Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Thursday, September 13, 2012

Kendime Notlar

En son kuaföre gidiş tarihim bundan üç ay önce.

Evde saç mı boyanır ayol ne saçma, derken, marketten aldığım boyayla anamın evinin yolunu tuttum. Sonuç; vasat ama idare eder. Bir kuaförden çıkış vardır yahu. Saçlar boyanır, bakım yapılır, manikür, pedikür, zart, zurt. Kapıdan çıkarken hafif esen rüzgarla fönlü saçlar savrulur, saçlar ipek gibi dağılır, güneş gözlüğünü takarsın o esnada havalı havalı, arabaya bir binersin ki sanki ferrari, basarsın radyo kanalına "kimseyi görmedim ben senden daha güzel" diye bağırır arkadaş, yarım bir gülüş atarsın dikiz aynasında kendine. Kırmızı rujunla bir öpücük belki aynaya. Yok lan o kadar da değil! Bu duyguları yaşayamadım diyorum uzun zamandır. Kendime bir geleyim diyorum. Alo diyorum, sesimi duyan var mı?

İsviçreli bilim insanlarının şu tırnak uzama işine çare bulmalarını istiyorum. Tırnaklarımın uzamasını istemiyorum mesela ne yapmam lazım? Bulsunlar şu işin damlasını, fitilini, hapını, şurubunu dursun bu amansız ızdırap. Tırnak makası ve törpü olan bir dünyada yaşamak istemiyorum. O dünyaya çocuk getirdim, kendiminki yetmezmiş gibi şimdi bir de kızın tırnakları çıktı. Ne yapacaz? Ne yiyip içiyoruz da uzuyor bunlar? Yemeyelim, içmeyelim. Bak bira deme bozuşuruz.

Ev temizliği ile yıldızımız hiçbir zaman barışmadı. Yere dökülen kahve lekeleri ile selamlaşıp durduk hep. Birisi onları silene kadar. Ocak silmek mi? Niye? Yarında yağ olacak. Şöyle selpakla ucundan alıver. Toz almakla hiç işim olmadı, bundan sonra da olamaz. Ütü yıllar önce gördüğüm ilkel bir alet. Bulaşık bezi yazlıkta kullanılır. Deterjanların hangisi ne için onu da bilmem. Ama gel gör ki bu bebeden sonra leke çıkarıcı olaylara akmam gerekiyor. Mama önlüğü denen şeyi kullanmak lazımmış. O süs değilmiş. Kaldı ki ondan da lekeyi çıkartmak lazımmış falan filan.

Houston bir problemimiz var!.. Kocanla fazla uğraşma zoi. Blogunu okumuş içerlemiş. Ayıp, bir insanın üstüne bu kadar gidilmez. İki lafından biri şikayet. Öyle sağda, solda gördüğün, duyduğun muhteşem koca hikayelerine aldanma. Hepsi yalan. Mutfakta yemeğini yapan, birana keyifle eşlik eden, iyi kötü çocuğuyla ilgilenen, arada telefonuna gizli mesajlar gelen, her akşam ne yapsakta evden fırtsak diye çakallık peşinde olan, anan yine mi bizde kalacak diyen.

Ay pardon ya. Ne diyordum..

Gül gibi kocan var diyorum kapat ağzını otur aşağı. Aklıma geldikçe yazarım blog. Bu aralar başım kendimle dertte. Not alayım ki dönüp okuyunca ne kadar yol almışım göreyim. Bakalım ne zaman kuaföre gidebileceğim, tırnak problemime bilim çare olacak mı, bundan sonra lekeli bir hayat mı yaşayacağım ve çenemi ne kadar tutabileceğim gibi gibi..

8 comments:

  1. Aycaaa.. :)) Cok begendim butun postlari, hepsini bikac kere okudum.. Eline, aklina saglik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hayatın bana ettikleri meliscim :)) tesekkur ederim :))

      Delete
  2. O gulusleri ihmal etme, en azindan 15te bir kurban secip 3 saat yok ol. Biz cocuklar bile sizden kiymetli degiliz
    imza:40ta olsa bi annenin bebegi

    ReplyDelete
    Replies
    1. çoook doğru dedin ama sen.. hiç kulağımdan gitmeyecek bu..

      Delete
  3. Seni seviyorum tanimasamda seviyorum hemde cok seviyorum...icimde kitli kalmis kelimelerin anahtari sen oldugun icin,soyleyemediklerimi muzipce dillendiridigin icin...VAR-OL sen hep ol emi !..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aa negzel yazmışsın ben de seni seviom o zaman :))

      Delete
  4. Ahaha boya olayinda koptum ben ki direkt burun kivirirdim! Supermarketten boya mi alinirmis yav! derken aynen ben de aldim ve yaptim napalim tek basimayim anneyi birak bi arkadasim bile yok yav su cocugu bi tut ben bi boya seyedip geliyorum diyecek:)) Neyse ki artik beraber gidebiliyoruz bi de ustune annee guzaaaal diyo julyet:) Bak gunler gececek seninki de anne guzaalll diyecek kivama gelecek kuaforden sonra:p
    Temizlik utu filan koy totosuna gitsin bizim ev de ayni kivamda:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saldım valla pelo evi.. amaann.. bebeden önce de 24 saat temiz kalmadı ki bu ev.. evlenip ayrı evde yaşamak daha mı mantıklı acaba :)) çaki büyüyecek ve kuaföre gidicez hee.. hayal gibi valla..

      Delete

 
Designed by Beautifully Chaotic