Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Wednesday, January 16, 2013

Güncel 9

Bu sene biraz daha az söyleneyim diyorum. Eh çocuk büyüdü, biraz kolayladı işler diyeyim, sen yine de inanma. Az söyleneyim, kendimi eleştireyim, kendimi geliştireyim, daha olumlu olayım. Kilo vereyim, mutlu olayım falan. Hak ettim di mi ama.

Çocum kendini kurtardı. 8 dişi ile odunu versen öğütür, yer. Düşman başına bir uyku düzenimiz var ama ne yapıyoruz tabi ki ellerimizi havaya kaldırıp 'buna da şükür' diyoruz. Bu sene az söyleneceğim değil mi. Yolumdan şaşmıyor ve önüme gelen her sıkıntıyı hafife indirmek babında şükür ediyorum.

Evin düzeni iyi kötü oturdu. Yemek ve temizlik tamam da gezme tozma işini beceremedim. Boğulana kadar evde yaşayıp büyük bir sıkıntı ile kendimi dışarı atıyorum. Belli bir program yap, iki güne bi çık, gez, dolaş di mi! Yok on gün evde otur, adamın burnundan getir, on birinci gün ömrümü yediniz, hayatımı mahvettiniz, bitirdiniz beni diye kavga dövüş at kendini sokağa.

Manyak miyim neyim. Hava soğuk bebe üşür diye koca kışı evde geçirecek gibiyim. Bak otele gidelim, kayalım, eğlenelim, termale gidelim dersen bebeyi sırtıma bağlar yine gelirim. Ama bana hadi çık gel gezelim deme. O bana yük. Zamanla bu da geçecek ama olan bu iste. Ev ev ev ev ev ev ev -patlama, çığlık, deli bakan gözler, amuda kalkıp kahkaha atma, salçayla duvara 'içimde şeytan var peder yardım et' yazma, ağlama krizi, yarım xanax, birinin gelip seni çıkarması- gezme, rahatlama ve eve dönüş olarak geçiyor zaman.

Adam da işinde gücünde. Bebeyle de ilgileniyo. Arada beraber dışarı çıkıyoruz. Sinemaya gittik inanmazsın. İçmeye falan gittik. Kendisi eski halime döndüğümü iddia ediyor. Lohusa ayaklarını yemezler artık diyor. Nerde okumuşsa, bir kadın suç işlediğinde eğer lohusa dönemindeyse cezası belli oranda düşermiş. Şimdi mi söylenir bu? Ben seni otuz sekiz yerinden bıçaklamamak için içimde ne savaşlar verdim biliyor musun!

Amaan hayat boş, eğlen coş. Mis gibi güneşli kış günlerinde canımı neye sıkacakmışım allasen. Yok bebe uyumadı, yok adam beni gezdirmedi, yok çamaşır serilmedi, yok yerler süpürülmedi, yok yemek, yok b*klu bez.

Hayat bir gündür o da bugündür demiş ya biri.

Aynen öyle karşim.

mobil hareketler
Location:Ev

3 comments:

  1. Evet bende sıkıldım evde hergun ayni seyler hayatin dısında kalıp bok temizliyorum deyip atıveriyorum kendimi disarlara ama sonra kan-ter icinde sırtimda feci bir agriyla eve zor atiyorum kendimi analik zor zanaat ve hiiiic bana gore deilmis itiraf nokta com...

    ReplyDelete
  2. Aaayy Zoii!! Ozlediydim gunlerdir yazini :))) Bak lohusa olayini ben de bilmiyordum, hadi sen bida dogurursun belki de benim zaten iki tane var bida yapmam, yani benim adam pacayi yirtti ;)) Arayi acma bak ozluyom!!
    Bennilay....

    ReplyDelete
  3. Ohhh yeah :-)
    Ondan kelli ben bogur bogur zirliyorum uc gundur , tu benim kalibima,gezenti her kadinin hakki soke soke almali olm :-D

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic