Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Tuesday, November 6, 2012

Ah Zoi Vah Zoi

Göz kapaklarımda bir fil oturuyor hacı. Sana o filin oturduğu yerden sesleniyorum. Öyle feci halim. Bebe uyumadı, babası ilgilenmedi, paçama yapışık gezdik tüm gün. Ne yazayım? Valla hayat çok nefis, günler bebeyle su gibi akıyor, böyle yüzüme bakıp bi gülüyor. Bunu mu duymak istiyorsun evlenip doğurmak için. Hala mı heveslisin? Vay anasını sayın seyirciler..

Adımız çıkmış "bebe soğutan", "evlilik ürküten" insana. Ben bir alternatifim. Kocasından memnun, bebeyi iyi ki yaptık evimiz şenlendi diyen zilyon tane blog bulabilirsin. Ben seni tutmayayım. Oku, evlen, doğur, inşallah çok mutlu ol.

Hele ki bugün. Abov bebe ne sustu ne uyudu. Anniaa anniaa diye inim inim inledi. Lan burdayım işte diyorum yok. Boynuma sarılıp ısırıyor bir de. Ne kafa kaldı ne göz ne omuz. Şarkı söyleyen bir kitap almıştım. Ondan da korkmasın mı! Lan b*kum kadar bebesin şarkı söyleyen kitaptan niye korkuyorsun? Hamileyken karnımda dinlettiğim tüm klasik müzikler yalan oldu.

Kafamın sol tarafını tutarak yazıyorum şu an. Soldan felci aldım. Sağ tarafla kalan ömrüme devam. Allahtan sağ elimle bira şişesini daha rahat tutuyorum. Yoksa bitmiştim. Annemi aradım hemen. Sesimi duyunca ne oldu uyuyor musun dedi. Ha evet uyuyordum, uyandım ne yapayım dedim, bi şampanya açtım, fransız ekmeğine havyar sürerken aklıma sen geldin anne.

Yorgunluktan ölüyorum anneaaa koş gel. Ama yavrum annelik sabır ister zart zurt derken ben salya sümük bir ağlamaya başla. Kadın telaşla tamam tamam geliyorum dedi. Epey söylendim, en az iki güne gelip bir hafta bizde kalırsa değmeyin keyfime.

Bak yazarken bile başımın ağrısı geçti.

Hadi hep beraber bi şerefe yapalım o zaman.

Off radyoda çalan şarkıya bak gece gece ne iyi gider..

mobil hareketler

14 comments:

  1. kıtır'da bira günlerini ben de görmek istiyorum ama daha oğlandan uzak 3 saat bile geçirmişliğim yok... o günner de gelecek mi yauv! bu işlerin ne kadar zor olduğunu henüz başına gelmeyen kimsenin anlamaması da ayrı bi şey de neyse...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 600.cü yorumcum olarak davetlimsin :)) kıtırda biralar benden hele sen bi bebeden ayrıl da :))

      Delete
    2. aiiiy çok heycanlı :)
      yalnız ben yüzsüzümdür hakkaten atlar gelirim filan sonra pişman olma :P
      ehehe tenk yu ya bebeyi bi bıraksam neler yapcam da ben :)

      Delete
  2. zoi'cim hollandis biralari serefine kaldiriyorum (kac oldu bilmeyenzi) :) bebekten, evlilikten filan sogutmuosun sacmalamasinlar, sadece bebek sevmeyenlerin kararlarini daha bi cilaliyor olabilirsin o kadar (kendimden yola ciktim) baba da yazayim diyordu hani noldu? merak ediyorum, yazsin bakalim ne diyor, derdi neymis? gerekirse goruruz hesabini hep birlikte, kiz tarafiyiz biz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yoh yeaa yazamaz o.. Dur bi hatırlatiim bakiim :)

      Delete
  3. Aglama sen balkonlarda filaan yetis annesiiii :((

    ReplyDelete
  4. Zoi, sen bunu akil vermek degil, know-how paylasimi gibi al: Cocuk en cok da onunla gobek bagini kesmek istedigin, soyle iki saat bi uzayim dediginde sana yapisiyor. Gidicen gelmicen saniyo.
    Bi de bu bebiklerin saat basina dusen bir sevgi, ilgi, opucuk yoluyla gelen tukuruk alim kapasiteleri var. Onu astin mi manyiyorlar. Hatta agresiflesiyorlar bile. Ama o kapasite dolmadan uzamaya kalkarsan da pacani birakmiyolar. Eger gucunu toplayip 15-20 dakka tam fokus, sadece onunla ilgilenip oynar, yikar, rahatlatir, oper, oksarsan o zaten ya bunalip sana zittiri basiyo, ya da kendilinden saga sola oyuncaklarina falan atliyo. Ondan sonra da ani uzaklasmalardan kacinip, usulca kendi yatagina kivrilabilirsin. Annen gelene kadar idare eder belki boyle? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heaa benim kadar bebesini öpen var mıdır acaba la.. taam daha fokus, daha fazla öpücük.. pazara kadar idare etsin :))

      Delete
  5. Zoi walla caki bebe, kanka sahibi ayrica 3 gunde bir yikanan bebeyi sattimi icmeye kosan biri olarak hislerime tercuman olduun icin cok yasa bacım. Face de paylasiom seni meshur edicem Pucca halt etmis yaninda, cok para kazancan rus bakicilar tutup hergun manikur yaptirican. Anaa benim caki kapiyi acti disari kacio hooop adamım nereee....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha cifte yazmak zorunda kaldim aklim gitti bebe ve lustralden

      Delete
    2. Bu arada benim ana da BUrsa da ustelik 50 sinden sonra universiteye gidio cagirsam dersim var gelemem der zaten benim kocayla kavgalilar evime de girmez o da ayri hikaye

      Delete
  6. Kıtırrr bira olayını çok sevdim zoooi:) bekar bebesiz kadrosundan geleyim:)

    ReplyDelete
  7. bizde de alkohol yok amma taksimde dumanin dibini dibini gormeler var.. o da olur. amma iste biz de gurbetteyiz. hele ki daha bebe yok.. bu sebeple bu blohuuu pek seviyorum.. ama iste bi gulsun de her seyi unutayim :P

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic