Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Thursday, May 23, 2013

Apartman'da Neler Oluyor?

Yöneticinin kapısını çaldım. Kapıyı bir canlı açtı. Bakıştık. Gözleri var. Eee şey ben yönetici beyi soracaktım. Buyrun ben karısıyım. Karısıyım dediğine göre kadın. Gözleri var ve konuşuyor. Demek ki insan. Daha önce böyle birşey görmediğim için hiçbir şeyle eşleştiremedim.

Kocanız nerde acaba. Aşağıda. İyide biz zaten aşağıdayız. Daha ne kadar aşağıda. Korkmaya başladım. Su deposunda dedi. Üst dudağı bıyıktan görünmediği için dediklerini anlamakta zorlanıyorum. Su deposu neden o kadar aşağıda? Yerin kaçıncı katmanında? Buranın daha aşağısı da mı var dedim. Evet evet dedi. Derken de güldü. Niye güldü? Olay yerinden kaçtım kaçacam. Tamam o zaman ben inmeye devam edeyim.

Sular iki gündür kesik. İki gün depodan gelen lağım gibi suya kaldık. Ağzımızı, yüzümüzü yıkıyoruz insaf. Bebek var evde bebek! Musluğu açar açmaz sarı lağım akıyor. Öğürerek uzaklaşıyoruz. Meğer depo hiç temizlenmemiş. Adam durur mu atladı indi depoya. Yönetici, kapıcı, görevli ne bulursa muma dikti. İki saat oldu gelmedi.

Ne kadar uzun konuşulur ki konu hakkında. Tamam depo pis, temizlensin, kimi arayalım, nereye şikayet edelim bu kadar basit. Bekle bekle adam gelmiyor. Kafada kurmaya başladım. Tamam dedim, bizim gibileri alıp su deposunda boğup öldürüyor bu aile kesin. Sıra bize geldi.

Yok dedim, bu hikaye sizin istediğiniz gibi bitmeyecek. Deli gücü geldi bıçağı aldım indim depoya. İn yok cin yok. Bir elimde bebe, bi elimde bıçak. İlk gördüğüme saplayacam. Bi yandan da avazım çıktığı kadar bağırıyorum bizimkine. Tam gardımı almışım, elim havada, bıçaklı gölgem duvara yansıdı ki bizimkinden ses geldi "hayrola ne yapıyon sen?"

Hayatını kurtarmaya gelmiştim. Bunlar metan gazı kafasıyla orda kanka olmuşlar. Erkek erkeğe konuşuyorlarmış, benim orda ne işim varmış? Ulan erkek erkeğe konuşuyoruz dediğin adamın karısının kirli sakalı var be. Gelmesem allah muhafaza yani.

Apartman görevlisi çaldı kapıyı geçen. Elinde bi karar kağıdı, imzalayacakmışız. O ne dedim. Beş numaraya taşınan kadının köpeği havlıyor, herkes çok rahatsız, imza topluyoruz dedi. Valla ben tüm gün evdeyim, hiç ses duymadım dedim. Ben rahatsız değilim kusura bakmayın imzalayamam deyince şaşırdı. Ya senle alakası yok, sen imzala diye ısrar etti. Kararlı ve yüksek bir sesle imzalamayacağımı belirtip kapıyı sertçe kapattım. İnsanlar gerçekten kötü.

Asabiyim bak bu aralar yine. Adam bahar alerjisi oldu. Tüm gün gezdik tozduk, kendisi bu gezme tozma sırasında bir tek araba kullanarak eşlik etti bize. Eve gelince de başım ağrıyor diyip yattı. Ben o sekiz saatlik gezme sonunda eve gelip yemek yapma, kızı yıkama, yedirme, oyalama, uyutma işlerini yaptım.

Cennet annelerin ayağının altında.

Yuvayı dişi kuş yapar.

Ağlarsa anam ağlar.

Saygılar.

mobil hareketler
Location:Ev

8 comments:

  1. Park konusunda iki çift lafım var
    Bizim parkta da hiç anne yok hep bakıcı
    Aralarında sen kaç para alıyon muhabbeti çeviriyorlar
    Bi de bebeyi yedirdim yatırdım uyuttum kaldırdım muhabbeti
    Ben bazen pek paçoz çıkıyorum henüz bana kaç para alıyon diye soran olmadı piyasayı öğrensem parayı istiycem kocamdan direkt :)
    Neyse işin aslı parkta kafa şaapan annelerden korkuyordum ama onlardan olsa keşke demeye başladım ya ben
    Durum vahim bildirmek isterim
    Muhabbete bizim parka beklerim :))

    ReplyDelete
  2. apartmandan köpek atma imzasına karşı durmandan dolayı seni tebrik ederim, alkış alkış alkış.

    ReplyDelete
  3. evet bizim parktada durum ayni bide kaan deli danalar gibi kosturuyo diye tuhaf tuhaf bakiyolar ve ben onlari gordukce iyiki calismayip cocuguma bakmisim diyorum ;)

    ReplyDelete
  4. Olm hepiniz zengin misiniz lo. bakıcılı parklar filan.
    biz de alabildiğine anane babane.
    ayy yavrum ne tatlı, dur bak bebe sallansın biz inelim filan diyollar hep..
    çok şanslı mahalleye düşmüşüm de haberim yokmuş aga.
    ulan bizimki de mavi kanlı aristokrat sanki. bahar geldi adam alerji polenden.
    ben çok hassasım bu aralar bana hiç bulaşma havalarında.

    ReplyDelete
  5. Seker adam, herife raid enjekte cok iyi geldi bu saatte, tabi bide kirli sakal yonetici karısı:))

    ReplyDelete
  6. bende bebek bezi komplosuna seslice güldüm, adamların kafası o kadar çalışıyor işte. Allahtan teyze tıraş falan olmaya kalkmıyor da tümden tıkanmıyor giderler falan. Bizim parkta da modernleşmiş anane ve babaneler var, aaaa biberon emmesin artıkın dişleri çürür, biz bezi iki günde attık senin ki bezli mi diye birbirlerine nispet yapıyorlar.Eğlenceli oluyor dinlemesi sizin park pek bi keyifsizmiş gelin, damat çekiştiren gırla, ne muhabbetler var akıllara zarar kulak misafiri olmaktan yoruldum o kadar yani.

    ReplyDelete
  7. Bizim parkta bakıcı dolu.Bakıcıların çocuklara nasıl davrandığını gözlemleyip ailelerini bulup şikayet etmeyi kendime görev edindim.Aralarında çocuğu sarsan(oldu valla),çocuğa bağaran olursa bi şekilde annelerine ulaşıp söylüyorum.Bir gün saçımı başımı yolup atacaklar parkın köşesine

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic