Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Monday, January 21, 2013

Elit Olmalı mıyım?

Kaç gün olmuş yazmayalı. Birinizde merak etmemiş bu kız nerede diye. Tüketim toplumu işte. Oku kapat bitti gitti. Öldüm mü, kaldım mı diye bir sor di mi. Özledik de, sensiz olmuyor de, günler geçmiyor de. Çok vefasızsınız çok.

Neymiş argo yazıyormuşum. Ya ben de elit olmak istiyorum. Anne buluşmalarına şoförümle gidip, chanel elbiseme kahve dökmeden merhaba şekerim eşim katılamadı, golf turnuvaları başladı malum demek istiyorum.

Sonra ne bileyim instagrama arabamın markasını ortalayarak çekip koymak, pahalı markalı torbalarımı koyup görgüsüzlük yapmak ist(em)iyorum. Üç katlı malikanemin merdivenlerinde çocuğumun fotosunu paylaşmak, ünlü yakınlarımın düğününde boy göstermek, yine o düğünlerde sahneye dolar fırlatan kocamın videolarını yayınlamak istiyorum. Yapmıyorum.

Çocum ayaklandığından beri hem daha rahat hem daha hızlı geçiyor zaman. Geçen gün kanka konuşurken sürekli tekrar ettiğim şeylerden bahsetti. Akşam eve gelip ee ne yaptın bugün dediğinde cümleye "sabah kalktım elimi yüzümü yıkadım" diyerek başlıyormuşum. Hep ama. Bunu niye üstüne basarak söylüyorsun ki dedi. Ne bileyim. Hem ben ne dediğimi biliyor muyum?

Bir de durmadan yarabbi çok şükür diyormuşum. Valla farkında değilim. Değildim. Dikkat edince hakikaten dediğimi fark ettim. Senin adın şükran olsun dedi. Adım şükran olsa sırf adım yüzünden benimle evlenmezdi. Şükran kalp batuhan. Gerçi daha önce yazdım mı bilmiyorum ama annem az kalsın adımı 'kader' koyacakmış. Tam istikbalimin içine edecekken babam kontrolü ele geçirmiş. Adım kader olsa yine sever miydin beni dedim bizimkine yok dedi. Yüzüne bile bakmazdım dedi. Zaten adım kader olsa ben de o psikolojiyle bi pavyonda en iyi ihtimalle uvertür olurdum..

Ya bi de şuraya yazdığım şeyleri arkadaşlarımın anneleri okuyormuş. Daha kendi annem bilmiyor, bilse neler olur neler. Bala teyzecim, Nazan teyzecim yapmayın etmeyin. Ya koskoca kadınlarsınız aaa hiç yakışıyor mu kapat kapat aaaa!. Hem baloşum sen bilirsin ben hiç argo konuşur muyum? Aaa pırlanta gibi insanım. Burası karanlık yanımın dışa vurumu.

Haydi şimdi güzel müzikleri dinleyerek tatlı tatlı uyuyalım.

Saygılar..

mobil hareketler
Location:Ev

27 comments:

  1. Kendi adima diyim ozlemistim seni ;) bu grubun arkadan 2. Koltuktaki agbiler twin mi ne???

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikiz gibiler di mi :)) diğer cover'ları da çok güzel dinle ;)

      Delete
  2. Zoi ama ben özlemiştim hakketten, niye yazmıyor acep diye de düşünmüştüm ki ama işte buraya yazaymışım iyiymiş. Hemi de ben daha fazla foto istiyorum, hani içinde zoi ve de cansın olanlardan :) onegaishimasu (lütfen ya da ellerinden öper gibisinden bir anlamı olan japonca ifade :p)
    bir de dip not, bloğun paralı olsun ben yine de okurum :)
    Kocaman öper, kucak dolusu sevgilerimi yollarım
    Gökşin

    ReplyDelete
    Replies
    1. ay gökşinim bidenem :) tamam koyarıs no porplem :))

      Delete
  3. zoi bunu gorup ekstre paylasmaya baslanir mi baslanir ben sana diyeyim. Bir kapiyi acmis olabilir misin acaba :) eyvah yandik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaparlar mı dersin :)) üstüne bile alınmaz bunlar bence ://

      Delete
  4. Her zamanki gibi super bir yazi olmus zOi *.* basit basit isler yapip satmaya calisan aahh o uyaniklar yok muuuu?!?! Insanin vizyon sahibi olmasinin onemi yaptigi isle ortaya cikiyor iste boyle. Zaten isin yaraticisinin yaninda basit bir taklit olmaktan oteye gecemiyorlar.Bizlere de gulmelik,eglenmelik konu olarak kaliyorlar *.* Sevgiler I_Touch *.*


    ReplyDelete
    Replies
    1. ulus pazarına döndü ortalık valla :))) sevgiler bizden efenim mCxxxx

      Delete
  5. Sevgili Zoi,
    Elit olunmuyor, doğuluyor. sonradan olanlarda ,işte böyle postlara konu oluyor .
    ben en çok kombin bloglarını seviyorum. "kombin" kelimesini de bloglar sayesinde öğrendim zaten.

    ReplyDelete
  6. Nazan (Gökçenin annesiiii):D

    aa kapatamam şekercim:)sıkı takipçiyim:) dünyalar güzelinide öpüyorum..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nazan teyzecimmm biz de sizi çok çok öpüyoruz :)) ayıp ama okumayın :)))

      Delete
  7. Şu anadolunun kırsal bir yerinde villa alan görgüsüz kazara benim de listeme girmişti dayanamadım blockladım:) okurken çok güldüm kadın görgüsüzlüğüyle ünlü oldu haberi yok :)))

    ReplyDelete
  8. ben şükranda takıldım katıla katıla güldüm ohhh bütün negatif enerjim gitti :)) ben kocaya okuyom yazdıklarını diyo ki demek bunlar seni yoldan çıkarıyo ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kocalar içinde bi yazı yazayım bari :)) kendimi aklamak adına ^.^

      Delete
  9. Bahsettiginiz ig hesaplarini bilsem daha cok zevk alabilirdim yazidan :P

    Sevgiler
    Derya

    ReplyDelete
    Replies
    1. direk şu şu şu diye yazsamıydım :)) yok yahu daha neler :))

      Delete
  10. Ben paraya sıcak bakmıyorum ama çaycı jetonuna varım! Alırız aylık 30 tane, yazı gelince jeton senindir bebeem.

    ReplyDelete
  11. BalaTeyze'nden: Guzel kizim sen yazmaya devam et yavrum,sakin birakma yazmayi.Tatli tatli,ince ince dokundurmaya boyle devam et.Kimsenin soylemeye cesaret edemediklerini bu dilde yazmaya devam et ki anlasilsin,laf yerini bulsun. Senin kibarligini,zerafetini,tatli dilini bilen biliyor. Sen kimsenin soyleyemedigini yaziyorsun, aferin guzel kizim. Seni alkisliyorum,keyifle okuyorum,bol bol guluyorum.
    Guzel kizimi kucakliyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baloşummm :)) biraz içimi dökeyim dedim, içimden canavar çıktı :))) neyse ki bilen biliyor işte :)) öperim ve en kısa zamanda görüşmek isterim :))

      Delete
  12. Ben de resmen yaptığı iş satış olmasına rağmen inatla ben satış yapmıyorum sizin için buluyorum,alıyorum cümleleri kuranları şaşkınlıkla izliyorum. çıkıp evet az da olsa kar koyuyorum dese bi derece işin gücün yok iyilik meleği misin de pazar pazar dükkan dükkan gezip fotoğraflayıp isteyen var mı diye sorup kargolayıp gönderiyorsun.

    Cansın beybisini ve seni öperim Zoi

    Seda

    ReplyDelete
    Replies
    1. herkes bir şey satar oldu.. rahatsız edici..

      Delete
  13. instagram kasmış seni demek. yoksa yazacağın falan yokmuş.
    ya bu arada kimdi o gorgusuz? allahını seven soylesin

    ReplyDelete
    Replies
    1. yok yahu ne kasıcak ben gülüyorum sadece :)) çevrene daha dikkatli baksan görürsün belki.. belki de bakmasan daha iyi..

      Delete
  14. Zoi azcik ipucu versen bahsettigin kisinin kullanici adi a ile mi basliyo :) biz merakli bir milletiz Seda

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic