Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Tuesday, September 4, 2012

Aynadaki Eşek ve Ben

Sabah erkenden kalk, yatakta çaki ile sallan, yuvarlan, öpüş, koklaş, tuvalete gidemeden doğru mutfağa. Kucağında bebe, mesanen dolu, kahvaltı hazırla. Her sabah olduğu gibi yine su içeme, su içemediğin için üzül, adama bi küfür salla.

O mu? Tabi ki uyuyor!

Kolum koptu haydi kız pusete, eline de ver diş fırçasını kemirsin, yere atsın, yıka, ver, atsın, yıka, ver, atsın, ver, atsın, yıka bu kısım sonsuza gider geçiyorum.

Kahvaltı hazır, haydi yedir şimdi. Aç kızım ağzını, dökme kızım, ye kızım, boğulma kızım, çiğne kızım, üst baş berbat ama işlem tamam.

Haydi şimdi topla yerleri, tezgahı, kız kolunda tuvalete de gir. Mesaneyi boşalt, kızın üstünü değiştir, iki lokma birşey yemeye çalış. E kızın oyun vakti geldi. Hoplat, zıplat, öpüş, koklaş.

O mu? Hala uyuyor.

Saat oldu öğlen. 11-12 gibi kız uyur, baba kalkar..

Oda kapısı, tuvalet kapısı daan duun açılır, kapanır, benim keçiler hoplamaya başlar. Yavaş ol deyince de pis pis bakar baba kişisi.

Paşam kahvaltısını tv karşısında yapar, ayakları da uzatır sehpaya oh. Sonra düşünür, taşınır dergisini alıp havuza inmeye karar verir.

Ben çakinin öğle yemeği için daha mutfaktan çıkamadım. Biberon yıka, sebze haşla, su kaynat, çamaşır ser, yoğurt mayala.

O arada tuvalete girmeyi unutma. Aynada kendine şöyle bir bak, tam tarağı alıp saçını tarayacakken "boşver yeaa" de ve kahvaltı sırasında yumurtaya bulanmış puseti silmeye başla.

Kız uyansın, agucuk, bugucuk başlasın. Terlemis üstünü değiş, altını değiş, haydi öğle menüsü. Yedir, içir, batır, topla, temizle.

Paşam gelsin, birasını açsın, kucağımdaki çakiden iki makas alsın. Otursun balkona, telefon elinde. Güneşe karşı sallanan salıncağa uzansın.

Ulan bu çocuk senin torunun mu lan?

İki dakika tutta nefes alayım dedim.  Neden ben? diye şaşkın şaşkın baktı!

Neden ben?? Neden sen?? Neden ben?? Neden o?? Neden sıç?? Neden bok??

Bak bu postu yazmamın nedeni olan soru bu iste.. Neden ben??

Üstüne aksam üstü tekrar havuza inmez mi!

Neden ben sorusundan sonra aynaya baktım ne göreyim? Kocaman kulakları olan bir eşek! Neabion hacı diyo gülerek. Ne yapayım, sıpanın peşinde tatil yapmaya çalışıyorum derken aynadaki eşek NAH TATİL YAPIYORSUN deyip gülerek kayboldu.

Öyle bakakaldım arkasından. Sonra aynada papaza dönmüş saçlarıma ve salaklığıma baktım bir süre. Neden ben? Evet neden ben? Uyanmak, aymak için gerekli şifre bu.

Aldım elime telefonu, ŞŞŞ ben havuza incem, gel şu sıpana bak dedim ve çaaat diye kapattım.. Hazırladım mamasını, verdim babasına, indim havuza, ŞŞŞ garson dedim o gazla, karışık pizza ve bira.

Oh ya! Hakkaten neden ben?

Uyanın olum, lafım size.

Haydi bana iyi tatiller..


mobil hareketler
Location:Gümüşkaya

16 comments:

  1. Okudukça, doğurasım geliyor ama önce evlenmeliyim. Sistem ters işledi bende bu yazıda;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yapma yaw :) vazgeçirici bir etkisi yok yani.. şaşırdım :))

      Delete
  2. Gerilim filmi izler gibiydim ne zaman patlanılcak diye bekledim ama mutlu sonmuş :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakkını soke soke alıcan bu adamlardan yoksa nanayyy yawrum nanayy :)

      Delete
  3. Aycacım, bugün öğlen yemeğimi hazırlaması da dahil 11, akşam yemeğimi de 7 dakikada yedim. Babam, kardeşim ve ben; toplam 3 yetişkin bir bebeyi uyutamadık öğleden sonra, kucağımdan inmedi. Babasını bekledik, iş çıkışı gelir diye. Paşam bir kere aramış beni cepten bulamamış; eve gelmiş, üst baş değişmiş, bira açılmış, cigaralar tellendirilmiş, telefonla konuşulmuş (3 kere aradık meşguldu), burgera gidilmiş; 20:30 sularında ben telefonda patlayınca teşrif ettiler... Evet neden ben?

    ReplyDelete
  4. Offf offff neden ben durumları bu ara sökmüyor bizim adam grip bahanesinde hazır sipaya bulaşık diye kucağına dahi almıyor bu ince düşünce ise gözlerimi yasartiyor

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Ben de ağlıyor bu" başladı şimdi de.. ulan şarkı söyle, oyna, konuş çocukla.. Yük gibi taşırsan ağlar tabi.. bak sinirlendim yine.. cık cık cık..

      Delete
  5. senin bu yazilarin var ya beni iyicene itiyor bu bebek fikrinden. boku da guzel ohh yalarim, herkes dogursun temali yazilar yaz azicik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben istemem mi öyle yazılar yazmak istemem miiiii :))

      Delete
  6. Ben dogurmadan önce benimkinden cok umutluydum, yemekler yapiodu, temizlikler, hizmetler.. hamaratin önde gideni elinden her is gelir.. Anam cocuk bi dogdu aboooooooo 2 gece kalkti ilgili baba ayagi yapti sonra bu annesini istiyor benim memem olsa verirdim ah keske memem olsa ama yok nabalim mecbur sen bakcan didi.. o gün bugündür dünde 1 saat görüyo 10 dakika ilgilenme numarasi yapiyo benim durumlar da nanay yani.. arada ig ye koyuyoz iste o nadir anlari gören de ilgili baba saniyo teyyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. aynı aynı.. ayyyynı model.. sen doğur, beraber bakarız dedi bana da.. nerdeee.. iki gün sonra bu çok ağlıyor diye dışarılara atmaya başladı kendini :)) erkerk olmak varmış ottom aah ah..

      Delete
  7. ortaokul ya da lise zamanımdı annemin hollandadan profesör bir çift arkadaşları geldi bize tatile 2 bebekle beraber. Nasıl guzel tatil yaptılar. Çünkü günü bölmece yapmışlar sabahtan ikiye kadar anne 2 den 6 e kadar babada çocuklar. baba sabah denize gidiuor anne 2 çocukla ilgileniyor anne 2 den sonra gidiyo cocuklar babada kalıyor. Buarada birinin saatinde çocuklar kıyameti de koparsa ötekisi dönüp bakmıyor en güzeli ben pek uygulayamadım o ayrı :)
    savas çağlar

    ReplyDelete
  8. Blogu yeni kesfettigim icin kendime ceza verdim hergun sadece bir kac post harikasin zoi

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic