Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Wednesday, May 8, 2013

Bu Benim Hayatım

Sabahın köründe kalkmışım bez temizliyorum. Her zamanki gibi gözüm yarı açık, ağzımın kenarında kurumuş salyam duruyor daha. Üstünü değiş, yemeyeceği kahvaltıyı hazırla, masaya oturt, burnunu tıka, ağzına yumurta sokmaya çalış. Kendime kahve yapmışım ama nerde kim bilir. Bir yerlerde soğumaya terk etmişim.

Uzağı görecek kadar açılmamış zihnim. Bebenin ağzı diye saçına sokuyorum kaşığı. Topla, kaldır, temizle derken yerdeki elli tane oyuncağa basıyorum. Düşe kalka bitiyor seans. O esnada biri gelip ne yapıyorsun dese uyuyorum diyeceğim. Öyle çünkü. Uyuyorum ben. Otomatik pilot devrede.

Annem bahçe suluyor. İçeri girdiğinde bu kızın hali ne diyor. Kıza bakıyorum üst baş perişan, saçları gözünde, ayağı çıplak, elindeki ekmek her yere saçılmış. Mutfak ayı saldırısına uğramış gibi. Salon sehpasında boklu bez, yanında geceden kalma elma artığı. Bu kızın hali ne diyor? Asıl soru bu kız kim olmalı.

Arkadaşlar ben uyuyorum. Bakmayın gözlerimin açık olduğuna. Hiç birşeyden haberim yok. Hangi kız? Sen kimsin? Bura nere? Uyuyorum ya ben!!

Bebe ayaklanmadan evvel çok iyiymişiz gerçekten. Koy kanepeye, yap işini. Her yer derli toplu, yap kahveni, al yanına kızı sohbet ederek iç. Bir ay oldu annemle. En sonunda kocan seni sevmese çekmez dedi. İltifat mı etti? Ne güzel kocan seni seviyor, beraber mutlusunuz falan mı dedi?

Adam da beni ara ara gördüğü için mi katlanıyor acaba? Geçen telefonda 'ben evli miyim, cocuklu muyum anlamadım' dedi. Bak ne güzel işte adamı hiç sıkmamışım. Erkeği sıkmayacaksın derler ya. Arada böyle kovana kadar annene kaçacan anlayacak değerini. Annen kovmaya yakın valizi toplayıp hop kocanın yanına. Gamsız, tasasız bi hayat. Herkes beni seviyor kafası.

Son günlere yaklaştıkça annemin git artık baskısı artıyor. Gelecek planları yapıyor. Aysel hanım tur düzenliyor ona gidiceğim, temmuzda günüm var ne pişirsem, indirim varmış mayo alıp gümüldüre gideceğim fln fln.

Babamla telefonda konuşuyor bugün. Bi ara sesi kısıldı; gel, her yerim ağrıyor beni bi kaplıcaya götür dedi. Orada atlayıp 'ay ne iyi olur valla omuzlarım taş gibi haftaya kesin gidelim kaplıcaya' desem düşüp bayılacak. Evet anne evet sırf seni sinir etmek için ikinci çocuğu düşüneceğim.

Arkadaşına gitti hanım efendi. Sims oyunundaki gibi soşılı azalınca arızaya bağlıyor. Banyosunu yaptı, kokuları sürdü, örgüsünü aldı, bana da 'yerleri viledala' diye komutunu verdi gitti. Arkamdan bir ay kaldı elini beze sürmedi diye laf etmesin.

Hem 'yapma valla ben yaptım da ne oldu kıymetimi bilen mi var' diye öğüt veriyor hem de 'melahatin kızı annesine iş yaptırmıyor, hem çalışıyor, hem okuyor, üç dil biliyor' diye azarlıyor. He ne oldu o kadar hamarat o kadar bilgili de evde kaldı işte. Şimdide bilmem ne kursuna başlamış. Ay çok kıskandım. Hep örnek gelin olsam da düğün dernekte millete parmak ısırtsam diye hayal etmiştim.

Tühhh!

Ah ulan melahatin kızı.

Çaldın lan hayatımı..

mobil hareketler
Location:Özbek

6 comments:

  1. resmen anamlan kendimi okudum harikasın ya bayıldımm :)merve

    ReplyDelete
  2. Ah zoi ahh bir vileda çok değil ;) Benimki hergün sil süpür parlat evi *ok götürüyor diyor acaba bir evden kaçırma taktiğimidir bu =))

    ReplyDelete
  3. bi düğünde halay başı olamadım :( hepimizi sollamış melaat hanımın kızı :(

    ReplyDelete
  4. 😂Yav zoi gulmekten agladim
    Pelinn

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic