Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Thursday, September 20, 2012

Bugün Ben..

Sabahtan yapmışım sebze çorbasını, mama yanımda, meme yerinde, meyveler, yoğurtlar, kışlıklar, ikinci kıyafetler, termos, biberon, aşı kartı, poliçe.

Uyursa diye tülbent, eserse diye battaniye, oyuncak, dişini kaşısın diye türlü zımbırtı. Tarih öğretmeni gibi giyinmişim haberim yok. Bir elimde kız, bir elime çanta, hala güneş gözlüğüme uzanıyorum, alamıyorum bir türlü allah kahretsin.

Tam alıyorum, gözüme takıyorum, kız zort diye elini basıyor sol cama, bildiğin körüm, dünyam bulanık. Asansör bozuk, en üst kattan en alta böyle inicem. Kız kolumda poşet misali, nefes alamıyor, hık mık öksürüyor ama yapacak bişii yok. Ya yere atacam ya böyle devam.

Adam aşağı inmiş beni bekliyor, bir yandan da abim olacak hayırsızla sohbette. İnsan mısınız olum siz. Aşağı iniyorum apartmanın kapısını açacak üçüncü kolum maalesef yok, bunlar "hah geldi sonunda" diye bana bakıyor gülerek. O ne çanta ya savaşa mı gidiyoruz? diye de dalga geçiyorlar. Ya ben bunlarla hasbelkader akraba olmuşum yazıklar olsun bana..

Ikea'ya gidip köfte yiyeceğiz, o keçi mokuna benzeyen soslu lastik köftelerden. Sonra doktora gideceğiz kız 6. ay olması gereken aşıları, anası bodrumda fink!! attığı için vurulamadı garibim. Oradan dayısı olacak çakalın yeni evine gideceğiz. Adam 1836239 tane ev yaptı hiç birinde oturamadı, kıçı oynak!! Ordan da vakitlice, insan gibi eve döneceğiz, malum bebek var, uyuyacak. Plan bu.

Biz iki pinti karı-koca ikea'ya ucuzundan mama sandalyesi düşürmeye gittik. Katalogdan baktık 49 tl, şu beyaz, bütün ucuz kebapçılarda mevcut olan sandalye. Vayt dedik yırttık bundan. Arabaya da sığıyor.

Yine biz iki mankafa bir gün çocuğumuz olur mu ki diye düşünmeden yaşadığımız için basmışız parayı üstü açık spor arabalara.  Zamanında üstünü açıp, Ramiz'den 'bitmez bu rap' diye kruuzing! yaptığımız döt kadar araba şimdi bir moka yaramıyor affedersin.

Hayır ilk tanıştığımızda bunda honda crx vardı onunla tavladı beni, sonra evlenme teklif ederken s2000 aldı, ben de evet dedim, çıtayı yükseltiriz bundan sonra derken evlendik ikisini de sattı, şirket minibüsüne kaldık.

Şimdi de diyor ki ilerde çok büyük bir evimiz olacak, o iki arabayı tekrar alacağız ve evin içinde salonda duracaklar, hatıra olaraktan. Hayır bunu bana diyen adam karfur'da kampanyalı ucuz bebek bezi peşinde koşuyor. Yumurtayı beşer, onar almaktansa koliyle almanın daha ucuz olduğunu falan söylüyor. Biz o iki arabayı alıp salonda teşhir edecekmişiz. Hey yavrum hey. Hayaller, hayatlar.

Nerde kaldım ben..

Ikea da 49 liradan indirime girip 38 tl'ye düşen ve her yere taşınan portatif mama sandalyesini almaya gitmişken, ay konu komşu alışverişte görsün hesabı dötümüze girecek güzel bir mama sandalyesi alıp çıktık. Üstüne de ay şu kaşık çatal takımı, ay şu vazo, ay aman herkeste var şu çerçeve derken fatura şeyimize kaçtı iyice.

Yarabbi sen büyüksün, faturalara yardım et deyip çıktık, abime gittik. Bu arada o da ev düzüyor ya, yeni gelin gibi ne varsa aldı. Onu yerleştirdik. İçtik, eğlendik.

Vakitlice eve gideceğiz ama bunlar açtı rakıyı, açtı damar şarkıları. Gece burdayız muhabbetleri dönmeye başladı. Allahtan hazırlıklıyım ama bebe eve yabancı uyumuyor. Kucakta salla, ayakta salla, göbekte hoplat, ayakta saydır ı-ıh. İçtiğim iki bira burnumdan fitil fitil geldi.

Bu gece de huzura eremeden, kucağımda zırlak çakiyle eve döndüm. Beni bırakıp çoktan geceye aktı bizim adam. Pe heyyy kim tutar onu. Anasın sen ana dedi giderken de..

Bir gün "anasın sen ana" derken lafını bitiremeden kendini öte tarafta bulacak..Adı konmamış bir stilde girişecem.

Bambaşka şeyler yazacakken yine sıcağı sıcağına bunlar aktı parmaklarımdan.

Gecenin 01:35'i.. Yatsam uyuyamam..

Bak terasa çıkıp iki bira içecem haberin olsun.

Öptüm bye..

15 comments:

  1. Sen cok yasa emi :)
    Hayat seninle dalga geciyormus gibiyken seninhayatla dalga geçebilmene hastayım...
    Cakiye mucuklar olsun

    ReplyDelete
    Replies
    1. peloo :)) öyle mi oluyo gerçekten.. ben farkında değilim valla :)))

      Delete
  2. ahaha yavyummm. 2 bira içirtmediler mi sana?
    hepsi aynı lan bu adamların. sen cebelleşiyosun hem kendinle, hem çocukla. adam kapıda kollarını bağlamış, ayağını pat pat vurup gözlerini belertiyor oraya buraya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. içtim ama burnumdan geldi. hepsi aynı mı la bunların peheyyy..

      Delete
  3. Hepsi ayni mi lan bunlarin gercekten? Bebek gorunce boyle mi oluyorlar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. valla daha "benimki melake ayol" diyenini duymadım, görmedim :) zaten dna'ları bozuk.. bebeyle iyice çekilmez oliiler..

      Delete
  4. Zoi valla tur duzenlicem, turk erkekleri buraya egitime alicam, bakin elalem nasil bakiyor bebelerine, bu karilarin farki ne? niye boyle rahatlar dicem. oyle iki farkli profil ki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. turla da olmaz bu iş söyliim.. bizim türk erkeği oradakilere top der bitirir işi.. sen kendini kurtarmışsın negzel..

      Delete
  5. ya ortada bir adam var ve 2mizi birden idare ediyor ya da tek yumurta ikizi

    ReplyDelete
  6. hic adetim degil bole zirt pirt yorum birakmakta sennn ne komik bi kadinsin yaa puccitamidir puccamudir halt etmis bu ya zilar ne guzel kutap olur oglan uyanmadin diye karni hoplata hoplata guluyom :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. pucca da akıllara zarar ama yaa :)) ne gülmüştüm okurken.. pihihih öperim

      Delete
  7. :) erkek milleti hep aynı iste
    Mama sandalyenizi gule gule kullanın bol yemekler yiyin efendim ;)
    Ayrıca devir hesap devri kocanız Batu beyi tebrik ediyorum :) aynısını benim kocadan da bekliyorum!
    Öperim sizi! Mis!

    ReplyDelete
  8. Koptum Zoi:))) Oldum geberdim hatta gulmekten:))Allah seni neetsin:))

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic