Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Thursday, March 28, 2013

Güncel 12

Hevessiz, amaçsız, bomboş geçiyor günler. Kız uyurken faydalı birşeyler yapayım diyorum, vazgeçip sadece oturuyorum. Zaman boş boş otururken de hızlı geçiyormuş onu farkettim. Kendimi böyle şeffaf, saydam hissediyorum, birşey yapmamaktan neredeyse yok olacağım.

Koca hafta güzel geçti aslında. Yarın gezilecek yerler var, hafta sonu hava güzel, piknik yapacağız. Ama niye böyleyim bilmiyorum. Sokakta bir kafeye sabahtan oturayım, akşama kadar gelene geçene bakayım istiyorum. Saçları kestirdim ondan mı acaba. Kesile kesile yok mu oluyorum lan yoksa?

Bahar detoksuna başladım. Modern aç kalma yöntemi. Diyette de, sporda da en zor gün 4. gün olur ya. Bu gün detoksun 4. günü. Şeytan diyo git markete, al istediğin ne varsa, geberene kadar ye diyo. Zaten hamilelik, doğum, hareketsizlik derken selülitler coştu boşver diyo. Ye diyo o nutellayı. Ekmeği bana bana ye diyor.

Dayan zoi. Üç gün kaldı. Başka şeyler düşün. Dağıt kafayı. Uyma şeytana. 59'a odaklan. Onbeş sene önce aldığın kota gireceksin. Gardropta üstüne uyan birşey kalmadı. Bak şurada yaza ne kaldı. O istediğin bikiniyi giyineceksin, elinde kokteyl ile çalan müziğe eşlik edeceksin. Yeme zoi, yeme canım.

Gel gitlerle geçiyor günler. Şimdi kalkıp kendime kefirli, vişneli bir karışım yapacağım. Kendisi benim öğle yemeğim inanabiliyor musun. Akşamda aynısının muzlusu. Aralarda çay, kahve, su. Öyle yani. Zor.

Hiç bir şekilde örnek alınmayacak hayatımın kısa gün hikayesini okudunuz.

Şunu da dinleyip dağılabiliriz.

mobil hareketler
Location:Ev

4 comments:

  1. ya bişey yapmadan zayıflanılmaz mı yaw :(

    ReplyDelete
  2. zoicim ben de senin başladığın tarihte başlayıp, ertesi gün bitiren bir dietim var... ama bugün kesin başladım... sen de yazmıyon ki ben de senin yazılarınla gaza geleyim diete devam edeyim. neyse artık başladım... benim de hedef 59...

    ReplyDelete
  3. la detoks arıyorum ben de.
    bi yazıversene ne yemiosun ne içiosun.çay mı iççez sabahtan akşama kadar ne bok yicez.

    ReplyDelete
  4. ya hakkaten duy sesimizi zoiiiii, bi ver şu detoksu gayrı ne ağlatıyon bizi!!! :)

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic