Ne Aramıştın?

Yeme, içme, gezme, görme, gülme, annelik, babalık, çocukluk, sanat, çizme, boyama, müzik, tiyatro, film..

Saturday, December 20, 2014

Sohbet Köşesi

- Senin evde giyecek şöyle kadınsı kıyafetlerin yok mu?
- O ne be?
- Ne bileyim işte elbise falan?
- Evde ne elbisesi lan?
- Ya filmlerde falan kadınlar evde giyiyo ya?!?!
- E adı üstünde film işte?
- Ya bi git doğru düzgün bişiler giy yaa..
- Hello kitili polar alt, üst işte nesi doğru düzgün değil olm anlamadım?
- Kim aldı bunları sana?
- Annem??
- Kardeş kardeş oturalım diye almış belli!?!?!
- Lan!!
......

- Hello kiti olm çok sevimli değil mi yani nesi var sıcacık yaa??
- Üstünde bunlar, tepende salaş topuz, ayakta pufpuflar..
- Napayım kırmızı topuklu pabuçlarla, kırmızı gecelikle mi dolanayım evde manyak gibi?
- Kadın gibi dedik yaa..
- Örnek ver diyoz, ne istiyon hacı, ne görmek istiyon doğru düzgün söyle??
- Üçyüz yıldır aynı kıyafet, kuruduk gittik aq bu ne yaa!
- Heee öyle evde cenifır lopez gibi falan dolaşmamı istiyorsan yak dibine kadar kombiyi, kıçımız donuyo, hangi kırmızı gecelik??
- Sanki var da!!
- Yeşil var..
- Hacı yeşili, öyk, hiç giyme hiç!!
- Üzeri tavşanlı var, cepli..
- Ya bi git..
- Var yaa işte kapşonlu ne bileyim uğur böcekli var kareli..
- Vazgeçtim sus.
- Var işte!
......

- Alo Melaat Naber?
- İyi zoi sen?
- He iyi iyi. Bişi sorcam, sen bi yerden bişiler alıyosun ya hani?
- Nerden, ne alıyorum?
- Ya işte kadınsı kıyafetler falan, huçikuçiler, danteller, bi acaip bişiler, nerde orası beni bi götürsene..
- Ashjsdhajdskhadjajkhfba!!
- Allaaşkına bişi sorma, götür beni oraya..
- Geç bile kaldın gerzekalı, yarın gidiyoruz hazırlan.
- Çok meraklıydım da geç kaldım aq, he tamam gidelim yarın..
.......

- Bana bak Melaat kendime almıyorum, kuzenime tamam mı, rezil etme beni satıcının karşısında!
- Ay tamam tamam, bedenini biliyosun sen di mi?
- Olm en son hamile sütyeni aldım lan ben!!
- Yuh sana yuh!
- Yuh valla hiç gerek yokmuş niye aldıysam, herşey meydandaydı aceleden..
- Neyse orda ölçeriz.
- Kim neyi ölçüyo yaa, standart bedenim ben, standartlardan iki çift alıp çıkak..
- Standart ney lan?
- Ya pazardan alıyorum standart tam geliyo işte..
- Allahın paçozu, iyi dayandı o adam sana iyi..
- Neyime dayandı aq sanki biret pit! Hem ben hep böyleydim, hiç değişmedim ki!
- Sıkıcısııııın, paçozsuuun, sıradansıııın, vasatsıııın!!
- Sen kırk yıl giydin tüylü terlikler, dantelli gecelikler n'ooldu, n'ooooldoo? boşadı adam seni, konuşturma beni şindi!
- Renkli bi hayatım var benim en azından!
- Pabucumun renkli hayatı..
- Paçoz!
- Karadul!
.......

- Alo aşkım?
- Alo.
- Aşkım nasılsın?
- Alo.. Alooo!
- Aşkıııımm..
- Alo, kimsin?
- Benim lan benim aşkım, benim!!
- Ha sen misin, napıyon?
- İyiyim işte alışverişten geldim.
- Ayın kaçında kesiliyodu senin ekstren?
- Ayı!
- Ney?
- Ayın 5i falan işte öff..
- Ha ona göre ayarla da harcamalarını, sonra sıkıştırma beni.
- Kaçta gelicen eve?
- Bakarız işte 7 gibi falan, bişi mi istiyon?
- Yok aşkım sordum.
- Boş boş konuşma hadi işim var.
- Allah belanı!
- Ney?
- Allaa emanet ol diyom, hadi selametle..
- Hadi, hadi..
.......

- Hoşgeldin aşkım.
- Ne kokuyo ev ya?
- Sevdiğin yemeği pişirdim.
- Oo bacaklı mercimek yemee..
- Bandıra bandıra ye diye..
- Ekmek var mı taze?
- Yok, gelirken arasan söylerdim!
- Ya taze ekmeksiz yenmez bu, koş git ekmek kap gel.
- Bu kıyafetle mi?
- ...
- Beğendin mi?
- Bu ney lan?
- ...
- Kimin bunlar?
- Aldım işte..
- Niye giydin ki şimdi?
- Sen gelcen diye?
- E yemek vakti!
- ...
- Yatarken giyilmiyo mu bunlar?
- Sen hangi filmden bahsediyodun geçen?
- Yatarken giyiyolardı valla..
- Hangi film olm o?
- Ne biliyim film işte, kadınsı kadınların oynadığı film..
- Allah seni nassı biliyosa öyle yapsın..
- Ekmek hiç mi yok?
- O hello kitili polarları 70 yaşına kadar çıkartmayacam üstümden haberin olsun!
- Kız nerde, annene mi bıraktın?
- Ya kalkmış nelerle uğraşıyorum, aklıma tüküreyim ben yaa!
- İnsan bi gün görmeyince bile özlüyo yaa, canım kızım..
- Yarın gidip on çift polar eşortman altı alıcam, en pahalılarından, en yeşillerinden..
- Taksitle al, bolca bölsünler..
- Bölecekler merak etme.. Bölecekler.. Dilim dilim doğrayacaklar.. Parçalayacaklar.. Ezecekler.. Merak etme sen.. Hiç merak etme..
......

Sağlık, Huzur ve Kahkaha dolu bir yıl dilerim :) Happy 2015

mobil hareketler

Location:Ev

4 comments:

  1. Valla kahkaha dolu oldu :)
    Çok güldüm zoi, ağzına sağlık.

    rüyalarında görsünler artık o ipekli şeyleri, dantelleri.
    evlenene kadar full uyum, full ipek, evlendikten sonra polar :D
    hem yemek yap, hem makine boşalt, hem çamaşır katla, hem çocuk portakal suyunu içsin, cevizini yesin manığıyla günü geçir, bir de kandsı ol. hangi dünyada o yaşam, filmlerde mi?

    ReplyDelete
  2. Gecelik neye benzer? yenir mi içilir mi? baş ağrısına mı, mide ağrısına mı iyi gelir?
    İki tane ab standartlarında kızım var. ne geceliği ne danteli allayisen!

    ReplyDelete
  3. Ben nasıl daha önce keşfetmemişim burayı yahu:)
    Valla kahkahalarımla ofisi çınlattım ellerinizeiağzınıza sağlık...
    Benim annem kardeş kardeş oturmalayalım diye gitmiş almış bir sürü kadınsı kıyafet, ben yine koca kalpli polar altımla ve penguenli üstümle mutlu mutlu takılıyorum.. Üstelik daha 6 aylık evli olmuş olmam, kocamı direkt kaçırabilir olmama delalet sanırsam:)

    ReplyDelete
  4. Çok güldüm ofiste de rahat rahat çok gülünmüyor ki kahkahamı tut tut öldüm :)))

    ReplyDelete

 
Designed by Beautifully Chaotic