Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Tuesday, April 16, 2013

Dip Ses

İyi ki açmışım blogu içimi döküyorum.

Gerçi namım aile sınırlarına girdi gireli hafif bi tedirginlik var. Müstakbel eşimden fazla dert yandım. Ailesi okursa ne kadar eğlenir bilmem. O kadar benzetme, sıfat, yüklem, tümleç yanlış anlaşılabilir. Valla şakaydı diye kandıramayız da.

Kendisinin haberi var, o dedi zaten, yaz dedi, rahatlarsın dedi, bilemedi böyle olacağını. Kibar kibar yazarım sandı çocuk.

Beni bu sanal dünya bozdu. Eskiden ne güzeldi az kişi, öz kişi. Kalabalıkta var olma savaşı veren zoi, çareyi dırdır'da buldu. Şaka şaka. Herkesin bir dip sesi vardır. Vırvır konuşur içerde. Sus ayıp dersin. O içeride söylenir, sen dışarıda hanım efendicilik oynarsın. Eğlencelidir aslında. Arada ona da izin verirsin. Araba kullanırken mesela; yavaş ök*z! sinyal versene sığ*r! yürüsene dav*r! diye dışarı taşar.

Bazen diyorum madem tedirgin olacaktın niye yazdın, madem yazdın niye paylaştın, madem paylaştın niye dırdır ettin, madem dırdır ettin niye kocanı hedef aldın, madem aldın niye yazdın, madem yazdın niye paylaştın, madem paylaştın niye dırdır ettin. Loop!

Aman canım son yazdıklarıma bakacak olursak kendisiyle olan husumetim gün geçtikçe azalıyor. Hatta şimdilerde uzağız diye kırmızı kalpli mesajlar bile çekiyoruz. Seni özledim, nerdesin aşkım, burdayım aşkımlar havalarda uçuyor.

Hepimize maşallah, bravo, aferim, tebrikler ve iyi günner.



9 comments:

  1. İçimdeki ses böğürerek "ZOİİİİİ ADAMSIN, SEN NE YAZSAN OKURUZ" diyo :) Dışımdaki hanımcık, "Zoiciğim, çok güzel yazıyorsun, okurken içimden bir mutluluk bulutu geçiyor..." diyor :)

    Bir ara gidecektin ne üzülmüştüm, sen gitme hep yaz olur mu :)

    ReplyDelete
  2. Habire çay habire rakı balık bi de sana yazık öyle mi
    Asıl bize yazık Ankara baharın yüzünü göstermeden Nisan yağmurları başlattı
    Evde kuru ekmek bile yok
    cornfilex var süt yok o derece asıl bana yazık.
    İyi eğlenceler Zoi deniz güneş dağ taş tadını çıkarın valla

    ReplyDelete
    Replies
    1. ilk hafta iyiydi de bu hafta burnumun ucu ısınmadı bi türlü..

      Delete
  3. ne fotolu biloglar biliyoz ki zaten yoklar bacım. yaz sen yaz biz okuyok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bacim deme valla kaşıntı başlio pinocuum uiiyyy :)

      Delete
  4. valla resimsiz on numara blog...ozbek....akin balik nasil tavsiye edermisiniz yolumuz duserse

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet cok cok iyidir mezede, balıkta ve tatlıda nm nmm kesinlikle tavsiye ederim :)

      Delete
    2. offf ya bendede var bir görümce kadın 8 senedir aynı tşörtü çıkarmadı üstünden a.g. ya para bok gibi var birde çok iyi bir okul mezunu acayip sinir ediyor beni yaaaa diyesim geliyorki yeter yaaa ben gördüm bıktım artık sen giymekten bıkmadın

      Delete

 
Designed by Beautifully Chaotic