Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Saturday, March 9, 2013

Elim Ayağım Alen Delon

Ellerim yaşlandı. Su, sabun ve pişik kremi üçgeninde pörsüdü resmen. Annemin elleri ne güzel incecik, narin. Benimkiler kürek mübarek. Bi de şimdi kuru, kırışık. Yazık. Ellerim niye babama benzedi ki. Hadi elim babama benzedi de sol ayağım niye dayımınki gibi onu anlamadım. Baş parmağın yanındaki parmak niye başparmağın üstünde? Ne çirkin bir görüntü.

Mordoğan'da, yazlıkta yakışıklı bir abimiz vardı. Neyse ki bizi pembe hayallere daldırmadan evlenip göbeklendi. Alain Delon gibi düşün yani. Küçüğüz ya ne yapsa havalı geliyor. Akşam üstü voleybol için toplandık sitenin gençleri, bu abimizde orda, takımlar seçilecek, onlar büyük ya onlar seçiyor oyuncularını. Kızlar grubu olarak bizi seçsin diye gözünün içine bakıyoruz. Elini uzattı ve beni gösterdi. Ben mi? Bana diyo bana! Sitenin en güzel kızı benim, tabi beni seçecek. Kainat güzellik tacımı almak üzere gururla yürümeye başlamışken şu sözleri sarf ettiğini duydum uzaktan "şu pide ayaklı gelsin"!!Artist gibi kızın adı sitede yıllarca "pide ayaklı" diye anıldı. Alen Delon kadar taş düşsün başına! Hatırladıkça harakiri yapasım geliyor.

O yaşlarda herşeye takılıyorsun işte. Elim, ayağım, saçım, başım. Düzgün bi yerin var mıydı diye sor. Kısaca hayır. Tek bildiğim zayıftım. Zayıf ince bi kızdım. Doğumdan sonra yazlığa gittiğimde karşı komşunun baştan aşağı süzüp "vay be zoi sen böyle olacak mıydın" demesi hala kulaklarımda. Ne var ya insan çıktı benim içimden! Yirmi kilo aldım verdim. Ben de böyle mi olacakmışım! Sen hep gemi gibiydin, ben sana dedim mi birşey? Hadsiz pzvnk!

Dünya kadınlar günüydü dakikalar önce. Şu an 9 Mart'a girdik. Hadi ufacık bi faydası olacaksa kutlayayım bende. Biz güne sabah kavga ederek başladık. Öğlene doğru biraz yumuşadı hava. Akşama doğru hafif bi ses yükselmesi, bi itiş kakış derken koca gün bitti.

Ayrı ayrı takılıyoruz. O tv karşısında ben pc'de. Az önce yarım litre sarımsaklı cacık yapıp koydu önüme. Bunları yazarken hepsini içtim. Tek gözüm kapandı. Bayılmadan yatağa geçeyim.

Uykudan önce bir müzikal şarkısı dinleyelim mi tatlı qıs?

 müzikalsiz olmaz..


mobil hareketler
Location:Ev

4 comments:

  1. Pide ayaktan pogaca(poca mi yoksa) ayak cikmis ne guzelll... :)

    ReplyDelete
  2. Dayanamadim hepsini bir gece de okudum Zoi!! Gozlerimden yaslar geldi valla..Guya her gece birini okurum diyordum, napcaz simdi yaa!!!
    Bennilay

    ReplyDelete
  3. böğürtlen çalısı; şimdilik poğaça evet ama ya ilerde :)))

    bennilay; yazarız daha yaa no porblem :)))

    ReplyDelete
  4. Spotify kullaniyor musun? Ya da baska bir platformda playlist vs.? Muzik secimlerini gorunce muzik secimlerimi seninle paylasasim geliyor. Hani bir sen, bir ben yaparak tokusturursun ya listeleri, oyle iste.

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic