Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Sunday, August 26, 2012

Doğumsal..

Üniversite, iş hayatı, gençlik, eğlence derken, aşık olduğun adamla yıllarca gezip tozduktan sonra tam "yok yeaa zaten evlilik bize ters" diye karalar bağlayacakken adam evlenmek istedi (sonunda).

Hadi canım. Ben şok. Oğlum yüzük verdi ama konduramadım ben onun serseriliğine. Isırdım yüzüğü, evirdim, çevirdim, gerçek lan bu! Meğer 9 sene benle ciddi düşünmüş. Vay anasını arkadaş. Daha gençtik, otuzlar bitmemişti falan?

Neyse gürültüsüz, patırtısız sakin bir kokteylle evlendik. Arkadaşlar da önümüzden, peşimizden tabi. Yuvarlandık gidiyoruz derken başka boyutlara geçişler başladı.

Hamile haberleri. O kadar uzağımki konuya. Bakamam, yapamam, zaman harcayamam, eğlenmek varken. Derken..

Sedyeyle sezeryana gidiyorum.. Ameliyat odasına girene kadar normal olan nabzım birden 180'e vuruyor. Hakkaten mi yaa. Bebek mi geliyor. Anne mi oluyorum? Bakamam ki kardeşim ben keyif insanıyım. En az 30 sene derdini çekeceksin diyorlar. Neee??

Hay kafama!

Nabız için sakinleştiriciyi basıyor anestezist. Tüm bu korku dolu düşünceler pufff. Sohbet ediyoruz. Biraz alttan silkeliyorlar beni ama kafam güzel ya, sorun değil.

Sonra konuşmalar hızlanıyor; "ilk anneye gösterin, fotoğraf alalım" falan diye. Yağlı bir kafa gösteriyorlar bana "aa" diyorum "hayırlı olsun, bebek kimin?"

Çırpı bacaklı, omzuma yapışık, sürekli uykulu bakan ve kime benzediği belli olmayan minnacık bir şey. Öyle feci duygusal bir durum yok ortada. Bakıma muhtaç bir can ve ne yapsakta daha rahat etse diye çırpınan biz.

Üç aylık olur mu, uykusu düzene girer mi, bana gülümser mi, ayağını ağzına sokar mı derken..

Şu an altı aylık, kendisine hayran olduğum, hala ben mi doğurdum lan bunu diye hastane günlerini şüpheyle hatırladığım bir bebeğim var.

Değişmedim desem yalan olur. Ama değişimi tarif edemem. Sadece iyi yönde olduğunu söyleyebilirim. Evet evet güzelmiş, doğurun, sevin, büyütün (diye tısssladı yılan).

Neden ilk yazı "Doğumsal"

Çünkü hikayenin başlaması için bu doğum gerekliymiş..

15 comments:

  1. Ayni duygulari ben hissetmistim. Hatta dogum fotografcisi haytimda ilk defa bu kadar tepkisiz bir anne goruyorum demisti :) 15aylik ogluma hala bakip len bunu ben mi dogurdum diyip arada kendimi disarlara atiyorum .. :) ama anne olmayi hicbiseye degismem!! Bu arada hayirli olsun blogun.. ebush

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesinlikle anne olmak harika bir şey. bebeler büyüdükçe daha da keyifli olacak insallah :) teşekkür ederim

      Delete
  2. ayni kafa, ayni bakis acisi. yasim 27ye geliyo. diyorlar ki 30dan once mutlaka 1 tane yap, sonra da bakarsin belki 1 tane de o zaman yaparsin. kek mi bu boyle siparis veriliyo hocu? neyle yapcan, nasi yapcan? gezmeyi tozmayi icmeyi eglenmeyi seviyom, is cikisi direk eve gittigim gun sayisi haftada 1 filan.. tamam kocami da seviyom ve mutluyum (bizim de 7 yil biterken yuzuk ve pasta kesmeli dugun), ama cocuk muuuuğ? oooğyoooooğ modundayım! gerci ig'de senin bebekin fotolari gorunce ekrani filan seviyorum o ayri ama. ne bileyim. korkunc geliyo biraz da. dunya zaten cok afedersin b.kum gibi. ulke apayri bi kafada. cocuk nasi buyuyecek bu kadar kotuluk arasinda? gibi seyler de var. evet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. son dediklerini ben de çok düşündüm.. öyle düşüne düşüne hamile kalıyorsun zaten :)

      Delete
  3. İyi ki doğmuşsun, iyi ki doğurmuşsun Cansın'ı be Zoi! Sanal manal ortamlar ama ikinizi de deli gibi seviyorum lan! Yirim topunuzu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben de uleeennn :)) yiiawwrularımı öp benim için

      Delete
  4. ben şu an "üç aylık olacak mı? daha çoook var" noktasındayım. çaresiz bi mini bebe kollarımın arasında ve ötesine geçmek zor oluyor bazen... o yüzden fotoğrafları görüp, yazdıklarınızı okudukça rahatlıyor içim "oh ulen büyüyomuş ya bunlar" diyorum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. geriye bakamıyorum bile zaman o kadar hızlı geçiyor ki. emin ol 3 ay içerisinde her şey çok daha güzel olacak :)

      Delete
  5. Bu blog bana super seyler ogretecek gibi siddetli bir his belirdi bende :D fikre alismak lazim cok seviyorum bebe ama uyumuyormus olee diyorlar :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. seni ikna edicek ne varsa söyle yazayım neeyork güzeli :)

      Delete
    2. Aksam koyuyorsun yatagina sabah aliyorsun de, gundu birakiyorsun kendi kendine oynuyor duruyor de, yemek yiyor rahatca de, aglamaz zirlamaz de bana Zoi! bana yalanlar soyle :D

      Delete
  6. Sanırım kimse hazır hissetmiyor ne evliliğe nede cocuk olayına ama dunyanın en tatlı seyleri hele o cansina bayılıyorum. Oglumla öperiz

    ReplyDelete
    Replies
    1. biz sizi daha çok öperiz.. çınarım balık gözlü meleğim benim..

      Delete
  7. ne sirin biseymissin sen, basindan sona her yazini okudum cok sevdim, hep mutlu yasayin, igden takip ediyordum simdide burdan basladim, gule gule buyut xx

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic