Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Saturday, April 20, 2013

Evine Dön Sinyalleri

Annem mütemadiyen doktora gidiyorum bahanesiyle evden çıkıyor. Yemiyorum ama yemiş gibi yapıp bekliyorum. Geçen tahlillerimi alıcam diye sabahtan çıkıp iki saat sonra aradı; Ay hiç birşeyim yokmuş, turp gibiymişim, arkadaşlarla kutlamaya gidiyoruz. Oldu, ben akşama kadar çocukla bahçede kum oynayayım o zaman. Burada zamanım doluyor gençler. Oram ağrıyor, buram sızlıyor, şuram zonkluyor diye diye kışkışlıyor beni. Hatta valizleri kapıya yaklaştırmaya başladı bile.

Zaten evin ilaçlanması lazım. Haşere ordusunun üzerinde yaşıyoruz. Geçen bir örümcek gördüm koca adam olmuş. Otuz tane ayağı ile üstüme bir yürüdü, gecenin körü ciyak ciyak bağırdım. Annem oturduğu yerden gayet sakin terliğini bir savurdu yapıştırdı duvara. O kadar büyük örümcek varsa insanoğlu buralarda nasıl ayakta kalmış hayret.

Salyangoz mu, kurtcuk mu, hamam böceği mi ne ararsan var. Kendi evimde iki karınca gördüm diye cama satlık ilanı yapıştırmıştım! Bi de ev kaloriferli ama kaloriferin gazı bitmiş. Burnumuzun ucu donuyor. Artık evine dön demenin bir şekli bu da.

Her tarafım kaşınıyor. Bahçe bellendi, böcekler iyice fışkırdı. İlaç yapılacakta, ev havalanacakta, bi hafta temizlenmeyecekte, sonra köşe bucak silinecekte. Bende hayalimdeki tatili yapıcam. Hey gidi hey.

Bana Ankara yolları göründü. Bas-git Turizm'in sayın yolcuları lütfen bagajları sol taraftan alalım bi zahmet..

Şu grupta ucube turizmin başarılı örneklerinden.

Dinleyiniz.

Tavsiye olunur..

mobil hareketler
Location:Özbek

2 comments:

  1. benim anlamadığım birşey var şimdi bugünler de kan az pompalıyorda beyne :) şimdi sen angaradamı yaşıyon izmirdemi şu konuya açıklık getirde angarada arayıp bulacam seni aynı durumlar bendede var arayıp bulacam derken parklarda gözümü dörtyüz açacam baby

    ReplyDelete
    Replies
    1. angara izmir arası bi yolcu hayatım var :)) geç cevap oldu çok pardon

      Delete

 
Designed by Beautifully Chaotic