Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Wednesday, April 3, 2013

Gidiyorum Ben, Sen Hoşçakal

Adam "hazırlan hafta sonu yola çıkabiliriz" dedi diye başladım çamaşır yıkamaya, valiz hazırlamaya. Pek çalışkan, hamarat biri değilim. Hepsi yetişmezse kalanı kirli götürüp orada yıkarım. Ya da aman canım ne var orada alışveriş yaparız. Her şeyin bir kolayı olmalı.

Kız üç gündür uyumuyor. Azı dişler ocağımızı söndürdü resmen. Şimdi sıra köpek dişlerdeymiş. Daha dişler görünmeden stres başlıyor. Bir de çok masummuş gibi isim koymuşlar; süt dişi! Nesi süt dişi bunların ya, ana ağlatan dişleri diyelim. Daha manidar.

Eskiden hamile haberi alınca hiç tepki vermezdim. Usulen hayırlısı olsun der konuyu kapatırdım. Hamileyken hamile haberi alınca duygusallık oluyor. Şimdi ise nerede hamile görsem böyle sarılıp, bağrıma bastırıp vah vaaaah diye sevesim geliyor. Yazık onlara. Heves etmiş ne yapsın. Nerden bilsin. Üreme sektörünün kurbanı değil miyiz hepimiz. Çileli analar nokta kom.

Bu arada 59 oldum ama bir gün oldum. Daha sabitleyemedim. Nefes alınca 60 verince 59 oluyorum. Detoksu 6 gün kaçamaksız yaptım. Ayrıca menüdeki tüm yemeklere bayıldım. Hatta detoks için fazla bile yedim diye düşündüm. Neyse liste devam ediyor ama bu hafta mola.

Geç oldu yatayım. Zaten yatmasam da deterjan kokusundan bayılacağım. Bi tane de sarımsak yedim. Üstüne bi kaşık yoğurt.

Hala sarımsak yiyip yatan kaç kişiyiz?

Cevap verin kaç kişiyiz ulaaan??

Haydin..

mobil hareketler
Location:Ev

12 comments:

  1. sarımsak sevmem ama sevsem kesin yerdim :) bizimde azılar çıkıyo nispet yapmak gibi olmasın ama çok bi problem yok şükür :D bu lafın üstüne şu detoksu paylaş desem paylaşmazsın di mi :D

    ReplyDelete
  2. Dün yedim daha bayılırım sabah ağzın da iğrenç bi tat oluyo ama olsun sarımsak soğan en sevdiğim eliz bile ı-ıhhh diye diye ittirdi benii haklı tabi çocuk leş gibi:)Bu arada zoi şu hamile gördüğünde düşündüklerine koptum aynen hamile değilken ayy çok güzel hadi bakalım:) hamileyken allah kurtarsın derlerdi de çok teşekkür sağolun sağolun ağzım kulaklarım da tabi nedeni anlaşıldı da çok geç:)şimdi hamile gördüğüm zaman nasıl acıyan gözlerle bakıyorum vah vah tüh tüh harbi allah kurtarsınmış..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yok yaa leş gibi koku falan olmuyo.. yoorttan belki de :)

      Delete
  3. sarmısak da yer yatarız, soğan da yer yatarız, sigara bira da içer yatarız hacı.sabahki pis ağız kokusunun da hastasıyım ayrıca.
    çok doğal çok bizden.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bira&sigara hey gidi eski dostlar.. olsa da içsek..

      Delete
  4. ayyy bayiliyorum sana ben :))) cok alemsin coook

    ReplyDelete
  5. zoi :) işyerinde içim geçmiş halde otururken şu yazıyı okumak bana çok iyi geldi! Ne sıkızı, ne uyuz, ne menem, ne saçma, ne g.tü boklu günler bunlar ya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorma sorma.. otur dua et iş yerinde geçirdiğin sıkıcı günlere :))

      Delete
  6. Hamile görünce ben de üzlüyorum artık doğruya doğru:))) Yok gazı yok koliği yok reflüsü yok ek gıda off off o yüzden 2. yi düşünmüyorum zaten!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. az daha genç olaydım yapardım da yaş gitti.. yoksa ikinci komaz artık..

      Delete
  7. Haaa haaa çok güldüm yine çok tatlı yazmışsın :)
    Sana ve kirpikteki gözyaşına da katılıyorum artık hamilelere ben de acır oldum ;)

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic