Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Saturday, December 1, 2012

Güncel 8

Ne kadar durun yapmayın desemde peşimden doğuran çok oldu. Bu gün de altın takanlardan birine tepriğe gittik. Öyle hacı. Bu işin bir de iade-i ziyaret şeysi var. Gelenek, görenek, namus, şeref, haysiyet, şahsiyet artık ne dersen. Sana takanlara sen de takıyon. Kimsenin altında kalmıyon. Düğünlerde takı takma merasimlerinde videoya çeken olur ya, doğumda da olmalı lan o. Kim ne taktı bilecen. Sonra arkandan lan bebesine yarım taktık bize gram getirdi aq diye laf ederler. Ayp olur..

Hayır bi de altını takan insan kırk kapı yabancındır bazen. Lan naapakta götürek, takak diye dört dönersin. Bi pundunu bulup al ulan hani o hastanede çeyrek taktığın fakir ama gururlu anne var ya o benim diye çaat yapıştırırsın. "Ay ne gerek vardı ayol gelmeniz yeter" manası "lan kaç ay oldu ipneler yeni mi getiriyonuz" olabilir. O yüzden notunu baştan alacan hacı.

Neyse bugün de gittik ziyaretimize. Sırtıma kambur olur böyle şeyler benim. Sevdiğim biricik aile dostumuzun kızı oldu. Epeydir gidemediydim. Zaten nereye gidiyon diye bi sor. Yeni yeni gezmelere başladık. Kıyafetler için kocaman bir valiz, portatif bir mutfak ve mini oyun sahası ile düştük yollara. Ay çok özledik (bebe 4 aylık oldu anca geldiniz), nerelerde kaldınız (altını getirdiniz di mi lan), ay maşallah sizinki de kocaman olmuş (mamayı dayıyon tabi büyür çocuk) diye samimi bir karşılamadan sonra geçtik oturduk.

Ben de doğurdum ama o kadar babasına benzetemedim. O ney la? Minnacık kız bebek bu kadar mı "ben bebek deilim ben aslında babamım" diye bakar sana. Naber hayrettin diye sarılasım geldi bebeye. Babasına benzesede tadından yenmeyecek kadar bebek tabii. Ama aynı babası lan. Hayrettin guççülmüş karısının memesinden cuk cuk süt emiyo, altına sıçıyo, kundaklanıyo..

Neyse hayrettin uyudu. Annesi de biz gelecez diye pasta börek peşinde. Onlar bana gelirken sadece altınla geldi diye ben de giderken pasta neyim almadım. Şaka la şaka. Tatlı tuzlu ne varsa götürdük ama yok karı illa fırında böreem var diyo. Yardım edeyim diye kızı anneme verip girdim mutfağa. Sen misin giren. Zoi kekin hamurunu bi çırpsana, zoi fırında böreğe baksana, zoi o pudingi 7 dakka sonra ordan al, zoi annemi bi arasana nerde kaldı! Kendimi sebastian gibi sarayın mıtfaanda köle gibi çalışırken buldum. En son karının balkona astığı çarşafları dürüp yerine koyuyordum. Orda uyandım lan ben naapiom diye.

Bebe ağlıyo diye kaçtım kurtardım kendimi. Bizimki de her yerde ağlayan bebe, orda evde hiç yüzüne bakmadığı kurbaasıyla aşk yaşıyor. Lan ağlasana, anneni istesene bebe! Altına sıç, ne bileyim acık, hafif bi düşüş yap anneaaa diye çemkir. Yok ağlamıyor. Neyse hayrettin de uyandı da bebe mevzuuna sarıp kuruldum baş köşeye. Yedik içtik. Bebeyle ne kadar yenirse. Güldük eğlendik. Trafik azalsın da yola öyle çıkalım deyu yedi bıçığa kadar bekledik.

Evleri de merkezi sistem. O ne sıcaktı lan. Bak evdeyim, sırtımda kalın hırkam, ayaamda panduflarımla hala ısınamadım. Sarayda yaşioz ama nanay. Feyzbıkta "götü donan zenginler" diye 1milyon kişi bulurum idda ediyorum. İlla sarayı satıp orta kat bi merkezi sistemli daireye geçirtecekler adamı.

Bugün de böyle geçti işte. Eve geldik bebe uyumadı. Carcarcar onla uğraştık. Falan filan. Çok bebeli bi gündü yani. Başım gözüm şişti. Şimcik biramı içip keyfime bakazaam biraz. Bu arada bilooma benzeyen, biloomdan esinlenen yeni biloglar görüyorum hoşuma gidiyor. Yazın la siz de. Valla ben kalıcı deelim. Millet hizmet bekliyor, gülecek, eğlenecek yazılar bekliyor. Biraz argo, biraz sokak diliyle içimizdeki osman abiye yol açalım de mi amma. Hadi yazın bekliyom bak. Aferin öpering hepinizi..

mobil hareketler

Location:Ev

5 comments:

  1. Ay seninki gece uyuyo mu? A senin kız kaç kere kakasını şeyediyo? Ay ben çorba içirmeye başladım ayool sen vermiyon mu? Gibi muhabbetler olmadı mı zoi? Klasik çocuklu annelerden dğil misiniz yoksa :)

    ReplyDelete
  2. Ayy Alis de aynı babası ya lan.
    Bora kız diyorlar yavruma :)

    Kimin kimsen olmıcak arkdaş.
    Ne akraba ne konu komşu.
    Sırf şu muhabbetten düğün yapmadım ben be.
    Ay o bana geldi biz de gidelim.
    Yok o bana takti bizim de takmamız lazım.
    Bu ne abi. Ben gelemem böyle şeylere.
    Kimse takmasın bana.

    ReplyDelete
  3. sen çok yaşa yeminlen donuma işiyodum.
    hala gülüyorum hayrettine ya.
    millete okudum bide hadi gülsenize çok komik yaaa falan
    abarttım :)))

    ReplyDelete
  4. Burası angara yavrum kış memleketi doğalgazlan felan ısınılmıyoo heç, sen çık bi merkezi sisteme de ilik kemiğiniz ısınsın bebeyi de üşütmeyin kış günü .Öpenzi.

    ReplyDelete
  5. Zoi içimdeki ankaralıyı uyandırdın..çoh yaşa :)

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic