Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Friday, March 1, 2013

Nisan 59

Evladım burun deliklerini keşfetti. Parmak sürekli burunda. Sokabildiği kadar zorluyor. Bilen bilir de bilmeyen karşısına geçip burnumuzu karıştırdığımızı sanar. Bekar arkadaşlara sesleniyorum, bu bebeler burnunu da, saçını başını da elleye oynaya keşfediyor. O yüzden böyle burnunu, ayak parmağını oynayan çocuklar görürsen "şekerim çocuklar evde ne görürse onu yapar iğrenç ya" deme canım benim. Hepimiz keşfederek büyüdük.

Havalar da bi acayip. 200 metre ilerde kar yağıyor, diğer tarafta millet tişörtle geziyor. Herkes salya sümük hasta. Ben ne yapıyorum? Tabii ki en iyi yaptığım şey olan "eve kapanma" yöntemiyle hastalıklardan korunuyorum. Nasıl ki izmirde denizin kenarında 3,5 ay tatil yapıp kızı denize 3 kere soktuysam, koca kışı da dört duvar arasında geçirmeyi başardım. Yine de ateşi çıktı, öksürdü, burnu tıkandı. O kadar olacak di mi ama. Gün geçtikçe rahat bir anne olmaya başladım şükür.

'Kendi evimde yemiyorum ama size gelince iştahım açılıyor' diyor annem. Bunu bana diyenin evinden pasta, börek eksik olmaz. Sabah gözünü bazlama, gözlemeyle açar, akşama kadar makarna, pilav götürür, akşam iki parça somon yer, çayının yanında baklava eksik olmaz. Ama işte bize gelip iki parça faydalı şey yer ve kilolarının sorumlusu biz oluruz. Diyet yaparım hasta olacaksın kızım ye der, yerim bu halin ne biraz kilo ver der. Anne gibi anne.

Nisan 59 ne diye soracaksın. Niyet ettim hamilelik öncesi kiloma dönmeye. Sağlam bir Karatay diyeti ile ben bu işi başarırım arkadaş! Fazla değil, 3-5 kilo için giriyorum bu sürece. Haydi takıl peşime sen de. Kafiye yaptım beğendin mi? Söyle sen de gaza geldin mi?

Sağlıklı, kilosuz günlerde görüşmez üzere.

Byz.

Location:Ev

4 comments:

  1. Olması gereken kilom 58 ,anormal kilom 80.Hızla kaptırdım gidiyorum.Ahada şimdi D&R dan dukan diyetini aldım.Emziriyorumda ben yaa:)Allahtan bahanem var.Yakında bölünerek çoğalcam .Öpering kolay gelsin...

    ReplyDelete
  2. yımırta yi zabağnan..bı de tarcın metaböğlizmağyı hızlandırıo ajan..oğa göre..öpenzi.

    ReplyDelete
  3. Aha iste benim de hedef 59 ama ben hala 69. Neyse sen gaza getir zoicim de ben başarabileyim. Sana da kolay gele. Ah ah kiloları bırakıyorlar ya bu bebeler napsam nasıl versem ???

    ReplyDelete
  4. 30nisanda bira-paptisle kutlayalım o zaman 59'u anlaştık mı zoim?

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic