Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Monday, March 18, 2013

Cinnet Banyosu

Çocuğu bi tutta banyoya gireyim diyorum, tamam hadi tutuyorum gir, çık on dakika diyor. On dakika! Suyun ısınması 5 dakika sürüyor desen kaldı sana beş. Beş dakikada acele acele yıkan bakalım. Onuncu dakikanın sonunda kapı tık tık, annesiii bu durmuyor çık hadi. Girdiğim hata girdiğim. Banyoda keyif yapmak kim, ben kim? Gözümde sabunla alelacele çıkıyorum, daha üzerimde bornozla kızı kucağıma veriyor. Bari yüzüme bi krem sürüp saçımı tarasaydım.

Geçen gün beyefendi evde, ben de sağı solu düzeltiyorum, baktım banyonun kapısı kapalı ama su akıyor. Açtım baktım içerisi buhar olmuş. Suyu açık unutmuşsun diye söylenmeye başladım. Yok dedi unutmadım, suyu açtım banyo ısınsın diye bekliyorum. Efendim, pardon?

Meğer adam girmeden 45 dakika önce suyu açıyor, sıcacık, buhar içinde banyo yapıyormuş. Ben daha sıcak su borusu ısınmadan şampuanlanıp ılık suyla durulanırken bu arkadaş kendine fin hamamı yapıp saatlerce içinde oturuyormuş. Bu resimdeki enayiyi bulunuz?

Kız o korkulan azı dişlerini çıkarmaya başladı. Yaşadığım sıkıntıyı bir ben, bi çeken bilir. Sabah kahvaltı etmiyor, öğlen iki lokma yiyor gerisini tükürüyor, akşam hiç yemiyor, sütle irmiği haşlayınca iki lokma bazen. Geçen akşam yine kafama huniyi takmak üzereyim, köfte yapmışım, pilav yapmışım, çorba ısıtmışım yok yemiyor. Sabaha açlıktan geberip gitmesin diye irmikli mamasını yapmaya başladım. Bebenin ne mızmızlığından ne yememesinden bir haber olan ama illaki her işe burnunu sokmak isteyen koca kişisi geldi "çocuğa irmiği dayıyorsun başka birşey yapmıyorsun bi çorba pişirde onu yesin" diye söylenmeye başlamasın mı..

Ben anlıyorum arkadaş "kocasını üstüne benzin döktü yaktı" haberlerini. Valla bak. Otuz beş yerinden bıçakladığı kocasını testereyle parçalara ayırıp çöp poşetine dolduran cani kadını anlıyorum. Bir sor neden yaptı?

Madem delirdim neden saçımı kestirmeyeyim? Gidip direkt asker traşı yaptırayım. Banyo sürem uzun saça müsait değil. Kimsenin de beni düşüneceği yok. Kendi başımın çaresine bakayım.

Başlarım diyetine deyip iki parça çikolata yiyeyim.

Kimseyi benzin döküp yakmayayım.

mobil hareketler
Location:Ev

3 comments:

  1. Ay sana çok gülüyorum bide benim kocadan iki tane var biri sende diye biri bende diye düşünüyorum

    ReplyDelete
  2. Yine gülmekten karnıma ağrılar girdi valla ya :)))
    O kadar tanıdık ki yazdıkların, sanırım ağlanacak halimize gülüyoruz artık :)

    ReplyDelete
  3. okuya okuya buraya kadar geldim ve ameliyatlı yatıyo olmasam koşup çekmeceden pıçaa kapıcam psikoloci o noktaya geldi flaş bek flaş bek derken tam gözümü kan bürüdü nabıyon sen dedim çocuk girmiş 6 yaşına onca çektim tam raata erdim şurda mürüvvetini görmeye ne kaldı diye durdurdum kendimi o derece. ama kesin fıtık tekrar fırttı pavkırmaktan o başka

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic