Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Tuesday, February 5, 2013

Elalemin Bebesine Elleme

Marketteyim. Kız market arabasının ön gözünde oturuyor. Sağa sola sarkıyor elleyip, kırıp dökmek üzere. Onu kolluyorum, bir yandan alacak listesine bakıyorum. Kıyafetinden anladığım market görevlilerinden biri kızı oturduğu yerden alıp kucaklıyor, gel bakalım senle kasaya gidelim diye götürüyor kızı.

Arkadaşım ne oluyor alo? Öyle hop diye alıp götürülür mü çocuk? Pardon ne yapıyorsunuz diye sesleniyorum, bana bakmadan kızla konuşuyor "annesi sen alışverişini yap biz kasada seni bekliyoruz" Ney? Hanımefendi rica etsem çocuğumu verir misiniz diye kibar bir kaplan gibi atlıyorum. Aa annen seni bana vermiyor görüyor musun diye sitem ediyor kızıma bakarak. Kadın beni muhatap almıyor, tam bir hasta. Vıcık vıcık öptükten sonra bir zahmet iade etti çocuğu. Ay manyak!

Bi de daha iki aylıkken yolda görüp "ver yavrum kucağımda seveyim" diyen bi teyze vardı. Teyzeden kaçıracam diye karnıma geri sokuyordum çocuğu. Kadın haykırarak atladı üstüme "ver veeer onu bana" diye. Yol kesip bebe mıncıran çeteler var. Psikopatlar. Asansörde yakalayan flörtöz çiftler bi de. Ay ne tatlı Şaban şuna bak diyip ketçap kokulu elleriyle makas alanlar, yüz okşayıcılar. Elalemin çocuğunu niye elliyorsun arkadaşım?

Bu konuda zaman geçtikçe rahatlamak yerine geriliyorum arkadaş. Uzaktan sevmek, ay ne tatlı maşallah diyip bi gülücük atmak diye bir şey var. Hayatımda tanımadığım birinin bebesine koşup sarılmadım, öpmedim, ilgilenmedim bile. Ay ne şeker diyip gözümü çevirmem yarım salise almadı. Bundan mütevellit olsa gerek şimdi milletin bebesini mıncıranlara kılım. Hele ki izinsiz. Hele ki fazla samimi yaklaşımlar. Ay bi kucağıma alayım çok şeker! Yok ya? Bu ne samimiyet? Tövbe tövbe.

Ne yapıyoruz arkadaşlar? Uzaktan seviyoruz. Anne hassasiyeti ve bebek/çocuk sağlığına önem veriyoruz. Durduk yere sapık damgasını yemenize gerek yok. Ha şunu da mutlaka ekleyeyim; çocuğunuz olunca anlarsınız.


mobil hareketler
Location:Ev

8 comments:

  1. Yo ben güldüm :p Burada bebeklerin yakınına bile yaklaşamıyon Zoi, anneleri höt noluyo diye bakıyo adama :D Uzaktan "kawaii(çok tatlı dimek)" diyon geçiyon :D Ben ki yanakımdan makas alınmasından çok çekmiş hala daha çekmekte olan birisi olaraktan söylediklerine katılıyorum.. Şişt marketteki bayan çek ellerini Cansın'ın üzerinden, ben gelince ben seveceğim onu :p
    Sevgülerlen ^.^

    ReplyDelete
  2. benide çok öperlermiş bebekken. annemin en güzel çözüm yönetimi ise YANAKLARIMI ARKO KREMLEYİP bırakmakmış. O zaman öpemezlermiş :D

    ReplyDelete
  3. yazının altına imzamı atıyorum sefkili zoi..
    gecen hafta kız ateşlendi acile gittik kendini adam sanan bir amca hasta bakıcımı artık ne melemse bilmiyorum, basını oksadı tamam, yanagınız sıktı hadi ona da tamam ki değil(!!!!) adam höddödö ay ben bunu öpcem diye daldı bizimkine şapır şupur!! hırrr!!

    ReplyDelete
  4. Pazarda çocuğa dokunmaya kalktı diye teyzenin tekini tartaklamışlığım var. Yemin ediyorum manyak bu millet. Uzaktan sevin lan, bok mu var mıncırıyolar bebelerimizi!

    ReplyDelete
  5. Gulmek ile yetinmedim diyooom saaa,parti hareketine dayanamayim iki kivirttip yatakta,ellerinden oper,sagligina dua ederim aplacim:))
    Sulidin=aysim tabii bu arada

    ReplyDelete
  6. Ayça iyi hoş yazıyorsun da,o marketteki kızın gözlüğüyle gözleriyle ilgili sorunla alay etmen hiç hoş değil. Kör gözlü falan yani bunu o secmiyor. Sakada olsa bunu bu şekilde dile getirme. Seninde çocuğun var. Bakarsın o çok sakındığın hakaret ettiğin dalga geçtiğin marketteki kız gibi olur. Bu tür şeylere özen göstermelisin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiç bir şeye özen göstermek durumunda hissetmiyorum malesef. Burası öyle hassasiyetleri kaldıracak bir alan değil. Topunuzla dalgamı geçerim umurum olmaz. Herkes kendi duvarına işesin canım. Selametle..

      Delete

 
Designed by Beautifully Chaotic