Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Tuesday, April 30, 2013

Sağ Koltuk Sendromu

Durmadan komut veriyormuşum. Sağa dön, arkada araba var, sinyal ver, tümseğe dikkat, kırmızı yandı, gaza bas, camı kapat, kapatma aç! Klimayı ben kapatırım, o açar. O haber dinler, ben müzik açarım. Yavaş gider, gazla derim! Hızlı gider, hop yavaş! Keyfi yerindeyse 'tabi komiserim emredersiniz' der. Sınırları zorlayınca sağda durup arabadan indirir. Ne yapayım, susamıyorum. Hele yol uzunsa al başına belayı. Daha ellinci kilometrede küseriz! Neymiş bisküviyi arabaya dökmüşüm, neymiş ayağımı cama yaslamışım. Uzun yol, nereye kadar küsücez. Yanaktan makas al, gönlünü eyle. Sırf yolculuk zehir olmasın diye barışıyoruz. Arabada uzun yolda sağ koltuk zor.

Şimdi aynısını annem bana yapıyor. Daha arabaya biner binmez 'camları aç araba yanmış'. 'Solda çiçeğim var dikkat et' O çiçek yüzbin yıldır orada ve kimse ezmedi anne. Korna çal çıkarken, araba olur, şurası halime teyzenlerin eski evi,  ileriden sağa dönüp otobana çıkacaksın, vıdı vıdı bıdı bıdı. Hızlı kullanıyorsun, anne otobanda doksanla gidiyorum. Müziği kıs, kız uyudu, annea kız müzikle uyuyor zaten. Şuradan dönecektin, anne geçtikten sonra mı söylenir!

Ev bildiğin antik müze. Hiçbir şeyi atmıyor. Durmadan da alıyor. Tepiş tıkış olmuş. Arada o yokken elime poşet alıp, doldurup atıyorum. Farketmiyor bile. Kırık biblolar, kimin olduğu bilinmeyen nişan, düğün şekerleri, kuru çiçekler, gereksiz kağıt, foto ne bulursam. En az beş battal boy çöp çıkarttım ondan habersiz, daha bir tanesini sormadı nerede diye. En az dört eve yetecek mobilya, çanak çömlek var. Her geldigimde başka koltuğa yayılıyorum eskisin de atsınlar diye. Yok arkadaş.

Geldik mi yine kiloma? Dedim ben en başta ama. İradem zayıf diye. Hala 61'im. Nisan 59 elimde patladı.

Aman ya keyfim yerinde.

Öperim.

mobil hareketler
Location:Özbek

4 comments:

  1. her zaman ki gibi güldüm, aslında uzun süredir takipteyim, ama genelde yazacak yorum bulamıyorum çünkü noktaları çok güzel koyuyorsun ve üzerine söz söylenmiyor. Bir ses vereyim dedim, sevgiler...

    ReplyDelete
  2. +1 ses de benden:) durumumuz da yakin, bir kiz, bir koca, bir anne de ben de var -ki anneyle diyaloglar birebir ayni:))))

    ReplyDelete
  3. la bende geldim buraya iki rekat
    şuşuşu diyetini yaptım 3,5 günde 2.
    7 kilo verdim diye hayatının sırrını verecen diye.
    neyseki allaamıza binlerce şükür her yazdığına bayılıyorum da sorun olmadı.zaten gelecektim sonuçta.
    elimde gofret kehkehkeh diye güle güle okudum.
    boşboş da yorum yazdım farkettiysen. maksat geyik muhabbetimize zeval gelmesin. ammaan sabahlar olmasın.

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic