Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Sunday, September 9, 2012

Yol Kafası

Bazı isimlere şaşırıyorum. Mesela ilk Harika ismini yıllar önce İzmir'li bir komşumuzda duymuştum. Annem "bak bu da harika ablan" diye tanıştırdı. Anneme baktım, kadına baktım. Harika? İsmen mi, cismen mi? Nasıl anlamadım? Zaten küçüğüm. Kadın da harika olmadığından sadece "abla" diye seslenmeyi uygun gördüm. Bunun bir de "Muhteşem" versiyonu var ki hiç kurcalama. Artık nasıl bir hissiyatla konuluyorsa isimler..

Evde tadilat yaptırdık. O günden beri yönetici peşimizde. Zaten apartmanın yarısı gecekonducu. Neymiş boruları patlatmışız, altımızda bile olmayan bir dairenin banyosu "ahıyor"muş! Lan bizim altımız olsa neyse. Usta çağırdık, kırdı, döktü banyoyu, yok sorun bizde değil, yan dairede. 1 senedir apartmanın kapısına kuş sıçsa yönetici kapımızda "sizin ordan ahıyor o yüzden sıçtı ". Biz en üstteyiz, en alt komşuyu almış geldi en son. Kadının balkonuna (??) su "ahıyormuş" suçlu bizmişiz. Eğitim şart olmayınca işte..

Efsane Avcıları. Discovery'nin illallah programı..Bizim adam pek sever. Ben nasıl boş gözlerle magazin programı izliyorsam o da aynı boş gözlerle onu izler. Takılayım muhabbet olsun diyorum ama ı ıhh katlanamıyorum adamlara. Uyuz iki İngiliz. Neymiş efenim birisi ocakta mısır patlatırken tv izlemeye dalmış, mısırlar patlamış patlamış ev havaya uçmuş, acaba doğrumuymuş. Yat uyu olm yok öyle şeyler manyak mısın diyorum yok illa izleyecek. Gerizekalılar için belgesel kuşağı..

Ya işte Bodrum'dan Ankara'ya dönüş yolunda, çaki'den vakit bulup gözlerimi yola diktiğimde aklımdan tam olarak bunlar geçti. Bir de arabadakiler eve nasıl yerleşecek derdi var. Aşk-ı Memnu'da ki gibi arabayı garaja park etsek, zühtü beyler (zühtü müydü lan o) hanımıyla yerleştirse ya.

Neyse mutlu sona yaklaştığım şu saatlerde bu sıkıcı postu da yazayım, aklımda kalacağıma blogumda kalsın dedim.

Hoşbulduk Ankara.

mobil hareketler
Location:Yollar

3 comments:

  1. Zuhtu olur mu kiz alla seni neetsin:)))))))) Suleyman efendi besir bak sana caki'den firsat buldukca gunde iki doz aski memnu yaziyorum hicbiseyciigin kalmayacak:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Besir istemem suluman'la karısı olsun yiter :))

      Delete
  2. :)))) valla benim ismim harika 35 yildirbende sasiyorum bu isme :)))

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic