Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Sunday, January 27, 2013

Güncel 10

Ben iyi olalım, tartışmayalım, huzurumuz kaçmasın diye uğraşırken adamın dediklerine bak; doğumda senin göbeğinde birşeyler unuttular herhalde!.

Bu ne şimdi? Sene 2013 espiriye bak! Doktora gidelim gösterelim göbeğini! Ne kadar kibar, ne kadar düşünceli bir yaklaşım. Her güzel kadın gibi benim de 5 kilo fazlam var işte. O beş kiloda göbeğimde ikamet ediyor. Tek derdim o olsun. İçimden insan çıktı. O yüzden olabilir mi?

Ateşi çıkan, hastalanan çocuklar gibi bizimki de huysuzluğun dibini gördü. Yemiyor, içmiyor, uyumuyor, susmuyor ve kucağımdan inmiyor. Sabahlara kadar nöbet tutup ateş ölçerken bir yandan da kankayı tepiyorum horlamasın diye. O kadar rahat uyuyor, benim kalkıp çocukla ilgili her soruna çözüm olacağımı biliyor ki insanın siniri bozuluyor. Horlamasa bile tepesim geliyor canım sevgilimi.

İyi değilim. Deliliğin ince çizgisinde yürürken düşmeyim diye durmadan evi temizliyorum. Kafamı dağıtayım diye alışveriş yapayım dedim yapamadım. Aylardır parfüm alıcam, gidiyorum mağazaya alayım diyorum kasada bırakıp gidiyorum. Alıp ne yapacan diyor içimdeki ses. Alışveriş demek kıza birşeyler almaktan ibaret olmuş.

Şöyle bir hafta kendi başıma tatil yapsam. Kaplıcaya mı gitsem, kaymaya mı gitsem, yaymaya mı gitsem yoksa sıcak ülkelere mi göçsem bilemedim. Öyle ihtiyacım var ki arkama bakmadan basıp giderim. Geliyorlar soldan soldan.

Bana ben lazımım gerisi hikaye. Gel gör ki kızın doğum günü geliyor gidemem. Öyle büyük şakşaklı bi kutlama yapamam. Çok heyecanlı değilim aslına bakarsan. Yorgunum. Eve iki balon, iyi ki doğdun yazısı, bisküvili pasta ve mum. Annem kesin altın günü gibi bir masa hazırlar kısırlı, börekli. Al sana doğum günü. Yemeğini yiyip yatsın başka birşey istemem.

Köhne bir balıkçı kasabasına yerleşeyim diyorum. Başıma yazmamı, altıma şalvarımı takayım, çapayla tarlayı dövüp durayım en iyisi. Şehir hayatı ve teknolojiden uzak, tezekle ısınan sobanın pişirdiği tarhana çorbasına talim bi hayat yaşayayım bir süre.

Haydin sonuna geldik, yine yüksek sesle süper bi müzişın dinleyerek ayrılalım.

mobil hareketler
Location:Ev

9 comments:

  1. Bende ikinci doğumdan sonra bölünerek çoğalcammm..Okaa genişledim kamyon gibiyim.Hiçte umrumda değil desemde inanma fena bunalımdayım:)Sende var bir adet bende ikitane..var sen düşün "nice halimi "vede suretimi..Evrim geçirdim ya ben...İnsanlık dışı bir yaratık şeklinde varlığımı devam ettiriyorum işte..Öpering ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kızların çok bal çok tatlı maşallah :) geçici durumlar bunlar.. emzirme bitince hakkından gelirsin o kiloların dont panic :))

      Delete
  2. Zoicim kırdın geçirdin beni yine burada :) sessiz ofisin içerisinde gülmemeye çalışıp ama sonunda kahkayı patlattım :p Aman zaten deli olduğum biliniyordu birkez daha tescillenmiş oldu :)
    Ben instagramdan gördüğümü söylerim valla fıstık gibiydin ;) hem varsa fazlan onu da nazar boncuğu olarak şeedelim :D
    Öperimdir, uzak doğu ellerinden sevgilerle :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. gökşinimmm caponya da bir deli türk :)) hangimiz akıllıyız ki zaten :)) angaranın göbeenden sevgiler sanada bitanem :))

      Delete
  3. İkinciyi doğur bak o göbek korkudan içine kaçıyoo

    ReplyDelete
  4. ayyy seni emzirirkene okumucam bi daha garibim hem emdi hem uyudu sallana sallana :)))) koptum yaa bu ne

    ReplyDelete
  5. Cok ozledik zoi. Daha sık yaz bacim

    ReplyDelete
  6. Ben mart'I bekliyodum kadinlar gunü seysiyle bitek bize kıyak geciyorlar saniyodum onlara niye indirim uleeen

    ReplyDelete
  7. Valla benim de hem kayasım, hem yayasım, hem de yalnız yalnız takılasım var. Bu platformda sözleşirsek haftasonu haberlerinde : bebelerini bırakıp evden kaçan analar, Kartalkaya'da kayak yapayım derken yuvarlana yuvarlana zirveden aşağı inerken çığa sebep oldular' diye çıkacak... Bak bizi yoldan çıkarma Zoi, zati hepimizin dünden razıyız :)

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic