Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Tuesday, November 20, 2012

O Gece Bu Gece

Annem geldiğinden beri hayat bana güzel. Hastalıkları da atlattık. Cumartesi önce güzel bir  kız toplaşması, arkasından da ufak çaplı alemlere akış yaptık. Bir ankara klasiği olan kıtır turlarından sonra yirmi yaşındaki gençler nereye takılıyor diye takip ettik bir kaçını. Puhu diye bi üst kat diskosunda bulduk kendimizi.

İlk başlarda çok karanlık ya burası, bu ne gürültülü müzik, bu ne kılıksız tipler, aman tuvalete girmeyin kolera olursunuz dedik sonrasında içkileri üçer beşer yuvarlayınca dans pistinin ortasında az kaldı timsah yürüyüşü yapacaktık. Ne demişler; sıkıcı mekan yoktur, az votka vardır.

Oradan çıktık. Arabesk ruhumu zaptedemedim eller havaya yapalım diye bilmediğim bi yere daldım. İçeriye kibariye ile karışık yıldız tilbe bombası atmışlar sanki. Tilililili diye dilini ağzında titreten bacılar topluluğu ortada mendil sallıyor. Kanka zaten hiç girmedi. Ben girerken de arkamdan "gir allan cezası boşayacam seni bu yüzden" dedi. İçeride yaklaşık 2 dakika kaldım kafam açıldı. O kadar içtiğim alkol yanık külotlu çorap kokusu koklamaktan uçtu gitti. Kendimi dışarı zor attım.

Taksiye atladık kızılaya gidiyoz dediler. Ne kızılayı ya iyice b*kunu çıkardık derken hoop pasaj diye bir yerde bulduk kendimizi. O kadar eğlendim ki pasajda tekrar gideceğim günü iple çekiyorum. Hatta yarın flört konseri var. Gidip şu ve şu şarkılarını zıplayarak söylemek isterim.

Sonra yine bir ankara klasiği aspava ile geceyi bitirdik. Valla kim hadi evlere dağılalım dedi bilmiyorum. Yoksa yemeğimi yiyip bir kaç kapı daha yapabilirdim. Gerçi gidilecek yer de kalmadı ankara'da. İyi ki yirmili yaşlarımız şehrin nispeten hareketli zamanlarına denk gelmiş.

Çocuktan sonra en çok eğlendiğim gece, o gece bu geceymiş.

mobil hareketler
Location:Ev

5 comments:

  1. :))) aspava, kıtır, kızılay, ankara... Ooohh walla hey gidi universite yıllarım heyyy! İstanbul'dan, evden, 3 aylık hamileliğimden soğuttun be canım kardeşim!!! :))) öyle şeyler vardı di mi!? Bebek kaç aylık oldu da bunlar yaşandı, bari onu söyle de duvara çentik atmaya başlıyım ben... :)) çok sevdim seni, çok neşelendirdin... O yüzden öpjemm...

    ReplyDelete
  2. cyndi lauperdevharbi seni dusundum cok guldum yine yaa ohhhh misss yapmissiniz sefaniz olsun be guzell ;)) ahhh anacim hayatta olaydiii ahhhh

    ReplyDelete
  3. Biriktirip okuyorum oooh sahane oluyor:) gene koptum

    Hilalimrak

    ReplyDelete
  4. Ben de biriktirip okuyom ço guzel oluyo da ben seni blohh listeme neden ekleyemiyorum onu anlamadım bi türlü..

    ReplyDelete
  5. Eee yaş geçtii, ne kadar heves olsa da bir yere kadar.
    Ben de geçen aylim aslım konserine gittim bi etrafıma baktım da benden başka herkes çocuğum yerineydi yaaa. Liseli mi ki la bunlar dedim de, yoo nereden baksan üniversite öğrencisidir dediler.
    Vay anasını dedim, ben artık üniversite öğrencilerini de bebe olarak görüyorsam yaş kemale ermiş, ya da ermeye yeltenmiş.. (29um şunun şurasında :))

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic