Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Wednesday, March 13, 2013

Hayallerim, Aşkım ve Ben

Senin için dağları delmeyen, aç, susuz kalmayan adam kadrini kıymetini nerden bilsin di mi. Ne bilecek. Ne zaman evlenme teklif edecek diye bekleyerek geçti yıllar. Etraf "babam niyetiniz ciddi değilse bir daha görüşmeyin dedi" diye rest çekip iki aya pırlantayı takanlarla doluydu. O da benim tarzım değil. Okulum bitsin, askerden döneyim, işimi kurayım derken on yıl geçti. Aşk işte bekliyorsun. Dünyada bir o, bi ben vardım o zamanlar. Şimdi çok kalabalık. 5 milyar insan var diyorlar.

"Uzatmalı aşıklar" listesinde yıllarca birinci olduktan sonra bu muhteşem yaşantımıza kavuştuk. Gelinliğin içinde peri gibi salına salına toz pembe evliliğime adım attığımın ertesi günü "yeni iş kuruyorum, balayına gidemeyiz, nohutlu pilav yapta soğan kırıp yiyelim" dedi aşık olduğum adam. İşten aldığım iki haftalık balayı iznini tencere başında soğan kavurup çorap yıkayarak geçirdim.

Neyse canım. İşini oturttuktan sonra çuvalla para kazanıp gezdirdi sağ olsun. Hala da senede üç, beş kez çıkarız şekerim. Yazları İtalya'nın güney sahillerinde, kışın alplerde mutlaka kayak yapıyoruz evet. Monaco'da, üstü jakuzili teknemizde, şampanya içerek formula1 izleyeceğimiz günler yakın.

Bebenin iki dişi çıkacak diye uykusuz ve yorgun geçen günlerde bir de diyet ile savaş veriyorum. Annem olsa iyiydi. Gezerdik en azından. Evden çıkmayalı epey oldu. Ne bir lokma çikolata ne bir cips ne bir şeker. Evde kaçamak yapacak birşey yok. Uykusuz, yalnız, yorgun ve açım.

Hayal kurmaya devam edeyim bari.

Location:Ev

8 comments:

  1. ne yazsam diye düşündüm ama bulamadım yahu! sadece benim çok yakın bi arkadaşım olmanı dilerdim :)) hep yaz hep yaz.

    ReplyDelete
  2. banyosuyucuuum; tabi tabi :))

    adsızcıım; uzaktan daha iyiyimdir, gerçekten :)

    ReplyDelete
  3. çok iyi geliyosun bana:)))

    ReplyDelete
  4. Zoiii ben geliyorum ben bakarım Cansın'a seve seve sen ve gocacın istediğiniz yere tatile gidebilirsiniz :D Doktoralı bebek bakıcınız hizmetinizde :D
    Öperim kocaman ^.^
    Gökşin

    ReplyDelete
  5. Ah zoi, vah Zoi, benim herif de beni yıllardır Amerika'ya götürecek güya, hep vakit yok, o kadar harcayacak para yok diye oyaladı, geçen yaz kardeşim 4 ay Amerika'nın altını üstüne getirdi de mimami'de pikinili kızlarla görüntülerini Kumburgaz sahilinden takip ettim, adama da gösterdim bak benim kardeş okyanusta yüzüyo diyerekten, özensin kızlara filan imrensin de kalksın götürsün diye, ama oralı bile olmadı ühhüüü :(((

    ReplyDelete
  6. iyiki varsin zoi. gulmekten altima zictim desem yeridir :)) bizim dassak sahibi de ben kahkahayi bastikca uyuzlaniyo bu sefer dahada bi gulyom. gozlerimden yas geldi. 2 gundur tum bilogunu okudum gozumde yaslarla...

    ReplyDelete
  7. bende kendime bi isim buliim yaa. bundan bolee siki takipcimin. hattageri donup butun yazdiklarini tekrar okuyup hepsinede yorum yapicam. acaba adim dassak saabinin karisi mi olsa :). ilk defa bi biloga yorum yaptimaz once ama bundan kelli devami gelecek uleyn! kapatamiyom ya sayfani la. daa kac kez okuycam olum

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic