Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Wednesday, November 14, 2012

Güncel 7

Kış ortamına uyum sağladık grip olduk. Bebeksel sıçboklu durumlarımıza bir de salya sümük eklendi tam olduk. Burnumu her sümkürüşümde bebe korkudan ağlıyor. Mikroplara teslim olduk. Soğan kes koy dediler odalara. Her odaya beşer kilo kestim koydum. Nefes aldıkça içli içli türkü söyleyesim geliyor. Böyle dizlerimi kırarak kapıya oturup, elimi kulağama dayayıp fırat türküsünü söyleyesim var.

Pazar günü annem geldi. Pazartesi sabahtan evden bir kaçtım akşama kadar dönmedim. Gezdim, tozdum, yedim, içtim, içtim, içtim. Daha geri dönmezdim de bebenin bezinin bitmesine denk geldik. Şaşardım zaten maması ya da bezi tam o gün bitmese. İlla ayağıma çelme takacak sıpa. Ertesi gün baş ağrısı, burun akıntısı derken bu gün bütün eklem yerlerim zonkluyor. Evde mendil de yok. Koskoca kraliyet hokkası burnum kağıt havluyla silmekten davul tokmağına döndü. Annemin de gelmesiyle evde romantik havalar esmesi gerekirken bu soğan kokusuyla hepimiz birbirimizden iyice tiksinir olduk.

Güya bu gün de çıkacaktık, sinema, yemek ve konser yapacaktık. Hazır ayağımız alışmışken devirecektik şişeleri. Senin neyine zoi desene. Senin neyine felekten bir gün. Kafanı gömecen boklu beze, sidiği damardan yiyecen ki aklın başına gelsin. Bi kere lojistiğini bile ayarlayamamışsın daha. Senin sorunun göstere göstere yapman. Hamilelik, annelik ayağına nassı bi çevreye girdiysek o çevrede böyle göstere göstere eğlenince mutlaka bir terslik oluyor. Evet evet sen. Benden mi bahsediyor diyen. Evet sana diyom. Gözün çıksın gözün.

Annemde bir hafta için geldiğini sanıyor yanıma. Arkadaşları ile gezi planı yapmış. Yanıma da fazla kıyafet almadım falan bahaneleriyle bir an önce dönme çabasında. Ya daha dün geldin. Yok öyle hemen arkadaşlarım çağırıyor, kocamın yemeği biter, zeytinim ağaçta kalır, köpeğin traşı gelir şeysi. Yemezler cicim. Yılbaşına kadar burdasın. Doğur ben bakarım diyordun ya hani, hah oturup bakacan sıpana. "Ay ben sizi ikiz gibi büyüttüm, doğan büyüyor bir zorluğu yok" diye verdi gazı verdi gazı. Şimdi dizim ağrıyor, belim tutmuyor, arkadaşım çağırıyor. O dizin ağrımayacak, belin dimdik duracak, arkadaşların da çağırmayacak cnm yha!

Kankası ile arayı düzeltti, anası geldi diye blog patladı sanmayın diye yazıyorum ona göre. Yakında ay vallahi size süper bi haberim var ay ben hamileyim dersem şaşırmayın. Yok artık di mi. Ne demiş ünlü besteci Kayahan; Bir yemin ettim ki dönemem.

Koskoca jack daniels şişesi yanımda ağlıyor. Hastalıktan mütevellit çerez ve limonlu su takılıyorum bu akşam. Annem de sarımsaklı tarhana çorbası yapmış. Evdeki soğan kokusundan sonra çorbayı da içtik tam olduk. Ev tam bri karantina.

Hadi bize geçmiş olsun.

mobil hareketler
Location:Ev

8 comments:

  1. Çövdürmek deyimini cümle içinde kullanıyon ya, işte seni ondan seviyorum zoi!

    ReplyDelete
  2. videonun altındaki ilk yorumu okuyunca yazacaklarım da uçtu gitti kafamdan.
    Soğanı fazla koyunca etkisi mi artıyo anlamadım

    ReplyDelete
  3. Ay aman bu cümleleri ben de kurarsam diye öyle bir tırstım ki şimdi haha:) Zoipla sen beni güldürdün ya 9ay 5 günlük kadının göbeğini hop hop hoplattın ya, ne diyem sana:=)
    Nerden keşfettim geldim ki sana, ben sling mling arıyordum yeni doğacak bebeme:)
    Merhaba, Naz ben.
    Hahah:)

    ReplyDelete
  4. zoipla ne ya la, sanırım ufak bi spelling hatası yaptım:/ valla pardon:)

    ReplyDelete
  5. Allahim gulmekten yerlerde ziplamaktan oldum ya! Bi de tam okuyorum benim adam baaariyo icerde peliiin diye yav dedim biseyi de tek basina yap sen yokken biz tek basimiza senin ucbin kere cagirdigin isi yapiyoz surda zoiyi okuyorum tepemi attirma neyse konsanre oldum okudum ve gulmekten geberdim. gecmis olsun datlum ayni zamanda:)

    ReplyDelete
  6. Video cok komik gercekten :D. Sesli sesli guldum hemde alttaki yorumlarda harikaydi
    Bu arada cok gecmis olsun ananida salma gitmesin ;)

    ReplyDelete
  7. Ayy sen öldürcen beni zoiiiii...tek tekle hırsımı alamıyom biriktirip biriktirip okuyom vallahbillah ha!!!hahahahaaaa bi gülüyom bi gülüyom o işe başlarsan bi de ingiliz editör tut bacım sen sööle o yazsın işi ne aq :))

    ReplyDelete
  8. hiiic bana bakmayin zoiii (sizli bizli konusuyorum ziraa yazilarinizi seviyorum fotolariniza bayiliyorum amma saygim sonsuz bu sebeple) benim yuzumden degil bu goze gelmeler falan inan! henuz bir cakim olmamakla beraber etrafimda sezeryanse cocuga da anaya da uzulen, emzirmiyorsa vah vaah diyenler pek fazla oyle bir ortamda buyudum amma onlardan degilim,,, hemi deee ooh ohh kariya bak geziyo tozuyo cok egleniyor diye de nazar degdirmiyorum yazilarinizi seve seve gule gule "allah yardimcisi olsun " diye diye booyle elestirmeden yermeden okuyorum, sevgili diger okuyucular siz de nazar etmeyin layn!bir de iki uc yazi okudunuz diye hemen kanka ilan etmeyin kendinizi hoooyt..

    cook mutluyum yaa , buraya booyle bilgisayardan giriyorum klavyeye basa basa yorum yaziyorum falan..

    severek okuyor, benimle ayni seylere gulmeyen kocama okuyor ve hevesimi kaciriyorum ..

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic