Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Tuesday, April 9, 2013

Bana İyi Baksınlar

Sana zayıflatan Alman çayından bahsedeyim. Madem gündemimiz zayıflamak, detoks. Bu çayı sabah kahvaltıdan sonra ve yatmadan önce içiyorsun. Sinameki etkisi yapıyor. Yatmadan az evvel içmen önemli. Gece uyandırıyor yoksa. Tadı da fena değil. Yeşil çaydan daha güzel.

Bu ay annemle beraberiz. Geçen sene bu zamanlar da annemle beraberdim. O zaman bebe küçük ve omzuma yapışıktı. Şimdi yürüyor. Annem geçen sene, bu seneden için, seneye yürür rahat edersin demişti. Öyle bi rahatlık olmadığını bariz. Seneye kitap okur, resim çizer rahat edersin diyor. Muhtemelen seneye de rahat olmayacak. Okula başlar rahat edersin diye uzayıp gider bu muhabbet.

Bebe kahvaltı etmiyor diye on çeşit şey yapıyor. İlla yesin, illa onun istediği kadar yesin ama. Ya bırak yemezse yemez, yapma, o kadar çeşit sunma, gereksiz diyorum. Sen ne biçim annesin, çocuk aç mı kalsın! Şımaracağına aç kalsın evet. Ben öyle çocuğun peşinde tabakla gezen "eski sen" olmak istemiyorum. Hastalanmayacak kadar yesin bana yeter. Biz sana böyle mi yaptık, biz sizi nelerle büyüttük bla bla..

Geçen blogu okuyan yakın bi arkadaşımız aradı. Ama nasıl kibar nası tatlıdır anlatamam. Zoi blogunu okudum, çok güldüm, çok eğlendim dedi, kızarıp bozardım. Aslında tamamen saf duygularla yazmaya başlamıştım valla sonra ne oldu bende anlamadım diye açıklama yaptım. Sonra kocamı arayıp Ceylan da okumuş diye (ceylancım selamlar:)) panik yaptım. Korkma zaten yakında "bu blog yazarın kocası tarafından hacklenmiştir" diye bi yazı çıkacak orada dedi.

Köyde benim yaşıtlarım üçüncü bebelerini de doğurup menopoza adım adım yaklaşırken ben hala #kardeşşart mı onun derdindeyim. Annemin menopoz yaşını düşünürsek şunun şurasında fazla kalmamış. Malum vücuttaki tüm stokları kıza kullandık. Geri kalan -kaldıysa- faydalı şeyi de yaşlılıkta kullanayım diyorum.

Bunların peşinde koşacak, temizliklerini, yemeklerini yapacak biri lazım. Hastalandıklarında bakacak, ayakkabılarını bağlayacak, nevresim değişecek, kapris çekecek, çemkirilecek birisi lazım. O da benim. Kendime iyi bakayım. Yoksa perişan olurlar.

Keşke bu onların da aklına gelse.

Bana iyi baksalar.

mobil hareketler
Location:Ev

2 comments:

  1. Zoican o cayin adi "Entschlackungstee Form", ahh ah ne anilarimiz var o cayla patlayana kadar yer ona guvenirdik :)) Bu ameriganyada yok ondan valla, yillardir hasretim :/

    ReplyDelete
  2. bende bu ikinci sart olayini anlamiyorum sanki dogurunca bakiyolar!ha bide ikisi bi arada cikar muhabbeti var deli oluyorum nereye ikisi bi arada cikiyo senin canin cikiyo ikisi yerine valla uc senedir direniyorum, ne zaman istersem o zaman yaparim arkadas ha oda istersem. Herkes kardeslemi buyuyo, okula basladimi herkes kardesi baslayana kadarda parktakiler :). Rahatlama olayida yok anacim kimse kimseyi kandirmasin, ahada 3 olacak yer cucesi bi rahatlama soz konusu degil olacagindan da umidi kestim zaten nereye rahatliyon olayin sekli degisiyo olan o..

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic