Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Thursday, November 8, 2012

Güncel 6

Dün nasıl yorgundum anlatamam. Gece bebeye uyanmamışım bile. Artık açlıktan ağladı mı, zırladı mı bilmiyorum. Sekiz buçuğa kadar fosur fosur uyudum. Odaya dolmuş keskin bi b*k kokusuyla uyandım. Gece beslemesini yapmadığımdan mı nedir, bebe tüm gün sakindi. Bol bol uyudu. Ben de işimi gücümü yaptım, aynaya baktım, kırmızı rujumu sürdüm, kepeklenmiş yoluk saçlarımı taradım, iki fıs parfümümü sıktım, kusmuklu, sıçboklu kostümümü çıkarıp temiz bi tayyör giydim. Şansa bak ki on gün önce falan banyo yapmıştım. Üstüne bu bakım iyi geldi.

Banyo dedim de. Milletin herifi "lan karı evden kaçacak, canına tak etti" diye korkar ya, bizim ki ben banyoya giricem diye korkuyo. Öyle bi pisim ki girsem beş saat çıkmayacam belli yani. Adam ben banyoya girerken "çıkacan di mi" diyor. Geçenlerde sabahtan başlayan koşuşturma esnasında aynada kendimle karşılaştım korktum. O ney la? Deli gibi bir halim var. Erkek olsam sabah benim gibi biri kalkıp günaydın kocacım dese "ne kocası osman abi bi sktir git çay koy" derim. Şu banyo, bakım işini 4-5 günde bire indirmem lazım.

Dünden beri bizim herif bi acaip. Yüzü gülüyo, kavgadan, şiddetten uzak duruyo, bebeyle uzun uzun oyun oynuyo, işin varsa sen git, ben kızla ilgilenirim diyo. Sabah omletimi yaptı, öğlen kıza yaptığım çorbayı içti, çok beğendi, bana teşekkür etti. Çorba harikaydı teşekkür ederim dedi. Ne diyeceğimi şaşırdım. Öyle mal mal baktım adama. Beğendiysen çık şimdi yukarı çamaşır askısından donunu, çorabını topla adamı hasta etme gerizekalı manyak herif diye çemkirecekken ağzımdan "ben de seni çok seviyorum aşkım" çıktı. Öyle yani.

Akşam da balık yedik ayptır söylemesi. Gerçi nesi ayıp balık yedik işte. Ben de isterim gücümüz yetsin her öğün kalkan ızgara yiyelim ama işte. Kalkan niyetine palamut yedik. Adam hazırladı, salata yaptı, süsledi püsledi tabağı. Yemek hazır dedi, bebeyi koydu park yatağa. Fenerin maçına baka baka yedik.

Yavaş yavaş hayat normale dönüyor diyebiliriz. Gerçi bir gün böyle geçti diye ümitlenmemek lazım. Erkek milleti bu. Allah bilir ne b*klar yedide evde sırıtık sırıtık geziyor.

Ben de kendimi hobilerime verdim. Fotolar, albümler, parti hazırlıkları, canki cörnıl olayları falan. Valla eskidende yapardım pek keyif alırdım. Kes yapıştır, süsle püsle, katla bir dolu ıvır zıvır. Nasıl eskici, nasıl çöpçüyüm bilemezsin. Hepsini yıktım masanın üstüne eğlenceli birşeyler yapacağım.
Bir de 3D puzzle geldi başıma. Newyorktaki the chrysler binasını inşa edecem eve.

Şimdi de fındığımı fıstığımı aldım bira içiyorum.

Adam yattı, bebe uyuyor ama telsizden garip sesler geliyor. Her an annöö diye bağırabilir. O yüzden şimdi kapatmam lazım, ben seni sonra ararım.

Öptüm by.

mobil hareketler
Location:Ev

2 comments:

  1. oglen, tek basima yemek yerken bana eslik ettigin icin tesekkur ederim Zoi ;) birkac kez kendi kendime guldugum icin deli mi ne bakislarina maruz kaldim ama sorun degil ;) deliyim evet itiraf ediyom ;)
    bu arada, aksam oldu ben anca yorum yazabiliyorum :( isin ozu, Japonya'dan sevgiler! Goksin (^_^)v

    ReplyDelete
  2. : ) Normale döner döner, sonra yine başa döner, sonra yine normal... Öööle gidiyo bu iş

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic