Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Sunday, July 21, 2013

Güncel 14

Kıza yoğurtlu makarna yediriyorum öğlen. Büyük bir sabırla başladığım yedirme işi tahmin edeceğin gibi saatlerce uzadı. Gözlerim kararıp ellerim titremeye başlayana kadar dayandım ve sonunda burnunu tıkayıp kaşıkla teptim makarnayı. Bir yedirirken bir de uyuturken harcadığım vakit ömrümün yarısı.

Yedirirken bir yandan çizgi film izliyoruz. Pocoyo diye golf oynayan bir karakter bulduk. Bu çizgi filmlerinde ortası yok. Al çayda çıra oynayan pepe'yi vur golf oynayan pocoyo'ya. 45 derece ev sıcaklığında sabırla yemeğini yedirdikten sonra sallamak suretiyle kan ter içinde kızı uyuttum. Klima olmasa halimiz duman. Saatli maarif takvimi olsa da ne sıcağıymış bu sıcaklar diye okusaydık. Yazar ya arkasında öküz böğürten sıcakları falan diye. Merak ettim yani.

Dün sahile indik, deniz havası iyi gelir diye. Sahil dediğimde halk plajı. İki çay söyledik annemle kıza da haşlanmış mısır oh. Millet sahile bebesinin ne oyuncağı varsa toplamış gelmiş. E biz yeniyiz tabi. Kürek ve kovadan başka erzağımız yok. Kimin elinde oyuncak varsa ona yapışıyor bizimki. Biri bakar, diğeri ağlar, öteki ona taş atar, kızlar bebeğini vermez, oğlanlar itiş kakış. Oyuncaklar bitti dondurma krizi bu sefer. Haydi bütün sahil dondurma sırasında. Rahatlarız diye indik eziyet oldu.

Bize yine en iyisi evde leğene su doldurup idare etmek. Gerçi aklı ermeye başladı. 'Gak hadi düt düt' diyo sıpa. Seneye bu sefil hayattan kurtulup bol yıldızlı bi otel tatili yaparız artık. Bizim adamda hiç sevmez otel tatilini. Sırt çantasıyla dağ bayır gezecek illa. Evlenmeden önce hilton'da yemekler, yurt dışında tatiller, evlendikten sonra 'cacıkla karnıyarık yapta yiyelim' diyip tatile anneme yollamalar.

Diyeceğim o ki flört dönemini uzun tutun. En halinden memnunu bile çocuk iki yaşına gelmeden boşanıyor. Bizim kız bu kış iki olacak. Ben şimdiden mal mülk hesabı yapmaya başladım. Garajdaki iki jaguar, tekne, istanbuldaki beş dükkan..

Öyle yani başka da diyeceğim yok. Pinterest bakıp kitap okuyarak geçiyor zaman. Evde 4 tane klima var. En mühim noktadaki cortladı. Neyse ki ev dağın eteğinde. Nispeten esiyor da hayatta kalıyoruz.

Şuraya kıvrılıp uyuyayım ben.

Hadi.

mobil hareketler
Location:Özbek

2 comments:

  1. Ben bu blogu hep okuyorum, okudukça da 'olm bu kızın kocası okumuyor mu, e okuyordur hadi bir el atsın duruma' diyorum (Ne haddime de). Olur da blogu okuyorsa işallah yorumları da okuyodur, abi şu bebeyi analardan birine, bir yere bırakıp şu kızı acilen bir tatile götür, ağlıyom diyo, avkat diyo la!

    ReplyDelete
  2. Zoi hesap numaranı ver bacım terapi ücreti yatıracam. İki gündür yatmadan önce yazılarla kendimi terapi ediyom pek bir şukela oldum.Az az okuyum bitmesin dedim ama iki günde bitti kızım. Senle nasıl gaza geldiğiysem dünkü toplantıda bütün müdürlerin anasını belliye yazdım.
    Seviyom seni anam.
    yazan Bayır gülü

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic