Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Wednesday, February 27, 2013

Güncel 11

"Sebzeleri sebzeliğe koyuyorsun sonra orda çürüyüp gidiyor" diyor. Nereye koyayım? Eve saçayım ortadan otlanalım o zaman. Bi de "sebzeleri sebzeliğe yıkamadan koyma" var ki içimdeki psikopatı uyandırıyor. Ağzından bu cümle dökülürken ben onu kafamda çoktan öldürmüş oluyorum. Konuşuyor ama kafası yok mesela. Işın kılıcıyla almışım ben kelleyi, koymuşum tezgaha. Bıdı bıdı bıdı konuşuyor orda. Evet evet diyorum yıkayayım da koyayım. Ben tuvalete saatli giriyorum ama hıyarı dolaba yıkayıp koyayım evet.

Yazma bunları yazma, benim hakkımda yazma diyor. Malzemenin hasıyla evlenmişim, kendi türünün on numara beş yıldız adamısın nasıl yazmayayım. Bu eller taş olur yazmazsam. Yazacaksan da altına "kocam haklı" yaz diyo. Şuurumu kaybetmiş olmam lazım o lafı demem için. Adam bir duş alıyor arkadaş banyo akvaryum gibi. Kabinin içinde mi, dışında mı yıkanıyorsun kardeş? Arkasından banyo yapmak için suyu açmaya gerek yok. Yerdekileri maşrafayla dök kafana. Adamın temizlenmesi bile dağınık. Türünün hası işte.

Bebesi de yemekleri eliyle yiyor artık. Efenim bırakın çocuk döke saça yesin, ellerini kullansın, motor gelişimi için çok faydalı. Ama o ne saçmak o ne savurmak yani. Mama sandalyesinden beş metre öteye yumurta fırlatıyor. Sonra o yumurtaya basıp evi şöyle bi dolaştı mı sen asıl bendeki motor gelişimini gör.

Başka birşey yok. Günün yarısında güncel yazınca anca bu kadar.

Güzel bir gün olsun.

mobil hareketler
Location:Ev

5 comments:

  1. ohh ne iyi yaptın dönmekle sen kaderlerin sesi oldun bir kere kalemini susturma.
    sonra o banyoyu yazdın ya ayamdan çorabım çıkana kadar yere vura vura güldüm.
    diyorum sen banyoda değilde lavobodamı yıkanıyon canımın içi.balık mı yüzdürüyon kağıttan gemi yapıp gizlice çocuklunamı dönüyon.bu havluya el mi kuruladın kafa mı :)
    sonra dırdırcı oluyorum.

    ReplyDelete
  2. Valla gideyim deme.
    Ben kahvemi alıp du bakayım zoi ne anlatmış diip merakla açıyorum,okudukça eğleniyor tebessümle kapıyorum sayfanı.Hergün yaşadığımız olağan ve birbirinin aynı günleri mizahi yönüyle anlatan annesin sen:)Birçok hatta hepsi senin bu yazdıklarını yaşamıyor mu? .Meyva veren ağaç taşlanır arkadaş!İki argo konuş bir anne olarak bittin sen.Hepsi dürüstlük abidesi galler prensesi .Aykırılık batmıştır bunlara..
    Saygılar:)

    ReplyDelete
  3. Ya iste ev dağılıyor diye ben cocuğumun motor gelişimini iptal ettim. 3.5 yaşındakine hala ben yediriyom walla. Ama olsun ev dağılmadı. Küçüğüne de dün aksam kasık verdim çorba yemek istedi kendisi 14 aylık uç kasıktan sonra yine aldım. Yok walla gelemem ben öyle her yeri çorba icinde. Nasıl olsa büyüyünce yemeyecekler mı kendileri. Ben daha görmedim 18 yasında anası hala yedireni.

    ReplyDelete
  4. Heheh valla ben de almadım silgi milgi, mıtfak süngeri aynı işi gördü.. :))

    ReplyDelete
  5. seviyorum seni zoi:)ağzına sağlık soğuk kayfemnen senı okumak günün en güzel anları

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic