale dondu 2 hafta surdu dun tam ishal bitti olleyy bu gece uyuycam diye sevinirken bu sefer burnu tikandi gece yine uyumadi ben de uykusuz her geceee sarkisina istek yapiyorum hii hii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. noniiimm :) ben senin hayranınım amaa :)) o şarkı zaten yeni anne marşı :)) aaah ah :))

      Delete
  9. Ay bu kadar kötü mü ya, evliyim, henüz çocuğum yok ama her gün çocuk istiyorum diyen bi kocam var uzatabildiğim kadar uzatmaya çalışıyorum bu olayları ama o gün gelip çatacak biliyorum ve ödüm patlıyor. Bu kadar kötü olamaz di mi:(((

    www.tullyslittleworld.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hazır olmak şart bebeem.. öyle kocan istiyor diye yapılacak bir şey değil. o bebeye sadece sen bakıyorsun, kocan kıçını devirip uyuyor :)) ayyhh bir ailenin daha bebek hayallerini suya düşürüyorum yoo yooo siz bilirsiniz.. hayırlısı.. inşallah, maşallah :))

      Delete
  10. Korkma oolum valla geçiyo! aha da burda ağzını açmama çağı, ağzını açıp aldığını ağzında tutma çağı, ağzını açıp ağzına alıp aldığını püskürterek, hapşurarak, kahkaha atarak çıkarma çağını yaşayıp, bizati cinnetinden eşiğinden dönmüş biri konuşuyo! http://www.cangama.com/2012/defne-8-aylik/ şuraya da yazdıydım zamanında. dönemsel bi manyaklık. anam olacak kadının sınırı nere, acaba hangi aşamada çıldırıyo, onu deniyo. ama geçiyo. dostum güven bana! haa dersen ki geçiyo da benim akıl sağlığım yerinde kalıyo mu, geçiyo da dertler bitiyo sultanlık başlıyo mu? Yoook, sen zaten konsepti kavramışsın yavrum. madem bu bokları yedin, s.s. yola devam edeceksin bilader!..:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. cangamam benimmm hemen okuyorum.. ahhh ölmeyecek kadar yese tamamım la zorlamayacam :))

      Delete
  11. Ayağımda bebe yazıyı okurken bebe uyanmasın diye bögüremedim. Yazıyı okumadan 2dak önce ise kocama Mesaj attım İsmail yk modunda gelince bu yazıyı okutsam anlarım dersin bişeyler 2 işin ucundan tutarmı?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yok tutmaz bence.. üstüne de laf yersin hatta :))

      Delete
  12. Bizimki de aynı değişik bir şey verince yarım ağız tadına bakıyor sonra muhurluyor, bende senin gibi ağzına tıKasım geliyor o kasığı , bı biz bitmeyiz sanıyordum icime su serpildi valla .. Tek degilmişim alllam :)) Bana 7 sene boyunca cocuk yap cocuk yap dediler , hiç dinlemedim de gecen sene niye gaza geldim , ne oldu bana diye düşündüm şimdi .. Ah su dişlerde çıksa artık , hepsi sis sis , hepsi birden pırtlayacak oğlan bizim ağzımıza edecek diye odum patlıyor :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. hangisi iyi onu da bilmiyorum ki.. hepsi mi çıksa teker teker mi gelse.. aman casnım sonuçta uykusuz ve perişen oluyoruz.. öyle ya da böyle hapimize kolay gelsin :))

      Delete

 
Designed by Beautifully Chaotic