Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Monday, May 6, 2013

Son Ki Üç Dört

Marketteyim, ne bezi almakla bitiyor ne sütü ne sebzesi, meyvesi. Ağzından girenle altından çıkana gidiyor sermaye. Bari yese! Tavuğun altından alıp tereyağına kırdığım yumurtayı beğenmedi. Ananesi ekmeği çaya batırıp verince bayılıyor ama. İyice köylü bebesi oldu. Biberona beş şekerli çay koyup eline tutuşturayım ben de öküzle saban sürmeye çıkayım. Mis gibi bostan sebzelerini ısırıp ısırıp tükürsün, meyveleri oyncak etsin, ete, süte ellemesin. Ben hala market kasasında trilyonluk alışverişe imza atayım.

Kasap reyonuna gittim, kemik alıcam. Sıra var bekliyorum. Arkadaki abla iyice bi süzdükten sonra 'bebek mi var' diye mini-diyaloga girdi. Evet evet diye alıp giderken kemiğimi 'onları suda kaynatın, suyunu poşetleyip dondurucuda saklayın, çorbasına katarsınız' dedi. Uzun uzun cümleler kurdu. Yanından koşarak uzaklaşırken arkamdan 'benimki de sekiz aylık köfte veriyorum siz de verin' diye hala üzerime bilgi atıyordu. Sordum mu ya sordum mu? Bu kadar bilgiyi nasıl taşırım hiç düşünmeden niye? Herkes acayip.

Her viyakladığında 'ay ay ne oldu' diye kucaklayan ananesi sayesinde ilgi manyağı olan küçük kızımı eve döndüğümüzde büyük bir sürpriz bekliyor olacak. En az üç dört günlük uzun ağlama krizlerinden sonra çok gerekmedikçe kucağa alınmamak, burada yaşadığı süper star hayatının bittiğini idrak ve kabul etmek zor olacak. Anneme yapma, bebeye sus demekten yıldım. Barbarlıkla suçlandım.

Beş ay sol omuz turizm olarak 7/24 hizmet verdim. Unutuldu o günler. 'Ben sizi hiç ağlatmadım' diyor annem. Ne oldu ağlamadıkta profesör mü olduk? Bak iş yok güç yok adamın eline bakıyoruz. Ağlayıp avukat, hakim falan olsun da kocasından oryal parası istemesin.

Haftaya evimdeyim. Bir dolu iş beni bekliyor. Gelmeden kadını arayayım evi temizlesin dedim adama, yok ben temizledim dedi. Durum epey vahim. Evi karınca bastı dedi. Düşündükçe kafamın arka tarafı uyuşuyor.

Gerçi burada gördüklerimden sonra karınca bana papatya gibi görünür herhalde.

Eğlenceli bir müzik iyi gider şimdi.

Diji gimmi the muziiikk...

mobil hareketler
Location:Özbek

4 comments:

  1. Sen beni güldürdün, Allah da seni güldürsün :))

    ReplyDelete
  2. Zoi, bakıcı,okul ve işte giyilecek kıyafet parasına çalışan biri olarak sana çook hak veriyorum. Ev karılığıma az kaldı, zira işte dinlenen, iş karısı görünümlü ev karılığı çok daralttı beni, ev karılığına yatay geçiş yapmama az kaldı da, sonra evde delirdiğimde nereye geçiş yapıcam o meçhul..
    Kendini beslenme uzmanı sanan manyak Türk analarından birine denk gelmişsin yine, onları yakalım yok edelim be Zoi, gelecek nesillere ulaşmasınlar.

    ReplyDelete
  3. sormadan fikir beyan eden ne çok insan varmış bende bir beni buluyor bu tipler diye geriliyordum, her şeye karışıyorlar, birde; üşümesin!! boğazına kaçmasın!! ay düşmesin!! kaşlar havada, kinayeli bir tavırla bilmişlikler... ben artık kaçmamayı ve onları terslemeyi öğrendim zoi ve bundan zevk almaya başladım. Bu arada benim adam ne zaman kadın çağırmayalım, ben yaparım dese, üzerine temizlik yapmak zorunda kalıyorum napıcan kader işte.

    ReplyDelete
  4. My mom doesn't need your advice diye bi tisort var olm! Alalim! Gene ben ulen anonim pelininstyle

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic