Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Sunday, December 16, 2012

Çikolata ve Şarap

Hala süt yapsın diye çikolata, helva ve kaymak hediye geliyor. Yok artık sadece su içiyorum. Zaten fazla da süt kalmadı, elmanın, armudun tadını alınca pas vermez oldu evladım süte. Ayrıca yeni hedefim 38 bedene inmek. Kıyafet giydiğimde göbeğimi içime çekmekten halterci gibi şiştim. On ay oldu hala pehlivan gibiyim. Geçen hamile misin diyen soran oldu. Alarm veriyorum resmen.

Annemin evinde de olmuyor bu diyet işleri. Ekmek yemiyoruz diye mantı yapmış. Salata yapıyor, makarnalı. Çorba pişiriyor, unlu. Kahvaltıda reçel bal. Kendi diyor az ye, kilo ver diye. Suya dadandım bakalım hayırlısı.

Yılbaşına da İzmir'deyiz. Beraber akşam yemek yer erkenden yatarız sanıyorlar. Canım öyle olsa kendi evimizde kalırdık, buraya gelmezdik. Geçen sene hamileydik evdeydik tamam da, bu sefer olmaz, olmaaazz. Hindimi yer alemlere akarım ufaktan.

Bazıları var ya; ay çok mutluyum şekerim, sabah erkenden kalkıp cocuklar uyanmadan kocamla iki saat ormanda koşuyoruz, gelip neşe içinde pankeklerimizi hazırlıyor ve bebeleri okula bırakıp doğru işe geçiyoruz, kız yan flüt kursuna yazıldı, oğlan basket maçında yirmi sayı yaptı, akşam eve geldik, dört çeşit yemek hazır, kız babasıyla ders çalıştı, ben oğlana fransızca kitap okudum, aksam bebeler yattıktan sonra kocamla şarap içip sabaha kadar sohbet ettik, isteyince oluyo şekerim ayol!

İsteyince oluyormuş arkadaşlar lütfen isteyin. İsteyenin bir yüzü kara.

Dergilerde falan makyajlı şıkır şıkır anneler anlatıyor "bebeğim eve güneş gibi doğdu, gözümü onunla açtım, ondan önce ben yaşamıyormuşum". Evet canım, tabi tabi, evet, anlat ya dinliyoruz biz.

Ben ilk 3-5 ayı hatırlamıyorum. Aynada yorgunluk ve uykusuzluktan hortlağa benzeyen bir kadın vardı. O da dayanamadı bu blogu açtı. Yazdı çizdi rahatladı. Öyle evde güneş falan yoktu b*k vardı, ç*ş vardı, gözleri çökmüş kahveyle yaşayan insanlar vardı. Hala da çok farklı değil ortam.

Yeni yeni kendimize geliyoruz. Şimdi çocukları bizimkinden büyük olanlara sorsak 'o ho macera daha yeni başlıyor' diye atlarlar hemen. Bi yürüsün gör, bi konuşsun gör, okula başlasın gör, vırt olsun gör, zırt olsun gör.

İçim şişti yeminle. Derhal bir şarap açayım kendime.

Kankayı Ankara'ya uğurladım. Şerefine içeyim.

Kalın sağlıcakla.

mobil hareketler
Location:Özbek

5 comments:

  1. iyice soğuttunuz adamdan da bebeden de insanı kaarşiim..alternatif geleceğim bu olmamalı :)

    ReplyDelete
  2. Ben allahtan belami istemisim sen bunlari istemissin kismini cok yerinde buldum bende islak odunumu kapip geliyorum bi yere kiprasmasinlar ..sirf mahalle baskisindan cocuk yapip kurtulayim diyorum da onuda beceremedim daha :/

    ReplyDelete
  3. Baştan sona güldürün, yıktın beni..
    Dergilerdeki makyajlı iki bakıcılı, üç hizmetçili karılar öpmeden öpmeye bebeği kucaana aldığı için; güneş gibi doğuyo tabi eve bebeler.
    Hepimizin ki bir güneş, bir dünya, o ayrı da geçmişe özlem bitmiyor elbet. özgür günler, gezme tozmalar, evde yaylım yaylım yayılmalar hatıra düştükçe, japon animeleri gibi havaya havaya sıçrıyo gözyaşları..

    ReplyDelete
  4. Öpüjemmm zoi o kadar iyi anlatmışsın ki duygularımı bende bakıp bakıp ulen ne beceriksiz hatunum diyordum ahh ahh sen 2. Olunca gör şikayet değil ne demek istediğimi anladın sen 😉 @filkerinderindoa

    ReplyDelete
  5. Ben dün sinir krizi geçiriyodum evde otur şuraya çıldırtma beni kendimden ben korktum delirmiş gibi zıp zıp zıplayan bi ben eliz bana bakıyo dehşetle çocuk ambale oldu, o güneş müneş doğuyo hepsi hikaye hepsin de bakıcı çocuğu akşamdan akşama öpüp kokla ohh misss..Demişsin ya sevgi kelebee bi ana olamadım diye al benden de o kadar bazıları var dünyaya sırf ana olmak için gelmişler aman allahım! onları okudukça bandemi bi tuhaflık var diyorum..Her zaman yazdığım gibi sen çok yaşa emii zoican:))

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic