Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Sunday, August 26, 2012

İddiasız Bir Başlangıç

Twitter ve Instagram zama-zingolarının kısıtlayıcılıklarından usanıp blog açma kararı alan zoi, yani ben, iddiasız ve gayet kendi halinde ilk adımımı atıyorum.

İkinci adım aslında. İlk blogum yine aynı isimle, genele kapalı 8-9 izleyicisi ile fazla şahsi ama eğlenceli bir girişimdi. Bu sefer yazacaklarım, paylaşacaklarım yorumlara ve izleyicilere açık. Yine de kontrollü gitmekte fayda var.

Maksadım gülüp eğlenmek. Kafamın içerisinde sürekli konuşup duran, çoğu zaman muzip ve neşeli, kimi zaman tüm dünyaya düşman, kimi zaman gamsız kedersiz, kimi zaman gözü yaşlı başka bir zoi daha var. Kendisine arada bir kafamın içinden çıkıp parmaklarımdan dökülme şansı tanıyorum. Dağınık yazılar, notlar her tarafta. Blog işi daha düzenli, fotoğraflarla daha zengin.

O yüzden merhaba sevgili okuyucu, merhaba blogger arkadaşlarım ve merhaba kızım.

Başlangıç için bu kadar sıkıcılık yeter sanırım.

16 comments:

  1. Hadi bakalım kuzu, hayırlı uğurlu ola öyleyse!

    ReplyDelete
  2. Engin bilgilerini eglenceli yorumlarino takip.etmek guzel olucqk.instagram yetersiz kaliodu artik..

    ReplyDelete
  3. Seni takip etmesi instagramda harikaydı, burada mükemmele doğru bir yükselişe geçeceğim. Şimdiden ellerine sağlık;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. teşekkür ederim ne güzel iltifatlar yeauw :)

      Delete
  4. HOŞGELDİN! :)
    İyi ki açtın. İnstagramda twitterda bloggerda hepsinde seni takip etmek çok güzel :)

    ReplyDelete
  5. Zoim benim ya iyi ki actin su blogu :) pek tabiki burada da seninleyim yihuuu ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) her zaman her yerde hep birlikte :)) slogan gibin oldu

      Delete
  6. Yihuu cok iyi yaptin :)) hayirli ugurlu ossssuuuun

    ReplyDelete
    Replies
    1. hale bak anca cevap yazıyorum :)) sağol beybim yaa

      Delete
  7. su gibi okudum eğlendim...
    kendime benzettim
    abartılı yazıldığını bildiklerimi aynen yaşadığım için korktum...

    bende yazdım sözde yazıyorum hala
    ama dürüstçe galiba bıraktım!

    sen bırakma da okuyalım

    ReplyDelete
    Replies
    1. şimdilik hevesliyim :) bakalım ne zaman sıkılacağım.. umarım sıkılmam. bu ara evde bebeyle tek eğlencem bu oldu :))

      Delete
  8. Okuya okuya buraya kadar geldim cok guzel anlatimin bazi yerlerde bir kadin bir erkekteki ozan-zeynep ciftine benzettim seni ..
    Canimin cook sikkin oldugu su gunlerde bir senin yazilarina guldum birde isler gucler dizisine ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne mutlu bana seni güldürebildiysem :) bir kez izledim o diziyi sonra hangi kanalda ne zamandı unuttum bile. eğlenceli şeyler lazım bize :) yoksa hayat zoooor

      Delete

 
Designed by Beautifully Chaotic